Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Postin kotipaketti toimii parhaiten. Maksat siitä ihan saatanasti ja sitten ne käyvät ennalta sopimatta ja ilmoittamatta soittamassa ovikerlloa kerran. Jos ovi ei aukea, niin paketti postiin noudettavaksi ja lappu asiasta postilaatikkoon. Parikymppiä maksoin tuostakin ilosta, kun tilasin joululahjat liikuntarajoitteiselle äidilleni kotiin. Kirjoitin vielä postiinkin, että paska palvelu ja haluan rahat takaisin. Ei auta. Kuulemma enää ei etukäteen kysellä, onko asiakas kotona vai ei. Ikinä en tuota "palvelua" enää käytä.

Äiti oli kotona koko päivän. Puolituntia poissa, kun kävi lähikaupassa. Siinä vaiheessa posti iski.

DHL ym. soittaa etukäteen ja maksaa puolet vähemmän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis mitä ihmettä? Ite tilasin kengät saksasta kun en ollut kotona, lähetti jätti viestin että voin hakea paikkakuntani postista. Näin on AINA mennyt kun jotain tilannut.

Eipä ole mulle annettu tuollaista mahdollisuutta vaikka olen erikseen kysynyt, että onko jotain paikkaa mistä paketin voisi noutaa. Olisko mahdollisesti ollut UPS, en muista.

Jos kaksi ihmistä ajaa polkupyörällä vierekkäin, niillä on ilmeisesti etuajo-oikeus koko pyörätien leveydeltä... :jahas: Tänään vajaan kilometrin matkalla jouduin kahdesti ajamaan nurmikolle tällaisten pariskoiden takia.

Juu älkää muuta sanoko. Entäs sitten se kun otat niitä kuivumasta ja heität vaatehuoneeseen / vaatekaappiin / mihin nyt heitätkään niin siitä nousee meteli kun ne on taas kerran väärässä paikassa kun pitäisi näin monen vuoden jälkeen tietää että tässä on juhlatopit ja tässä on perustopit ja tässä on urheilutopit ja tässä on tunikat (mitä vittuja ne edes on?) ja tässä on sitä ja tässä on tätä. Just joo. Ja vaikka muistaisinkin niin vitustako minä tiedän mikä on juhlatoppi ja mikä on mikäkin puhumattakaan jostakin epämääräisen muotoisista räteistä mistä ei edes tiedä miten päin ne kuuluu ihmisen päälle ripustaa. Saatana.

Pesettekö te akkojenne *öhm* rouvienne pyykkejä. Nyt oikeesti veljet, ryhdistäytykää vähän!

Tarviikin tästä mennä peseen pyyk... Ei kun siis JUOMAAN KALJAA!

Äiti oli kotona koko päivän. Puolituntia poissa, kun kävi lähikaupassa. Siinä vaiheessa posti iski.

DHL ym. soittaa etukäteen ja maksaa puolet vähemmän.
Tästä oli aikaisemmin juttua lehdissä.
Asiakkaiden dilemma: ”Koirakaan ei ilmoita Posti-ninjoista” | m.iltalehti.fi

Eli ne saattaa vaan tiputtaa sen lapun luukusta, eikä niillä ole koko pakettia mukana.

edit.
Kerran meni tilaus bumerangina takaisin lähettäjälle, kun postin mukaan pakettia ei pystytty toimittamaan. Mitään ilmoitusta siitä ei koskaan tullut.
DHL ym sentään soittaa, ja antaa mahdollisuuden vaihtaa aikaa.

Pesettekö te akkojenne *öhm* rouvienne pyykkejä. Nyt oikeesti veljet, ryhdistäytykää vähän!

Tarviikin tästä mennä peseen pyyk... Ei kun siis JUOMAAN KALJAA!

Hyvä on, tunnustan!! Viimeksi viime viikolla kun oma pillunkantotelineeni oli laittanut pyykit pyörimään ja ovelasti poistui messuille viikoksi! Ei auttanu ku nenää nyrpistellen ripustaa omat JA hänen vaatteensa kuivumaan. Noottia tuli, luonnollisesti, kun hän löysi omat pyykkinsä MYTYSTÄ pyykinkuivaustelineen päältä.

Minua vitutti entisen kanssa yli kaiken, ku välillä saatoin pestä hänen pyykkejään omieni joukossa, ja tietty sit samalla ripustin ne kuivumaan omieni ohella. No, eikös tää emakko sit kotiin tullessaan ala ripustamaan uudelleen hänen vaatteitaan, koska ne "kuivuu paremmin, jos ne on ripustettu tietyllä tavalla." Ja kyse oli siis jostain vitun stringeistä ja nilkkasukista.

Ja vittu pussilakanoiden viikkaaminen. Miksi vitussa siihenki pitää liittää renessanssiajalta peräisin oleva taittelurituaali? Se menee peiton päälle, ja taatusti menee ryppyyn, joten kyse ei voi olla estetiikasta. Viikkauksen jälkeen, se mötkö piti kuitenkin rullata, jotta "pysyy parempana." No, senhän olis voinu suoraan rullata ilman sitä rituaalia? Kysyin joskus perustetta häneltä itseltään. "No, näin kotona opetettiin. En mä tiiä!"

Seksikäs ja mukava nainen, mutta välillä täysi keila.

^ Tuosta tuli mieleen. Erossa yksi ärsyttävä asia on se, ettei ole enää ketään jonka kanssa lakanat taittelisi nätteihin pieniin paketteihin.
Tykkään rullata lakanat koska vievät silloin paljon vähemmän tilaa.

Yleensä se on aina hikiset salikamppeet jotka sinne pesukoneeseen viimeisenä menee joten kyllä joo, meikäläinen laittaa pesukoneen ja kaivaa sinne eksyneet pyyhkeet pois jottei ne hiero uusia vaatteita harmaiksi, pesen ne yhdessä liinavaatteiden kanssa kuudessakympissä ym. ym.

Ja jos mä oon laittanu pesukoneen niin eihän toinen sitä hiffaa milloin se kone lopettaa.... joten ripustan myös kuivumaan jotteivät jää koneeseen mätänemään.

Tosin se on täys mysteeri mulle miten ne pyykit kuivuttuaan ilmestyy kaappiin viikattuna, lakanat myös.... noituutta veikkaan. :)

Miksi jokaisen ohjelman asentamisessa kysytään haluanko fucktheshit-toolbarin? Entä Super Hyper Anti Virus Guardin? Haluanko pistää tämän persreikä sivun selaimeni oletukseks? No en helvetissä halua. Haluan vaan sen ohjelman minkä latasin - kiitos.

Kun luulee, että on kaikki kouluhommat suoritettu mutta sitten just vikan palautuspäivän aikana huomaa "ainii joo toikin on viel tekemättä" :face:

+ Mä oon unohtanut työssäoppimisen aikana kokonaan osallistua johonkin kurssille, menee varmaan sit ens lukuvuoden puolelle :face:

Se vituttaa ko on tämmöset isot ja leveät jalat ja siksi kengistä tulee varvas sivulta ulos. Tännäänki huomasin lenkkareissa olevan sivussa reikä ja varvas ulkona vaikka vasta kesällä olen ostanut kengät ja suht vähän käytetty :curs:

Tiedättekö mikä mua vituttaa? (lue <-- tämä). Miksi pitää aina laittaa sulkeisiin eteen tuo "lue"!?! Ärsyttää kun lukee jotain tekstiä ja sitten pomppaa ihan yhtäkkiä sieltä täysin asiaan kuulumaton "lue". Totta vitussa luen aina mitä sulkeiden sisällä lukee, sehän on aina kuitenkin jotain asiaan liittyvää. Onko joku oikeasti niin laiska että jättää sulkeiden sisällä olevan tekstin lukematta? Siis siinä samalla kun seuraat katseella sitä tekstiä että millon ne sulkeet loppuu että voit taas alkaa "lukemaan" niin samallahan se teksti siinä sulkeissakin tulee luettua!? Ainakin itellä on niin että en pysty katsomaan mitään tekstiä lukematta sitä. Tietysti joskus siellä sulkeissa voi olla jotain turhaa nippelitietoa, joten vilkaisen sen ja en ehkä sen tarkemmin sitä lue, mutta en ymmärrä miksi siihen pitää erikseen laittaa se lue - käsky. Jos se asia on kertaa niin tärkeä niin kannattaako sitä edes laittaa sinne sulkeisiin?

Huhhuh. Elikkä onko tuo "lue" tuolla sen takia että ihmiset lukee sen? (lue vai olenko ymmärtänyt jotain väärin)

^"lue" tarkoittanee "edellinen lause tarkoittaa". Eli esimerkiksi: "Kävin tänään salilla treenaamassa (lue: perseitä katselemassa)".

Kestät tuon paremmin, kun aina "lue" sanan jälkeen kuvittelet seuraavat tekstit Jope Ruonansuun sanomiksi <örisemiksi> sanomiksi <örisemiksi>

^"lue" tarkoittanee "edellinen lause tarkoittaa". Eli esimerkiksi: "Kävin tänään salilla treenaamassa (lue: perseitä katselemassa)".

Kestät tuon paremmin, kun aina "lue" sanan jälkeen kuvittelet seuraavat tekstit Jope Ruonansuun sanomiksi <örisemiksi> sanomiksi <örisemiksi>

Juu no tavallaan ymmärsinkin tuon noin. Ärsyttää silti että miksi pitää erikseen käskeä lukemaan. Onko jollakin tapana sitten jättää ne sulkeet aina lukematta? Tuossakin tuo "(lue: perseitä katselemassa)" voisi olla vaan "(perseitä katselemassa)", nuin se olis paljon hauskempi/miellyttävämpi.

Juu no tavallaan ymmärsinkin tuon noin. Ärsyttää silti että miksi pitää erikseen käskeä lukemaan. Onko jollakin tapana sitten jättää ne sulkeet aina lukematta? Tuossakin tuo "(lue: perseitä katselemassa)" voisi olla vaan "(perseitä katselemassa)", nuin se olis paljon hauskempi/miellyttävämpi.

Kaikkia kurjia juttuja tässä maailmassa onkin (lue: mielestäni tämä ei ole ehkä pahimmasta päästä).

Kaikkia kurjia juttuja tässä maailmassa onkin (lue: mielestäni tämä ei ole ehkä pahimmasta päästä).

Ei pahimmasta päästä olekkaan. Se vitutus mitä tästä aiheutuu on hyvin pientä, mutta itse vitutusta aiheuttava asiakin on niin pieni, että suhteessa se on melko suurta. Eikös tämä ketju juuri tällasia tapauksia varten ollutkin? (lue hitto tää tarttuu)

Ei siinä käsketä niitä sulkeiden sisuksia lukemaan, vaan tarkoitetaan, että sillä aiemmin sanottu pitää lukea (lue: ymmärtää) jossain muussa merkityksessä. Olin salilla treenaamassa, ja kun sanon treenaamassa, tarkoitan perseitä katselemassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom