Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei, ne sitten Dellariini. Se toimii. En tiiä onko vaan paikallinen tuote, aika pienen meijerin ainaki. Mutta se on hyvä.
Tasan sama ingmariinissa! Otat jääkaapista, vuolaset veitellä, siirryt 10cm päässä olevalle leivälle jaaaaa pläts. Voit lattialla. 9/10 kerrasta käy noin. Ärsyttävää.
Ohan se. Ai ne on samaa, enpä tuota tiennykkää. Voita oon käyttäny jo pitkään, en syökään muuta ku jälkiuunileipää niin ei haittaa vaikka on jämäkkää tavaraa.Oisko Dellariini Maitokolmion? Mut Oivariini, Ingmariini ja Dellariini on kaikki tasan samaa kamaa.
Kokeile laittaa veitsi jääkaappiin tai pakastimeen ennen ko. toimitusta :D
Edit. tarkennetaan, kuumalla (metallisella) voiveitsellä on ainakin kohtuu mahdotonta saada siirrettyä sitä voita tai *riiniä mihinkään.
Ohan se. Ai ne on samaa, enpä tuota tiennykkää. Voita oon käyttäny jo pitkään, en syökään muuta ku jälkiuunileipää niin ei haittaa vaikka on jämäkkää tavaraa.
Maitu. Juustu on myös hyvää, löysin vasta uuden suosikin mutta unohdin jo nimen. Kai mä sen kaupasta pongaan.
Mikä maitu ja juustu? :D Entäs piimu, ruhku, kermaviilu ja tietenkin unohtamatta jugurttua.