Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Semmoset ihmiset jotka bensa-asemalla ajavat siihen ensimmäiselle mittarille vaikka edessä on vapaa mittari. Sitten siihen ei mahdu itse koska tämän penan auto blokkaa koko aseman toisen puolen.

Humalassa olevien ihmisten pakonomainen toistensa perseennuolenta :) Ai että ku keittää jos on vieressä kuuntelemas :D Varsinki ku useimmiten selvinpäin..

Vituttaa niin ankarasti ku käy kusella ja ihan sama miten paljon ravistaa ja käyttää paperia niin aina se viimenen tippa lentää housuille. Toinen asia joka saa pään räjähtämään on ku mp3-soittimen kuulokkeiden johto tarttuu johonki kiinni ja repäsee lähestulkoon korvat irti päästä:curs:

Jokaiseen ilmiöön täytyy aina olla ne ihkuttajat ja anti-ihkuttajat. Molemmat osapuolet pitävät kovaa meteliä kannastaan, ettei kenellekään jää epäselväksi miten minä vihaan BB:tä. No BB:ssä ei taida olla muuta hyvää kuin juontaja...

Vittu mitä paskaa, ei oo aamukahviin maitoa..

Sama.

Menin kauppaan ostamaan illallistarvikkeita, maitoa ja vessapaperia. Ostin sit ruokaa ja jugurttia. Enka mitaan muuta :jahas:

HK:n Ohuen ohuet kinkkuviipaleet ei ole enää ohuita, kun niistä tuli helposti irroitettavia viipaleita. Paksuus ainakin tuplaantui..

Se, että feta-purkkia avatessa sitä suolalientä purskahtaa aina pöydälle/paidalle/whatever. Miksi ne purkit täytyy lykätä niin täyteen sitä lientä, hä!:jahas:

Valopäänä jätin lenkin juoksemisen iltaan, nyt saa lähtee tonne sukkelaan syysmyrskyyn. Liikennettä tietty vähemmän, mut silti. Typerä minä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom