Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle myös valitetaan siitä, että reagoin samalla tavalla, tuli sitten maailmanloppu tai jos vaikka tiputtaisin vahingossa kynän lattialle. Joka tapauksessa sanon samalla tavalla "Aaaaaa!"

Se muuten on tosi ärsyttävää, kun ostaa jotain kenties kallista, ja sitten muutaman päivän päästä löytää sen saman tavaran puoleen hintaan jostain muualta. Tai se, mitä tapahtui mulle pari päivää sitten: Olin ostamassa uutta laukkua, kun vanha oli niin risa. Tiesin tarkkaan, millaisen haluan ja minkä värisenä. Mistään kaupasta en löytänyt kuitenkaan etsimääni oikeassa hintaluokassa, joten tyydyin sitten pitkin hampain kompromissiin. Sitten kaksi päivää myöhemmin menin yhteen markettiin, ja eikös siellä ollut juuri sellainen kassi, mitä olin etsinyt, ja vielä halvemmalla. Noh, ei voi mitään enää. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä yksi joka ärsyttää ja vituttaa ihan vitusti...

Ihmiset (yleensä vanhempaa porukkaa) jotka katsovat suomalaisia elokuvia AIIIIVAN liian kovalla...

Löystyneet silmälasit. Vittu, tök tök tök ylöspäin nenää, enkä ikinä muista käydä kiristämässä.

Ei oo nenätukia vaan tämmöset vitun humanisti/Kekkoslasit.

Mitäs läksit? :D Vitsi vitsi... Joo, silmälasien kans elämä on joskus uskomattoman vittumaista. Ripset osuu linsseihin, linssit siks aina likaset, lasit unohtuu aina joka paikkaan (yleensä kotiin silloin kun niitä tarvitsisi itsellään) ja muutenkin vähän vaivalloiset.

Mitäs läksit? :D Vitsi vitsi... Joo, silmälasien kans elämä on joskus uskomattoman vittumaista. Ripset osuu linsseihin, linssit siks aina likaset, lasit unohtuu aina joka paikkaan (yleensä kotiin silloin kun niitä tarvitsisi itsellään) ja muutenkin vähän vaivalloiset.

Olen tässä odotellut, että kuinka kauan kestää että opin olemaan tökkimättä sormenjälkiä keskelle linssiä kun silmää kutittaa. Ensimmäiset 12 vuotta silmälasikokemusta eivät ole tuottaneet tulosta.

Pöytätavat, tai ihmiset joilla niitä ei ole. Ruokaa mätätään naamariin niin että sitä tippuu suusta tai haarukasta takasin lautaselle/pöytäliinalle/vaatteille. Ryystäminen ehkä hirveintä maailmassa. Mikä ihme siinä on että ihmisen täytyy ryystää kun syö esim keittoa tai juo nestettä. Aivan käsittämättömän typerän näköstä ja kuulosta. Heitän haarukalla seuraavaa kuka tulee silmien eteen ryystään, perkele.

Se kun ottaa uuden vessapaperirullan ja alottaa siitä repäsemällä sen alun ku se on siinä kiinni sillai, joka vitun kerta koko prkleen rulla repee joka puolelta ja kestää vähintään se 5 minuuttia siinä tasaillessa sitä rullaa

Se kun otat aamulla jonkun vähän vanhemman paidan kaapista päälles, ja hups ku sormi meniki läpi ku yrität pukee päälles

Se kun yrittää valuttaa tonnikalapurkista öljyä lavuaariin, niin sitähän menee siihen purkin kylkeen ja siitä sormiin ja siitä joka puolelle

Se kun ihmiset nostavat sen perseensä junassa muutaman kilometrin asemasta ja ovat valmiina jäämään sillä seuraavalla asemalla.. minkä vitun takia siitä pitää nii aikasee nousta ku voi istua viel sen muutaman minuutin ja sittenki kerkeää ihan hyvin siitä ovesta ulos

- Ihmisten ajotyyli nykyään pääkaupunkiseudulla. Mulle on tööttäilty ku oon iha rauhassa pysähtyny keltasilla valoilla tietäen etten kerkeä niistä ennen punaista. Hirvittää myös se, kun ihmiset ei pysähdy suojatien eteen pysähtyneen auton kohdalla (monen monta vaaratilannetta nähny)

- Rapun ovi ei koskaan aukea ekalla koodilla. Aina pitää laittaa se joku 54 kertaa että se ymmärtää että oon painanu niitä samoja numeroita samassa järjestyksessä tunnin.

- Ku jotku ihmiset puhuu jotenkin epäselvästi. Liian hiljasella äänellä, liian nopeasti tai muuten vaan sönköttäen. Vituttaa kokoajan kysyä "ai mitähh???"

- Facebook. Tai ylipäätänsä vitun ylihehkutetut netti-ilmiöt, kaikki vitun twitteri sun muut, youtube menee vielä. Kukaan kaveri ei enää mesetä tai käy missään muilla sivuilla (irc-galleria:D) ku siellä vitun naamalassa. Ja ei, en ole siellä. Olin kerran ja takasin en näillä näkymin mene. Ainiin ja siel porukat sopii kaikkee biletystä yms. ja meikä kuulee aina niistä viimesenä. Noh, tarkotuksena onki ettiä parempia kavereita.

- Kavereiden tyttöystävät. Miks ne kaikki on nii vitun mulkkuja!? Tulee nähtyä kavereita 20 kertaa harvemmni nykyään ku aina pitäs olla niiden tyttöystävänki kanssa.

- Univaikeudet. Niitä on mulla aina ollu ja en tiiä miten loppuu ku ei lääkäritkää nää niissä mitää ongelmaa ku en oo vielä yrittäny tappaa itteäni. Nytkin väsyttää ja huomenna pitäs herätä puol 6, ei vittusaatana.

plaaaaah rupes kyllä vituttaa noiden asioiden miettiminen. kirjotan tästä lähtien vaa sinne iloseen ketjuun:rolleyes:

Heräsin viitisenminuuttia sitten päikkäreiltä. Saas nähdä mitä yöstä tulee kun pari minuuttia lepoa, veny muutamaan tuntiin ja aamulla pitäs mennä pirteänä kasiin.

Ketsuppipurkin aukaiseminen. Aina tiukka ja kun se vihdoin aukeaa, niin sitä ketsuppia jää sormeen. Saakeli.

Hidasteleva netti!

Miksi ihmiset nuolevat sormiaan kääntäessään sivua, selatessaan papereita tms?!? Siis hyi hitto...! :eek:Toimistotöissä joutuu katselemaan tuota touhua päivittäin, ja hyi että mua ällöttää tuo tapa. Olenko oikeasti ainoa ketä ei voi sietää tuota tapaa??! Ja tuo T-Byrdin mainitsema hidasteleva netti on toinen, argh... :curs:

Päikkärit..mä en oo varmaan vielä ikinä heränny tyytyväisenä ja rauhallisena päikkäreiltä. Päikkärit aiheutta mulle joka kerta kauhean vitutus- ja känkkäränkkäkohtauksen kun pitäisi nousta, joten niitä välttelen.

Jougurttipurkit. Avaat sen ja kaikki on ok. Kun olet pari kertaa ottanut tavaraa sieltä, niin purkin suuaukko on vettynyt ja ihan paakkuuntunut semikuivuneesta jougurttihyhmästä. Tilanne vain pahenee loppua kohti. Ällöä. Eikä se purkkikaan mene enää kunnolla kiinni, koska kun sen suuaukon painaa kiinni niin sitä hyhmää tursuaa välistä ulos, valuu sormille ja purkki jää edelleen raolleen.

Sipuli ja sen pilkkominen. Voi saatana!! :curs: Aina olla silmät punaisena ja vetistelevinä puoli päivää kun jotuu pilkkomaan, vihaan tota hommaa..

Sipuli ja sen pilkkominen. Voi saatana!! :curs: Aina olla silmät punaisena ja vetistelevinä puoli päivää kun jotuu pilkkomaan, vihaan tota hommaa..

tuo on muuten vihtumaistahommaa, auttaiskohan uimalasit ongelmaan? pitääpä ottaa kokeilun alle :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom