Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Että oli oikein Seitsemän uutisissakin aiheen tiimoilta juttua.

marcelo on tarjan puoliso (käsittääkseni ovat naimisissa). Ja myöskin vissiin manageri tms?

Eli ns. Beatlesit tais tulla...

voisko olla?

;)

Liitteet

• normal_uusi_nightwish.webp
    normal_uusi_nightwish.webp
    18,6 KB · Katsottu: 337
No, täälläpä kovasti haukutaan Tarjaa. Voiko kukaan sitten todistaa väitteitä, että tämä olis sitten hänen vikansa? Ei. Luulenpa, että vikaa oli vähän kaikissa.

Kiinnostuksella odotellaan uutta laulajaa Nightwishiin. Mikäli se on mies tai joku raakkuja taitaa NW kuolla, tai ainakin suosio laskee ryminällä. Onnea Tarjalle uusien tuulien myötä.

Lyhyesti: Good riddance.

Kyllä laulajia maailmassa riittää - jopa nykykokoonpanossa. Vanhana Tarot-diggarina en edes kaipaisi mitään ämmää sinne sotkemaan.

Nightwish on kuitenki niin saatanan iso bändi, että eiköhän siihen yks ämmä löydy kiekumaan. Jätkät teki varmasti ainoon mahdollisen ratkasun, sanoo nää pari biisiä nightwishiä kuunnelleet mitä tahansa.

Sinänsä mulle ihan sama koska en niiden musasta välitä, mutta sympatiat nightwish on kuitenkin aina saanu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MissEvilEve sanoi:
Eniveis, Tarja oli karismaattinen, erikoinen laulaja, kauniit kasvot jotka varmasti vaikuttivat levymyyntiin jne. Itselleni ainakin joku toinen laulaja tekee ks. bändin täysin merkityksettömäksi keskivertotuubaksi joka ei innosta pätkän vertaa.

[Fiksua sanoa näin etukäteen mutta itselleni Nightwish=Tarja, muut vain pakollisia avustajia]

Veit sanat suustani......

Ite kuuntelen melko paljon Nightwishiä ja EI se ole ilman Tarjaa yhtään mitään. Ei ne olis noussu jollain peruskiekujalla yhtä korkeelle...
Eikä herneitä tää on vaan mun mielipide...

Itse oon diggaillu Nightwishiä Tarjasta huolimatta. Eli musa on huippua, Tarjan laulu on vain yksi elementti ja ei suinkaan tärkein, usein se ärsyttääkin.

Mielenkiinnolla odotan mihin suuntaan homma lähtee kehittymään. Virhe olisi ottaa tilalle joku, joka laulaa tismalleen samalla lailla. Itse toivoisin vähän rosoisempaa otetta.

TRENT sanoi:
Nightwish on kuitenki niin saatanan iso bändi, että eiköhän siihen yks ämmä löydy kiekumaan. Jätkät teki varmasti ainoon mahdollisen ratkasun, sanoo nää pari biisiä nightwishiä kuunnelleet mitä tahansa.

Sinänsä mulle ihan sama koska en niiden musasta välitä, mutta sympatiat nightwish on kuitenkin aina saanu.
Näin juuri.
Saa nähdä minkälaisen laulajan saavat tilalle. Ei tuo Tarja nyt niin ihmeellinen ollut, että olisi voinut diivailla miten tahtoo. Rupesi jopa vähän ottamaan päähän Tarjan ääni vaikka muuten Nightwishiä ihan hyvänä bändinä pidinkin.

Se on ihan sama miten täällä jotkut maalailee piruja seinille asian tiimoilta, kun totuus on kuitenkin se että tämänhetkisten tietojen valossa bändin toiminnan jatkuminen olisi ollut mahdotonta Turusen kanssa.

Miettikää nyt itse että haluaisitteko tehdä duunia sellaisen tyypin kanssa jota ns. oikeat hommat ei kiinnosta paskaakaan vaan haluaa vaan diivailla ja leikkiä staraa. Mun nähdäkseni tilanne on ollut bändissä sellanen että vaihtoehtoja on ollut tasan kaksi: Toiminnan lopettaminen tai diivailijalle monoa perseelle. Eli tässä tilanteessa on IMO aika turhaa sanoa "ei olis kannattanu": Ei kai ne nyt huvikseen ole antaneet kenkää suositulle laulajalle.

Sitäpaitsi kannattaa ottaa sekin huomioon että tosta saattaa aueta bändille uusia mahdollisuuksia, ja saattaa tulla myös uusia faneja. Esim. kun AC/DC:n entinen laulaja kuoli joskus vuonna nolla, porukka (kuulemma) oli jo kuoppaamassa bändiä. Sitten ne kuitenkin teki seuraavaksi levyn joka myi 10 000 000 kappaletta... Mä en ainakaan kauheasti pidä siitä Turusen laulusta, mutta nyt odotan jonkinmoisella mielenkiinnolla että mitä ne bändin oikeat muusikot seuraavaksi keksii.

Tämä oli aika järkytys :eek:

Saas nähdä miten porukka ottaa vastaan sitten uuden vokalistin...
Wannabe-Nightwish-oopperalaulajat saa mahiksen liittyä bändiin :hyper:

Ei tuota bändiä ole vielä kuopattu. Tää nyt ei kuitenkaan ole ihan sama juttu kuin että HIM potkis Ville Valon pihalle.

Voisin veikata,että Idols-kisan voittaja ei pääse Nightwishiin. :rolleyes:
Bändi on kyllä sen verran iso nimi jo,että ulkomailtakin voi löytyä sopiva
solisti.Toivotan kavereille onnea ratkaisu oli hyvin perusteltu.

Pojilla noussut kusi päähän kun luulevat menestyvänsä keskenään. En ole koko bändiä kuunnellut mutta kyllä tuon bändin tunnettavuus laulajaan henkilöityi. Olisi sen verran pitänyt löytyä ymmärtämystä että 150 keikkaa vuodessa kiristää hermoja.

Iron Maidenkin olisi hiljalleen kuihtunut pois ilman Bruce Dickinsonin takaisintulemista samoin kuin Stratovarius ilman Kotipeltoa.

Suositut

Back
Ylös Bottom