Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Keitettyjen kananmunien kuoriminen. Jumalauta, että osaakin olla raivostuttavaa hommaa. Joku marttakerholainen vois ystävällisesti valistaa, miten keittämisen kanssa tulee menetellä, että kuorimisoperaation jälkeen munasta olis jäljellä enemmän kuin puolet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Törkkäät ne keittämisen jälkeen kylmään veteen hetkeksi. Kannattaa myös tempasta kunnolla se kuori rikki niin kuoriminen on helpompaa, itse läimäsen munan yleensä speden innoittamana otsalohkoon. :D

Ehrmann-purkit ei enää suostu aukeamaan siitä lirpakkeesta, vaan se repeää aina.

Lisäksi kusin taas housuille.

Einiin, sen takia ne pitää avata nykyään "väärästä kulmasta". Aukeaa tosi hyvin niistä.

Törkkäät ne keittämisen jälkeen kylmään veteen hetkeksi. Kannattaa myös tempasta kunnolla se kuori rikki niin kuoriminen on helpompaa, itse läimäsen munan yleensä speden innoittamana otsalohkoon. :D
Tuota vesikikkaa mä olen käyttänytkin, mutta ei se vaan näytä toimivan. Sitä paitsi luomukananmunissa tuntuu olevan kalvot vielä tiukemmassa kuin tavallisissa, joten ne pitäis varmaan dipata nestetyppeen, että kylmäefekti olis riittävä.

Parina viime kertana kun oon kaupassa käynyt niin kaikki ehrmannit sekä x-tran ja rainbow:n rahkat hävinny parempiin suihin. Ei oo auttanu kun lähtee seuraavaan kauppaan yrittää...

Pieni mutta HELVETIN ärsyttävä: naapurin pikkulikka. Sen pitää aina juosta täysiä käytävässä, ja oikein iskeä sitä jalkaa siihen lattiaan. Kokeilin joskus itse, niin en edes saanut niin saatanallista tömistelyä aikaiseksi, vaikka mun täytyy painaa ainakin tuplasti tän pikkumimmin verran. Jos meidän koira haukahtaa, niin se juoksee varmuudeksi vielä pari kertaa lisää oven edestä. Tuntuu muutenkin ravaavan ihan koko ajan tossa. Se oo mikään vitun juoksurata!!

Vittu mulle ainakin opetettiin, että käytävässä ei riehuta!
Tässähän on kaksi vaihtoehtoa:

1) Tytölle ei ole opetettu, ettei käytävässä juosta. Hän ei tule ajatelleeksi, että se häiritsisi muita.

2) Tytölle on sanottu, ettei käytävässä saa juosta. Tyttö juoksee silti.

Molemmissa tapauksissahan vastuu on vanhempien. Ärsyttää oikeasti vanhemmat, jotka eivät opeta lapsilleen mitään käytöstapoja. Tätähän on jatkunut jo vuosien ajan Suomessa. Siksi kakarat on toinen toisensa perään ärsyttävämpiä. Olishan se maailma hieno paikka, kun saisi kerrostalo-/rivitaloasunnossa juoksennella, hyppiä, hakata patteria ja heitellä superpalloa välittämättä mitä naapurit/alakerta asiasta sanoo. Ei se lapsi ymmärrä, että se häiritsee muita. Nykyään annetaan kaikki tahto läpi eikä ole mitään sääntöjä minkään suhteen. Ja sitten vielä ihmetellään, miksi nykyajan nuoret on niin mulkkuja. Eihän se nyt niiden syy ole.

Itselläni ainakin oli kova kuri kotona ja opetettiin ottamaan muut ihmiset huomioon, koska maapallo ei todellakaan pyöri oman navan ympärillä. Olihan se vittumaista olla kovassa kurissa, mutta toisaalta se loppuikin sitten kun opin tavoille.

Lisäksi vituttaa, että nykyään syytetään kaikesta nuorisoa. Itse ainakin palveluammatissa olevana olen alkanut vihaamaan keski-ikäisiä/vanhuksia. Joka helvetin asiasta pitää olla valittamassa ja kaikesta pitää tehdä vaikeaa, kun ei voida joustaa yhtään - ainakaan silloin, kun on koettu vääryyttä. Varsinkin eläkeläiset tuntuvat tekevän tätä usein ihan sen takia, ettei ole mitään muuta tekemistä päivisin. Miksiköhän näiden lapsista on tullut mulkkuja? Hyvä esikuva, anyone?

Suomalaisen yhteiskunnan sekä opiskelijakulttuurin alkoholikeskeisyys. Ei vaadi selityksiä.

Suomalaisen yhteiskunnan sekä opiskelijakulttuurin alkoholikeskeisyys. Ei vaadi selityksiä.

Yllättävää!

En tiedä miten se muissa piireissä on, mutta kaikki jotka mie tunnen, niin kännäämisetä vkloppuna on tullut vain yksi, ehkä jopa ainoa harraste. Ehkä pienissä paikoissa se menee niin muun puutteessa.

Ne jotka laittaa facebookkiin joka helvetin viikonloppu sen "KäNNiid :d" tilapäivityksen

Naisten kommentit kavereidensa kuville
"Oot niin kaunis"
"No enhä"
"No oot"
"No en"

Taikka sitten ne jotka laittavat tilapäivitykseensä "Tylsää..." "Ei oo mitään tekemistäää"

+ se jos oot pöntöllä vääntämässä oikeen kunnolla ja olet just saanu ittes psyykattua niin että kohta pönttö raikaa niin johan se ovisummeri soi ja on pakko mennä avaan alaovi

Keitettyjen kananmunien kuoriminen. Jumalauta, että osaakin olla raivostuttavaa hommaa. Joku marttakerholainen vois ystävällisesti valistaa, miten keittämisen kanssa tulee menetellä, että kuorimisoperaation jälkeen munasta olis jäljellä enemmän kuin puolet.

Muistaakseni tämän ketjun alkupuolella on runsaasti vinkkejä. Neula ainakin toimii.

Mua on kyllä alkanut ottaa suunnattomasti päähän ihmiset, jotka ei voi luennoilla olla hiljaa. Voi taivas, jos sellanen tulee viereen tai taakse istumaan ja alkaa jollekin toiselle tyypille selostaa bileiden sekoiluja, niin tekisi mieli kyllä kysyä, että mitä helvettiä edes tuli vapaaehtoiselle luennolle. Ihmisten kannattaisi miettiä, että jos ei itse halua kuunnella luennoitsijaa, niin ehkä joku muu tai ehkä jopa suurin osa luentosalissa istujista haluaisi sitä kuunnella, joten heillekin voisi antaa mahdollisuuden siihen.

Mua on kyllä alkanut ottaa suunnattomasti päähän ihmiset, jotka ei voi luennoilla olla hiljaa. Voi taivas, jos sellanen tulee viereen tai taakse istumaan ja alkaa jollekin toiselle tyypille selostaa bileiden sekoiluja, niin tekisi mieli kyllä kysyä, että mitä helvettiä edes tuli vapaaehtoiselle luennolle. Ihmisten kannattaisi miettiä, että jos ei itse halua kuunnella luennoitsijaa, niin ehkä joku muu tai ehkä jopa suurin osa luentosalissa istujista haluaisi sitä kuunnella, joten heillekin voisi antaa mahdollisuuden siihen.

Sama.

Itseäni vituttaa lisäksi juopot, narkkarit sekä muut alemman luokan kuntit.

Kätteleminen. Jotenkin niin teennäistä paskaa. :D

Halaaminenkin tuntuu jotenkin luonnollisemmalta kuin kätteleminen ja oman nimen sanominen.

Kätteleminen. Jotenkin niin teennäistä paskaa. :D

Halaaminenkin tuntuu jotenkin luonnollisemmalta kuin kätteleminen ja oman nimen sanominen.

Ootko joku hintti vai?
Aika homo mielikuva tulee, kun miettii halaamassa ja sitten iloisella äänellä "nimi tähän."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom