karkkipusseissa on AINA liikaa mustia
Eipäs kun liian vähän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
karkkipusseissa on AINA liikaa mustia
Ehdottomasti liian vähän. Sit taas sellaisia hyviä karkkipusseja missä on pelkkiä mustia on ihan liian vähän.Eipäs kun liian vähän.
Eka ajo puukolla tehty, aika mielenkiintonen kokemus. Ja ääni. Katotaan huomenna miltä turpa näyttää, mutta nyt on pari muutaki vekkiä naamassa niin menee ihan kivasti varmaan tuolla seassa noi sisäänkasvaneetki.Se on viimeinen virhe. Ootko kokeillut ajaa partakoneen trimmerillä, joka jättää karvan aavistuksen ihosta ulos? Tuo oli mun ratkaisu, ei enää pääse karva kasvamaan ihon sisään.
Ehdottomasti liian vähän. Sit taas sellaisia hyviä karkkipusseja missä on pelkkiä mustia on ihan liian vähän.
Eka ajo puukolla tehty, aika mielenkiintonen kokemus. Ja ääni. Katotaan huomenna miltä turpa näyttää, mutta nyt on pari muutaki vekkiä naamassa niin menee ihan kivasti varmaan tuolla seassa noi sisäänkasvaneetki.
Pöh! Oon tosi katkera siitä, ettei kaupoissa ole karkkipusseja, joissa on pelkästään värillisiä panttereita.Jep, sen takia ainoa karkkipussi mitä voi ostaa on mustat pantterit.
Se kun vaatekaapista ei meinaa sitten millään löytyä parillisia sukkia. Mihin helvettiin se toinen pari aina katoaa?
Joo, koska pöydällä mä elintarvikkeita pidänkin.Kannattaa pitää jääkaapissa. Tai jos jo pidät, niin sitten vaihtoehtoisesti jääkaapin johto seinässä.
Oivariini. Miksi se ei enää pysy sekunttiakaan veisessä.
ennen sai hyvin vedettyä sen kökön sieltä rasiasta veitsellä ja leivän päälle saakka, nykyään kun saat sen voin veitseen ja nostat veistä pois rasiasta se voi jo tipahtaa pöydälle, lattialle ja koiran suuhun. Mitä oivariinille on tapahtunut.
Jättäkää ne haistapaska levitteet kauppaan ja ostakaa voita.