Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ihmiset, jotka ei paina liikennevalojen nöyryytysnappulaa jotta valo vaihtuisi vihreäksi. Parhaimmillaan näitä sankareita on useita ja toljottelevat siinä kunnes tulee joku vihdoin painaa sitä nappulaa. Ei, se valo ei vaihdu vihreäksi painamatta.

Toinen on pieni ärsytyksen aihe on ihmiset jotka ei hanskaa matkakortin käyttöä, kuski saa sitten leimata heidän puolesta. Ajaisivat ajalla eivätkä arvolla kun tuntuu leimaaminen olevan niin hankalaa.

Laitetaan vielä kolmas niin tartte vähään aikaan avautua. Muksut, jotka ajelee 10 kerroksisessa talossa hissillä väliä 5.->7. kerros. Pitävät välillä hissiä varattuna niin ettei se mene kiinni. Kerran oon päässy tästä oviperseilystä huomauttamaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä voisi mennä myös Älä sano näin -ketjuun, mutta sopii myös tänne. Mua ärsyttää kun uutisissa puhutaan "pankkivirkailijoista". Nyt kun näitä ryöstö- ym. uutisia on ollut niin tätä tulee jatkuvasti vastaan. Ei pankkitoimihenkilöt ole virkamiehiä. Ne on pankkitoimihenkilöitä.

Mutta eihän niitä virkamiehiksi kutsutakaan jos sanotaan virkailijoiksi. Virkamies on eri asia kuin virkailija. Virkamies on viranhaltija esim. jossain hallinnossa, kun virkailija taasen toimii nimenomaan mm. pankissa, verohallinnossa toimistotöissä ja siellä sun täällä....

Joku mainitsikin vissiin tuolla "vitutus.theredissä" syljeskelyn. Kohta kaupallekkin pitää lähteä kumpparit jalassa
kun oviaukkojen liepeillä roikkuu lauma kersoja räkimässä kulkuväylälle :(

Joku mainitsikin vissiin tuolla "vitutus.theredissä" syljeskelyn. Kohta kaupallekkin pitää lähteä kumpparit jalassa
kun oviaukkojen liepeillä roikkuu lauma kersoja räkimässä kulkuväylälle :(
Tänään tuli ihan sama juttu mieleen, kun kävin aamusella juoksulenkillä. Oli vissiin Tampereella amiksessa joku lauantaikoulupäivä, ja täälläpäin on kielletty tupakointi koulun alueella, niin 30 amista oli röökillä sit kevyen liikenteen väylällä. Tie oli täynnä klimppejä ja tumppeja, kun oli seisottu ringissä ja syljeskelty. Pakkohan noidenkin on jossain polttaa jos eivät meinaa harrastustaan lopettaa, niin pakkoko se on sit ohjata kävelytielle.

Kun muilla ihmisillä on sama soittoääni. Monta kertaa päivässä "missä mun puhelin nyt taas on" kun jollain mummolla soi laukussaan. Ei varmaan auta että mulla on luurissa oletus päällä. Ei löydy asiallisia pirinöitä.

Ei jumalauta, ihan kohta menee hermo noihin bussikuskeihin...

En tiedä yhtään ammattiryhmää, jossa törmäisi yhtä yksinkertaisiin uunoihin kerta toisensa jälkeen. Tänään sain TAAS kunnian asioida eräänkin valopään kanssa, ja tästä pääsemmekin jo itse tarinaan: Tiesin jo bussiin mennessäni, ettei mulla ollut opiskelijakortissani enää matkan matkaa, joten olin varannut tasarahan, 50 €, lompakkoon maksua varten. Noh, aluksi luonnollisesti iskin korttini siihen laitteeseen/lukijaan: vilkutti punaista. Laitoin viiskymppiseni tämän jälkeen kortin kanssa tiskiin, ja mitä tekee kuski: tuijottaa typerän näköisenä puoli-vitun-minuuttia sitä seteliä ja korttia saamatta sanaakaan suustaan! Lopulta hän inahti äänellä, jonka hädintuskin edes ihmiskorvalla kuuli: "kakskyt matkaa?", johon meikäläinen kuittasi, että; "tämä on mun tietääkseni kolmen kuukauden (40 matkan) opiskelijakortti". Hetken korttia tutkittuaan kuski sai vaivoin mutistua; oho, ja ladattua matkat.

