Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mie meinasin ehottaa sormien lipasua. Sit ajattelin, että ihmiset saavat kohtauksen kun kuulevat että räin ensin sormiini ja sen jälkeen koskettelen kaikkia hedelmiä valiten parhaimmat.

Mä liikutan etusormen ja peukalon päätä kieleen ja sillätavoin tuon pussin saa helposti avattua. Ei sitä räkää siitä nyt niin paljon voi jäädä ja vaikka jäisikin niin henkilökohtaisesti aika sama. En muutenkaan puristele niitä kaikkia vaan katson silmämääräisesti mitkä näyttää hyvältä ja otan ne suorilta pussiin. Sama jossain Lidlin paistopisteellä. En jaksa veivata niiden ärsyttävien pihtien kanssa vaan otan ne sormin. Saahan sitä nyt koskea omin sormin tuotteeseen jonka ostaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö auta hönkiä omiin sormiin?
Saattas joutua aika tavalla hönkimään, että auttais. :D

Mie meinasin ehottaa sormien lipasua. Sit ajattelin, että ihmiset saavat kohtauksen kun kuulevat että räin ensin sormiini ja sen jälkeen koskettelen kaikkia hedelmiä valiten parhaimmat.
Kokeilin sitä tänään. Se hieman auttaa kyllä, mutta ajattele sitä bakteerien määrää sormenpäässä, kun sillä on lämitty ostoskoria ja ovenkahvoja ja kaikkea muuta. Myöskin sormeni edellämainituista syistä ja myöskin siksi, että olin juuri tulossa töistä, maistui pahalle. :(

Kun vetää niistä pussin henkseleistä vähän toisistaan pois päin, niin sieltä paljastuu sellanen kohta, mistä sen saa auki vallan helposti. Simsalabim.

Naisten vaatteiden ripustaminen kuivumaan. Osa on niin erikoisen muotoisia ja epäsymmetrisiä ettei tiedä miten päin ne pitäs telineelle laittaa.

+ se vielä että alkaa kauhea mekastus kun ne on väärin ripustettu. :D

Juu älkää muuta sanoko. Entäs sitten se kun otat niitä kuivumasta ja heität vaatehuoneeseen / vaatekaappiin / mihin nyt heitätkään niin siitä nousee meteli kun ne on taas kerran väärässä paikassa kun pitäisi näin monen vuoden jälkeen tietää että tässä on juhlatopit ja tässä on perustopit ja tässä on urheilutopit ja tässä on tunikat (mitä vittuja ne edes on?) ja tässä on sitä ja tässä on tätä. Just joo. Ja vaikka muistaisinkin niin vitustako minä tiedän mikä on juhlatoppi ja mikä on mikäkin puhumattakaan jostakin epämääräisen muotoisista räteistä mistä ei edes tiedä miten päin ne kuuluu ihmisen päälle ripustaa. Saatana.

Niin totta jätkät,

Olen saanut ulkoistettua itseni tästä laittamalla "osaamattomuuttani" rätit useasti väärin.
Nyt ei tarvi enää vaivautua!

katso liitettä 106608

Juurikin kun kengät ovat muotoutuneet jalanmukaisiksi niin pohjat kuluu puhki ja ompeleet räjähtää.

Mikähän siinä on kun tiehen on viivalla erotettu polkupyörille oma kaista ja jalankulkijoille oma kaista, niin silti porukka menee ihan sikinsokin siellä. Niin jalankulkijat pyöräkaistoilla, kuin pyöräilijät jalankulkijoiden puolella. Ei luulisi olevan niin hankalaa.

Jumalauta kun menin työpaikan veskiin, niin vastaan painaa looshista nuori jamppa. Astun koppiin ja niin on pönttö kuin kakkasingolla ammuttu. Ruskeaa tahnaa roikkuu ihan siitä muovisesta istuinrinkulastakin. Voi prkl että teki mieli juosta konttorilla kaverin perään ja huutaa että sinäkö täällä kävit paskalla ja että tuleppa siivoamaan. Pitäisi vielä kännykällä ottaa naamasta kuva ja panna hissin seinään. Ja muuttaa sen nimi virallisesti Kakka-Petteriksi.

Naapurin asuntoremontti vituttaa yli kaiken. En tiiä mitä vittua se siellä tekee, mutta veikkaan, että kyseessä on joku saatanan remontti-Reiska, joka tekee päivätyön ohella itse tuota hommaa. On nyt epäsäännöllisen säännöllisesti porannut ja piikannut seiniä klo 9-14 välisenä aikana kolmisen viikkoa.
Ei tuossa muuten mitään, mutta kolmivuorotyöläiselle tuo aikataulu on ihan yhtä helvettiä. En ymmärrä muutenkaan, miten se voi porata 10-15 kertaa päivässä (äänestä päätellen) iskuporakoneella reikiä seiniin.

MITEN VITUSSA NIITÄ REIKIÄ VOI OLLA NIIN PALJON?

Täällä on aika paljon asioita jotka ei mun mielestä ole "pientä" nähneetkään, joten koitetaanpa turhaakin turhemmalla ärsyttävyydellä korjata tilannetta. Jostain syystä ärsyttää ihan saatanasti kun näkee miesten käyttävän farkkuja ilman vyötä. Se vaan jotenkin näyttää niin hölmöltä ja on varmasti epäkäytännöllistäkin.

Mua ei yleisesti ees pukeutuminen/muoti kiinnosta ja itsekin pukeudun miten sattuu, joten sen takia vielä oudompi että noin pieni asia jostain syystä häiritsee.

Täällä on aika paljon asioita jotka ei mun mielestä ole "pientä" nähneetkään, joten koitetaanpa turhaakin turhemmalla ärsyttävyydellä korjata tilannetta. Jostain syystä ärsyttää ihan saatanasti kun näkee miesten käyttävän farkkuja ilman vyötä. Se vaan jotenkin näyttää niin hölmöltä ja on varmasti epäkäytännöllistäkin.

Mua ei yleisesti ees pukeutuminen/muoti kiinnosta ja itsekin pukeudun miten sattuu, joten sen takia vielä oudompi että noin pieni asia jostain syystä häiritsee.

Samaa mieltä. Toinen lähes samanlainen ilmiö on, no ensinnäkin pillifarkut, mutta niiden roikottaminen. Ei saatana. Ja mitä laihempi hiippari, niin sitä typerämmän näkönen.
Onneksi ite olen tällanen everyday basic guy.

Toinen lähes samanlainen ilmiö on, no ensinnäkin pillifarkut, mutta niiden roikottaminen. Ei saatana. Ja mitä laihempi hiippari, niin sitä typerämmän näkönen.
Onneksi ite olen tällanen everyday basic guy.

Toi vyöhomma nyt on toisarvoista, kuka hetero nyt yleensä katselee miesten "vyöntienoota" :rolleyes: Tuo pillifarkkujen roikottaminen enemmänkin pistää silmään. ( joo... ja älkää sanoko että "kuka kiinnittää huomiota ylipäätään miesten haarusseutuun" jossa ne farkut roikkuu :D )

Lähettipalvelut. Tilasin taas hieman roipetta suomalaisesta verkkokaupasta. En huomannut tarkistaa toimitustapaa, kun postimaksuja ei tullut hinnan ylittäessä 100€. Nyt tuli sitten vahvistus, että tilaus on lähetetty Itävallasta Fedexin kautta.

Tilausosoite tietenkin kotona. Päästään taas tähän jumppaan kun lähetti soittaa tiistaina klo 13.10 ja kyselee mun sijaintia. Töissähän minä! Ja sitten aletaan jumppaamaan paketin toimittamista. Voi että kun olisi joku paikka mistä minä itse voin hakea paketit. Minä voin noutaa silloin kun mulle passaa.

Jos mä koitan kysyä, että mihin aikaan sitä tullaan niin se aika on hiukan haulikolla ammuttu. "aamupäivällä" kuka vittu on puolpäivää pois töistä sen takia, että joku saa yksittäisen paketin kotiinsa. Ei mun elämä pyöri postitilausten ympärillä, mun on oltava töissä, jotta mä saan ne tilaukset maksettua.

Ah ja sitten sanotaan, että tilaa duuniin, no joo tilaan. Mun tuurilla mä olen vaan palaverissa, työmatkalla tai puhelimessa kun se paketti saapuu.

Kyllä taas vituttaa kun tilattu reippu seilaa siellä sun täällä ja lähetti ihmettelee puhelimessa kun mä en pysty koko päivää uhraamaan siihen, että hän voi mulle sen paketin tuoda.

Vituttaa.

....Kyllä taas vituttaa kun tilattu reippu seilaa siellä sun täällä ja lähetti ihmettelee puhelimessa kun mä en pysty koko päivää uhraamaan siihen, että hän voi mulle sen paketin tuoda.

Vituttaa.

Tervetuloa Saksaan! Täällä pitää joka helvetin asian takia olla kotona. Milloin avaamassa ovea ikkunanpuitteidenmaalarille, milloin vastaanottamassa pakettia, milloin tulee nettiasentajaT (mitä vittua nekin (2kpl) kotiin tulee, ei meillä Suomessa) asentamaan laajakaistayhteyttä vaikka samasta puljusta tilattu kuin edellinen asukas joka on vielä antanut mun tiedot firmalle, milloin otetaan vähä bakteerimittauksia vesikiertosista pattereista jne jne. Koko helvetin yhteiskunta pyörii toimistoaikana. Jääny vähä päälle toi ku ennen naiset oli kotona ja miehet teki töitä. Yhteiskunta muuttuu, tavat on hemmetin sitkeässä.

Edit. Ja aina tosiaan ilmotetaan että tullaan 8-16 välisenä aikana, ole kotona tai tulee sakkoja jos ovi ei aukea kun ovikello soi. Paras oli ku duunikaveri joutui olemaan himassa kolme päivää ku ei nettiasentajat tulleetkaan :D Siinä varmaan pisti jo vähä vihaksi ansionmenetyksetkin sen kotona lojumisen lisäksi.

Mun mielestä huvittavinta koko hommassa on se, että sitä mainostetaan helppona tapana. Tavarat toimitetaan kotiovellesi!. Niinpä, siihen oven taakse ne jää, kun tavalliset ihmiset on töissä.

Se on helvetin helppoa alkaa sovittelemaan viikkoa sen mukaan, että on aina valmis singahtamaan paketin perään. Sepä se vasta yksinkertaista ja vaivatonta on.

Siis mitä ihmettä? Ite tilasin kengät saksasta kun en ollut kotona, lähetti jätti viestin että voin hakea paikkakuntani postista. Näin on AINA mennyt kun jotain tilannut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom