Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dean Kuntz sanoi:
Iron Maidenkin olisi hiljalleen kuihtunut pois ilman Bruce Dickinsonin takaisintulemista samoin kuin Stratovarius ilman Kotipeltoa.

Vaan eipä hyytynyt AC/DC:kaan Bon Scottin kuolemaan ;)

Tarja on kaunis nainen ja ihan OK laulajakin (ei, en muistuta Tarjaa edes hiustenvärin osalta ;)), mutta kyllähän se nyt on niin, että Nightwishin sielu on Tuomas eikä Tarja. Hyvät biisintekijät kun ovat vielä harvinaisempia kuin hyvät (hevi)laulajat.

Juuri kuulemani sisäpiiritiedon mukaan Nightwishin seuraava laulaja on Karita Mattila.

Ja mitä Dean Kuntzin kommenttiin tulee, se kusi on tainnut enemmän nousta Tarjan itsensä päähän.

:offtopic: Kovin musauutinen on kuitenkin, että Captain Jack on kuollut.

captain%20jack%20%26%20his%20women.jpg

Saa nähä missä vaiheessa on Tarja tilittämässä omaa näkemystään asiassa. Se on kuitenkin tosiasia, ettei nuo suoran lainaukset jätä paljoa selittelylle sijaa.

Minulle on aivan yhdentekevää vaikka löis pillit pussiin koko orkesteri, en ole koskaan erityisemmin perustanut.

OutOfShape sanoi:
:offtopic: Kovin musauutinen on kuitenkin, että Captain Jack on kuollut.

captain%20jack%20%26%20his%20women.jpg

Kuulin tuon eilen ja kyl aika nuorena äijä läksi. 43v aivoverenvuotoon kuukahti. Oli niitä must-levyjä joskus ala-asteella:D

rip

http://www.tarjaturunen.com/shop/

middle.jpg

Tarja kristalli medium

Paras lahja! (ystävälle, sukulaiselle tai itsellesi!)

Jos olet joskus kuullut sanonnan "kiveen hakattu", kuvittele Tarjan kuva kaiverrettuna kristalliin viimeisimmällä Laser -teknologialla. Mutta siinä ei ole vielä kaikki! Tarjan kuva kristallin sisällä on 3D, mikä tarkoittaa sitä että voit käännellä kristallia eri suuntiin ja nähdä Tarjan kasvot aidompana kuin koskaan aikaisemmin. Tunnet olevasi Tarjan lähellä!

Ensimmäisissä pakkauksissa on lisäksi Tarjan aito nimikirjoitus.

Hinta: 120.00 EUR

Nakkeli sanoi:
http://www.tarjaturunen.com/shop/

Tarja kristalli medium

Paras lahja! (ystävälle, sukulaiselle tai itsellesi!)

Jos olet joskus kuullut sanonnan "kiveen hakattu", kuvittele Tarjan kuva kaiverrettuna kristalliin viimeisimmällä Laser -teknologialla. Mutta siinä ei ole vielä kaikki! Tarjan kuva kristallin sisällä on 3D, mikä tarkoittaa sitä että voit käännellä kristallia eri suuntiin ja nähdä Tarjan kasvot aidompana kuin koskaan aikaisemmin. Tunnet olevasi Tarjan lähellä!

Ensimmäisissä pakkauksissa on lisäksi Tarjan aito nimikirjoitus.

Hinta: 120.00 EUR

Ei vittu, morjens! Luulin eka et toi oli joku photoshop-jekku. Toi on jo aika...nojoo...en tiedä..

Jos tosta avoimesta kirjeestä jotain voi päätellä, niin aika hyvät tappelut bändin sisällä on käyty. Avoin kirje ei ole enää mitään kevyttä kamaa, kun julkisesti haukutaan rahanahneeksi diivaksi. Harmi homma mä olen pitänyt tosta kokoonpanosta, toivottavasti löytävät toisen laulajan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hyvä näpäytys tarjalle, itse uhannut jättää bändin jo useampaan otteseen, aivan oikein että pojat antoi monoa. silti epäilen että tarja tulee takaisin bändiin viimeistään 2vuoden sisään. nyt tässä vaan odotellaan milloin tarjan "itku virsi" vastine tuolle avoimelle kirjeelle tulee.

tais marcelo ilmoittaa että, marraskuussa tarja antaa omaa infoa tästä. Saa nähä mikä on hänen oma kantansa...

Kuka on "huhulistan" ykköspaikalla uudeksi vokalistiksi? Kait tästä on pakko olla jotain valistuneita ennakkoarvailuja? En voi uskoa etteikö olis jo jotakuta katottuna "valmiiksi". Tää erottaminenkin oli sen verran pitkään valmisteltu että pakko olla valmiina joku.

Ihan oikea ja rohkea päätös kyllä antaa monoa Tarjalle, jos se noin kusipää on ollu. Ja varmaan löytyy joku yhtä hyvä Tarjan tilalle.

MissEvilEve sanoi:
Ja myöskin luulen että isolle osalle miesfaneja Tarja on eräänlainen seksisymboli

No joo, onhan Tarja ihan ok-näköinen nainen, mutta en nyt usko että ihan seksisymboli sentään :)

^^ Oho, enpä huomannukkaan :) . Toi olis kyllä todellinen pommi. Vois NW:n mediajulkisuus suorastaan räjähtää uusiin ulottuvuuksiin. Savonlinnan oopperajuhlien ykkösesiintyjä, lämppäreinä mm. ... ööö, mitäs siellä nyt vois olla... Wagneria ja muita vastaavia.

Marcohan on joskus kauan sitten ollut ehdolla Iron Maideniin. EI Nightwish tarvitse uutta laulajaa. Marco on aivan loistava laulaja.

Ihmiset ovat tottuneet Tarjaan vaikka tilalle tulisi joku huomattavasti parempi niin jotkut varmasti silti ällittelevät eivätkä ostaisi uutta levyä jossa olisi uusi laulaja. Olen sitä mieltä että Nightwishin ratkaisu oli oikea. Yhtye on huippu muusikoita täynnä.

Janne sanoi:
Eikös se Tarja oo jonkun sortin oopperalaulaja? Aivan varmasti kyllä mainetta ja mammonaa on tarjolla jos ja kun aloittelee omia projektejaan.

Oopperalavoilla Tarja pääsee hädintuskin kuoroon -ja Nightwishissä sen pystyy paikkaamaan kuka tahansa oopperakoulutusta saanut.

Se, että osaa laulaa oopperatyyliin, ei tarkoita, että olisi hyvä oopperalaulaja. Tarjan ääni ei riitä mihinkään isoihin rooleihin.

reinhardt sanoi:
Oopperalavoilla Tarja pääsee hädintuskin kuoroon -ja Nightwishissä sen pystyy paikkaamaan kuka tahansa oopperakoulutusta saanut.

Se, että osaa laulaa oopperatyyliin, ei tarkoita, että olisi hyvä oopperalaulaja. Tarjan ääni ei riitä mihinkään isoihin rooleihin.

Luulen että tämä voi olla melko osuvasti sanottu. Oma sävelkorvani ei riitä vertailemaan oopperapuolta, mutta olen täysin varma siitä että Tarjan korvaaminen onnistuu hyvinkin helposti, kaikessa suhteessa, ja homma saadaan jatkumaan hienosti.

Suositut

Back
Ylös Bottom