Onneksi tuo kyseinen tahvo lopulta vaihtui toiseen, naispuoliseen kuljettajaan, joka sentään hallitsi asiansa ja vastasi vieläpä yllätyksekseni kiitokseen, astuessani linkusta ulos. Hyvä, että on teitä kohteliaitakin kuskeja vielä olemassa.

P.S. Tuo opiskelijakortti eroaa siis normaalista matkakortista sävyltään. Kyllä nyt vittu pitäisi kuski(e)n tietää ja tunnistaa, kun noita päivittäin pyörittelee. :jahas:

P.S. Tuo opiskelijakortti eroaa siis normaalista matkakortista sävyltään. Kyllä nyt vittu pitäisi kuski(e)n tietää ja tunnistaa, kun noita päivittäin pyörittelee. :jahas:

On se nyt kuitenkin kohteliasta itsekin kertoa asiansa että mitä haluaa eikä vain seistä hiljaa tumput suorana ja olettaa toisen ymmärtävän asian. Jos ei kuskille ollut montaa samanlaista tilannetta vielä tullut vastaan? Olkoon mulla sitten tasaraha tai ei, niin kyllä mä nyt silti kerron sille kuskille millaisen lipun haluan.

^Joo, toki, mutta jäi nyt vaan ihmetyttämään kyseisen herran käytös. Tuossa nyt on kuitenkin asiakaspalveluammatti kyseessä, niin ei luulisi siihen malliin ihmisen jäätyilevän, inisevän ja mumisevan.

Oho, meni näköjään mun avautumiseni vahingossa väärään ketjuunkin, kuski kun ei ollut ihan sieltä pienimmästä päästä.. :rolleyes:

Vituttaa, kun tuo Yrjönkatu on rempassa. Kengät menee likaisiksi ja vituttaa ne vitun laiskat virolaiset kivimiehet siinä.

Vartalon ihon rasvaaminen on vituttavaa. Siinä ensinnäkin alkaa palella, rasvaamisen jälkeen vaatteet tarttuu nahkaan kiinni ja sitäpaitsi ihorasvat haisee ihan saatanalle. Hajusteettomatkin rasvat haisee kuvottavalle. Elämä on välillä vaikeaa.

Se, että joku rasvaa ihoa, ei pese käsiä ja menee leikkimään kaukosäätimellä, ittellä kädet sen jälkeen ihan rasvas.

Ämmänkutaleet jotka esim. "Tuhottu sekunneissa" ohjelmaformaatin taustalla aina kirkuu niin vitusti. Mikä siinä on ku naisten pitää aina huutaa hoosiannaa ku jotain vähänki tapahtuu?

Odottaminen. Mun huonekalut muutti tänään Helsinkiin ja kuinka ollakkaan muuttoautosta (mallia kuorma-auto) hajos jarrut. AUto oli 500 metrin päässä mun ulko-ovesta sellasessa alikulkutunnelissa parkeissa. Kolme kiukkusta äijää koitti soittaa jotain huoltomiestä paikalle. Nooh. Se huoltomies saapui 1,5 tunnin päästä ja saatiin kuorma purettua. Mut onni onnettomuudessa, ois varmaan voinu käydä paljon pahemminkin, jos se vaijeri ois katkennu ajon aikana.

Sellaisten mukien tiskaaminen käsin joissa se sisäpinta ei ole liukas vaan enemmän savimaisen mattainen. Tunnen selkäytimessäni kun tiskiharjan harjakset raapivat sitä savipintaa .

Staattinen sähkö tukassa ja vaatteissa. Se kun laitan lapselle muumi-dvd:n pyörimään, ja siellä on valikot ja puhe oletuksena ruotsiksi, ja aina pitää erikseen vaihtaa ne suomeksi.

Se, kun ei pääse iltavuorojen takia treeneihin.:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom