Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tasan sama ingmariinissa! Otat jääkaapista, vuolaset veitellä, siirryt 10cm päässä olevalle leivälle jaaaaa pläts. Voit lattialla. 9/10 kerrasta käy noin. Ärsyttävää.

Kokeile laittaa veitsi jääkaappiin tai pakastimeen ennen ko. toimitusta :D

Edit. tarkennetaan, kuumalla (metallisella) voiveitsellä on ainakin kohtuu mahdotonta saada siirrettyä sitä voita tai *riiniä mihinkään.

Kokeile laittaa veitsi jääkaappiin tai pakastimeen ennen ko. toimitusta :D

Edit. tarkennetaan, kuumalla (metallisella) voiveitsellä on ainakin kohtuu mahdotonta saada siirrettyä sitä voita tai *riiniä mihinkään.

Ei auta, mulla on veitsi yleensä aina jääkaapissa.

Ohan se. Ai ne on samaa, enpä tuota tiennykkää. Voita oon käyttäny jo pitkään, en syökään muuta ku jälkiuunileipää niin ei haittaa vaikka on jämäkkää tavaraa.

Jälkiuunileivän päälle pitääkin laittaa oikiaa voita. Vuolemalla. Paksusti. Ja tankkimaitua päälle.

Ei auta, mulla on veitsi yleensä aina jääkaapissa.

lastat-voiveitsi.JPG

Just kuule illalla porukoiden luona leipää voidellessa tajusin että tämmönen se pittäis olla. Ja on mulla olluki mutta isän koira söi sen.

Mikä maitu ja juustu? :D Entäs piimu, ruhku, kermaviilu ja tietenkin unohtamatta jugurttua.

Ei se toimi noin. Maitu ja juustu. Sitte on ruohu. Mutta nuo muut mennee normaalisti.

Tiskaaminen :face:

Tässä kämpässä kun ei ole tiskikonetta. Tiskaat astiat ja vähän ajan päästä siinä pöydällä on taas jo niitä astioita...

Op:een maksun lisävahvistus... numero vaihtunut eikä pääse vaihtamaan vaan käskee ottamaan yhteyttä. Vuokran maksu myöhästyy ny sit muutaman päivän ton paskan takia. Ei oo tota ennen vaatinut.

Tilasin Ikeasta lipaston eteiseen, nyt se on kasattu ja paikoillaan, eikä se näytä sittenkään hyvältä siinä, ei ollenkaan samalta mitä mielessäni kuvittelin. kele.

Yks aika pieni mutta ärsyttävä asia on se, kuinka paljon sitä nykyään unohtelee koko ajan asioita. Oli sitten töis tai kotona niin pikkujuttuja unohtuu koko ajan.

^ Itelläkin välillä sama ja vituttaa aina yhtä paljon.

Toinen on se kun aina aamulla tekee aamupalaa yms juttuja keittiössä, niin aina silloin alkaa paskattamaan ja mentävä paskalle. Ei vittu sitten ikinä siinä samalla kun suoraan sängystä aamukuselle menee.

Ja mitenkä porukka nyt ei muka saa edes jääkaappikylmää oivariinia pysymään veitsellä? Mulla se saatanan leipä ekana murenee siinä kun sitä vitun kovaa margariinia siihen koittaa levitellä ja ei tipu veitsestä vaikka pyörittelis ympäri.

keittiön kaapin ovi auki -> nostaa päätä ja lyö päänsä sen oven kulmaan. Ei satu paljoa, mutta raivostuttaa ihan perkeleesti. Hetken aikaa tekis mieli polttaa koko talo ja lähteä ulos pahoinpitelemään ihmisiä.

Internetselaimet. Firefox on hyvä, mutta ei jumalauta vaan toimi mulla enää. Videot vetää koko paskan niin lujaa jumiin että meinaa koko kone kaatua. Chromella ei toimi facebookin omat linkit (se maapallon kuva, viestit, asetukset jne...) vaan ne vie ihan väärään paikkaan tai ei toimi ollenkaan. Ja mahtaako siihen saada edelleenkään kunnon refcontrolia? Operaa käytän nyt, mutta tässä on niin vitun ärsyttävä ominaisuus tämän taipumus maalata linkki kun klikkaan sitä. Jos hiiri vähänkin heilahtaa samalla kun klikkaa linkkiä, niin tää paska maalaa osan siitä eikä siis tee mitään. Siinä sitten odottelen tovin ja ihmettelen kun mitään ei tapahdu ja tajuan, että joo, taas vaihteeksi se maalasi linkin. Mikään muu selain ei ole niin vammainen että maalaa linkin kesken klikkauksen. Explorerista ei voi edes puhua. Töissä on pakko käyttää sitä ja tekisi mieli heittää koko kone ikkunasta ulos kun sen kanssa joutuu painimaan. Vittu mikä kasa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom