Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jatkuvasti viheltelevät ihmiset. Harva asia ärsyttää niin paljon kuin jonkun latvakakkosen loputtoman vislauskonserton kuuntelu.
Tää on sellainen niin pieni asia, että harva varmaan käsittää miten tällainen asia voi jotain vituttaa. Ei sitä tajua, jos ei omalle kohdalle osu. Minäkin olen joutunut viheltelijän uhriksi oman työpaikkani takapihalla, kun viereisen puljun yksi työntekijä siinä jotain touhusi pihalla ja vihelteli ihan koko ajan. Kymmenen minuutin jälkeen olin valmis heittämään sitä eurolavalla naamaan. Ja tämä on toistunut useasti ja vituttaa joka kerta enemmän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jatkuvasti viheltelevät ihmiset. Harva asia ärsyttää niin paljon kuin jonkun latvakakkosen loputtoman vislauskonserton kuuntelu.

Kesällä kerrostaloyhtiöiden sisäpihalla, joku remonttireiskaporukka rakensi kattohuoneistoa viereiseen taloon ja yksi niistä vihelteli jatkuvasti. Siis tauotta päivästä toiseen. En ihmetellyt enää yhtään, kuinka jotkut sortuvat väkivaltaan pikaistuksissaan.

Samaan syssyyn voisi lisätä viereisessä rapussa asuva henkilö, joka käy yleisellä parvekkeella röökilla ja räkii jatkuvalla syötöllä. EI sellaista isoa KRÄÄÄH tyylistä, vaan sellaista jatkuvaa parin sekunnin välein tapahtuvaa PTHYI tyylistä. Siitä lähtevä ääni on kuin vesikidutusta jatkuvalla tiputtelulla. Kiva pitää ikkunat aina kiinni ettei tarvi kuunnella tuota helvetin PTHYI......PTHYI.....PTHYI.....PTHYI......

Tosta odottelusta... menkääpä vaikka poliisin lupayksikköön, ulkomaalaisluvat on vielä karseampi, jonottamaan. Menee koko päivä kun nää uunot täyttää ne lomakkeet siinä tiskillä. Ylipäänsäkin tiskille tullessa lomakkeet pitäis olla täytettynä, jos ei jotain kohtaa osaa täyttää niin sitten kaikki muut!

IKEAN PUSSILAKANAT. Mikä vittu siinä on ettei niihin voi tehdä käsille niitä reikiä että sais edes jotenki loogisesti pujoteltua peiton sinne sisälle. Helvetin ärsyttävää survoa se siitä isosta reiästä ja joka ilta korjailla aina paikalleen kun se valuu ihan mahottomaks mytyks.

IKEAN PUSSILAKANAT. Mikä vittu siinä on ettei niihin voi tehdä käsille niitä reikiä että sais edes jotenki loogisesti pujoteltua peiton sinne sisälle. Helvetin ärsyttävää survoa se siitä isosta reiästä ja joka ilta korjailla aina paikalleen kun se valuu ihan mahottomaks mytyks.

Tee itse?

Pussilakana laitetaan peiton paalle helpoiten kaantamalla ensin lakana vaarinpain (siis saumat paallepain), laittamalla kadet sisaan ja ottamalla peiton kulmista kiinni. Sitten lakana vaan kaannetaan peiton paalle ja ravistellaan niin etta peitto on kunnolla sisalla. Helppoa kuin mika ja korjailukin onnistuu koska kyllahan siita peitosta nyt saa kiinni kulmien kohdalta vaikka reikia ei olisikaan.

Joskusmuinoin mun piti tulla rutisemaan samasta syystä, ja tämän luettuani rupesi vituttamaan sama asia ----> En käytä Ikeasta ostettuja pussilakanoita.

Joo, talossa 3 muun tyton kanssa. Arsyttavat asiat ovat tosiaan pienia ja vahapatoisia, mutta kun niita katselee paivasta toiseen, huonona paivana vituttaa ihan kunnolla. En ma silti kylla palaisi yksin asumiseen. Olisin liian yksinainen ja varmaan erakoituisin taysin!

Mä asun kämppisten kanssa vain siksi, että se tulee halvemmaksi. Asuisin yksin, jos en olisi näin helvetin kitsas. Minulla oli ennen kanssa tuollaisia ongelmia siisteyden ja muitten asioitten hoidon kanssa, mutta nyt olen ottanut sellaisen asenteen, että ihan sama pitävätkö ne minusta, kunhan pelkäävät. Eli jokaisesta pikkuasiasta joka ei mene, kuin sovittu, niin otan asian välittömästi puheeksi, ja vähänkin jos kuuluu jotain äpylöintiä, niin vedän pultit ja huudan. Vielä ei ole kertaakaan mennyt painimiseksi.

Nykyään kaikki sujuu niinkin on sovittu, ja on siistiä, eikä tarvitse enää puuttua mihinkään. En ole varma toimisiko tämä, elleivät kämppikset olisi vielä minuakin kyniksempiä. Myöskin tulee ottaa huomioon, että minulla on oma olohuone tässä kommuunissa, joten minun ei tarvitse viettää aikaa niitten kanssa, ellen välttämättä halua.

4 naista samassa asunnossa kuulostaa lähinnä kauhuleffalta. Mä asun kaksiossa yhden kanssa ja silti pitäis tehdä toinen wc/kylppäri heti ja tuplasti säilytystilaa joka huoneseen.

Mä asun kämppisten kanssa vain siksi, että se tulee halvemmaksi. Asuisin yksin, jos en olisi näin helvetin kitsas. Minulla oli ennen kanssa tuollaisia ongelmia siisteyden ja muitten asioitten hoidon kanssa, mutta nyt olen ottanut sellaisen asenteen, että ihan sama pitävätkö ne minusta, kunhan pelkäävät. Eli jokaisesta pikkuasiasta joka ei mene, kuin sovittu, niin otan asian välittömästi puheeksi, ja vähänkin jos kuuluu jotain äpylöintiä, niin vedän pultit ja huudan. Vielä ei ole kertaakaan mennyt painimiseksi.

Nykyään kaikki sujuu niinkin on sovittu, ja on siistiä, eikä tarvitse enää puuttua mihinkään. En ole varma toimisiko tämä, elleivät kämppikset olisi vielä minuakin kyniksempiä. Myöskin tulee ottaa huomioon, että minulla on oma olohuone tässä kommuunissa, joten minun ei tarvitse viettää aikaa niitten kanssa, ellen välttämättä halua.

Huutaisin ehka muuten elleivat ko. ihmiset sattuisi olemaan parhaita kavereitani :) Tai no en ma kylla tieda huutaisinko vaikka eivat olisikaan... Ei se tilanne nyt niin paha ole. Tanaankin oli positiivinen yllari; sotkukamppis oli siivonnut koko keittion (joka tosin oli ihan rajahtanyt hanen ja poikaystavansa ystavanpaivakokkailujen jaljilta).

4 naista samassa asunnossa kuulostaa lähinnä kauhuleffalta. Mä asun kaksiossa yhden kanssa ja silti pitäis tehdä toinen wc/kylppäri heti ja tuplasti säilytystilaa joka huoneseen.

Hahah, ei nyt sentaan. Sita paitsi meilla on ihan oikea talo, ei mikaan pieni asunto. En ma tajua mita naiset siella kylpparissa oikein tekevat... Meilla ei koskaan ole ongelmia, koska kylppari on sen verran pieni ettei siella kayda kuin vessassa, suihkussa ja pesemassa hampaat. Meikkaukset, hiustenlaitot jne. hoidetaan omissa huoneissa. Tavarat ovat myos omissa huoneissa (paitsi nyt tietty keittokamat keittiossa ja shampoot ja saippuat kylpparissa). Musta tuntuu etta miehen kanssa kahdestaan asuessa nainen helposti valtaa suurimman osan tilasta ja sen takia miehet kuvittelevat etta tarvitsemme hehtaarin pinta-alaa pelkille kauneudenhoitotuotteille :)

Edit. Kesan jalkeen meita on muuten 7 naista. Ja muutetaan asuntoon :D Tosin yhdella on oma lofti kylppareineen ylakerrassa, mutta alakerran 1 vessa ja 1 kylppari, keittio seka olohuone ovat jaettuja. Saa nahda mita siita tulee.

Edit. Kesan jalkeen meita on muuten 7 naista. Ja muutetaan asuntoon :D Tosin yhdella on oma lofti kylppareineen ylakerrassa, mutta alakerran 1 vessa ja 1 kylppari, keittio seka olohuone ovat jaettuja. Saa nahda mita siita tulee.
Miten iso/miten monta jääkaappia teillä on? :D Mä asun yhden kämppiksen kanssa ja tuollaisen normaalikokoisen jääkaappipakastimen jääkaappi-osa on välillä helvetin täynnä kun molemmat ostaa samaan aikaan parin-kolmen päivän ruuat. Ei puhettakaan että sinne mitenkään järkevästi saisi vielä kolmannen henkilön eväät mahtumaan.

Pussilakana laitetaan peiton paalle helpoiten kaantamalla ensin lakana vaarinpain (siis saumat paallepain), laittamalla kadet sisaan ja ottamalla peiton kulmista kiinni. Sitten lakana vaan kaannetaan peiton paalle ja ravistellaan niin etta peitto on kunnolla sisalla. Helppoa kuin mika ja korjailukin onnistuu koska kyllahan siita peitosta nyt saa kiinni kulmien kohdalta vaikka reikia ei olisikaan.
Juuri tälleen. Ja pussilakanan kun ottaa pois, se kannattaa kiskoa peiton yli siten, että se jää valmiiksi nurinpäin. Pesu ja kuivaus silleen, ja se on heti sitten valmiina nurinpäin helposti pujotettavaksi täkin päälle.

Ja kannattaa miettiä pussilakanan ja täkin materiaaleja, jos se pussilakana menee huonosti joka yö.

Ärsyttävää olla niin huono aamusyömäri, aamuisin mikään ei meinaa pysyä alhaalla. Tällä viikolla oon joutunut syömään aamupalan kahdesti jo kaksi kertaa...:face:

Ärsyttävää olla niin huono aamusyömäri, aamuisin mikään ei meinaa pysyä alhaalla. Tällä viikolla oon joutunut syömään aamupalan kahdesti jo kaksi kertaa...:face:

Tosta syystä mä en oo syöny aamupalaa pitkiin aikoihin. Joku pari tuntia heräämisestä ni voi syödä jotain.

Mua ärsyttää tä pitkä flunssa. Joka kerta sama juttu. Melkeen kuukauden verran tätä pientä flunssaa ja sit vasta tulee kipeeks. Sit on joka kerta kaikki ontelot tulehtuneet ku räkää tulee niin kauan

Mulla on ollu samaa nyt. Ennen sain vetästyä vaikka helvetin ison aterian heti herättyäni, mutta viime aikoina ei ole tahtonut olla nälkä ainakaan ennen puolta päivää. Salipäivinä kun väkisin tirpasee aamulla kunnon aterian naamariin niin saa morjestaa vartin päästä vessanpönttöä kun laatta lentää :(

Bordelli laajentaa toimintaa?

Jep, pitaahan se opiskelijaelama jotenkin rahoittaa.

Miten iso/miten monta jääkaappia teillä on? :D Mä asun yhden kämppiksen kanssa ja tuollaisen normaalikokoisen jääkaappipakastimen jääkaappi-osa on välillä helvetin täynnä kun molemmat ostaa samaan aikaan parin-kolmen päivän ruuat. Ei puhettakaan että sinne mitenkään järkevästi saisi vielä kolmannen henkilön eväät mahtumaan.

Yksi ihan normaalikokoinen tassa missa nyt asutaan neljastaan. Uudesta kampasta en muuten muista, en tainnut panna merkille kun oltiin sita katsomassa :D Ei ole koskaan ollut sailytysongelmia vaikka jokaisella on about hyllyn verran tilaa. Meista kukaan ei ole mikaan suursyomari ja esim. mina syon yleensa ulkona kun taas kamppisten ruokavalio koostuu aika pitkalti kuivakaappi- tai pakastintuotteista (meilla on jaakaapin kokoinen pakastin). Viikonloppuisin kokkaan, mutta silloinkaan en vie tilaa kuin tyyliin jauhelihapaketin ja salaattitarvikkeiden verran :D Nyt muuten kun aloin miettia asiaa, meilla on tosi tyhja jaakaappi 4 ihmisen jaakaapiksi... Mulla taitaa olla siella salaattia, kurkkua, maustamatonta jugua ja maitoa :D

Mitkä ruuat? Vituttaa ihmiset joilla on jääkaappi aina täynnä ruokaa? Mihin ne kaljat mahtuu jos on jääkaappi täynnä jotain ihme ruokaa. Asiat tärkeysjärjestykseen.

Kävin tuossa lähismarketissa just hakemassa yhden raejuuston. Toki mun eteen jonoon kerkes nyt just se täti, jolla oli kärry iiiihan täynnä tavaraa. Tuo katsoi mun raejuustoa ja alkoi lappaa tavaroitaan hihnalle. Tämä oli just se täti, joka meni myös ja pakkas rojunsa loppuun saakka ja nosteli kärryyn ennen kuin viitsi tulla maksamaan. Tossa meni liki 10min (tietty piti arpoa kessujenkin kanssa, eikä se voinut ymmärtää miksi ei riitä että se sanoo kassalle että sillä on kärryssä vielä kaksi laatikkoa bisseä). Ei sentään maksanut kolikoilla vaan kortilla. Pisteet siitä sentään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom