Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaikka Tarja ei olisi erityisen hyvä laulamaan tai oopperalaulamaan. Niin ehkä hän kumminkin sillä kuuluisuudellaan saa keikkoja kuten Matti Nykänenkin.

Ja mä just eilen uutisen kuultuani sanoin, että se jatkaja on varmaan Karita Mattila... Kyllä mä olen fiksu... ;) Mutta tota Pavarottia en olis ikipäivänä arvannut! :D

Niin, oliko muita huhuja jatkajasta? En ole ainakaan vielä löytänyt muuta tietoa...

Mitä sen on väliä kuka se jatkaja on? Pakkoko sen on olla taas joku "ooppera"hoilaaja? IMHO se suunta on jo loppuun väännetty. Bändi on hyvä kun jätkillä on hauskaa ja soitto kulkee. Mä olen aina vierastanut sitä Tarjaa, se on itsekin sanonut ettei rokki ole koskaan kiinnostanut. Mitä vittua semmoisella ämmällä sitten tekee bändissä? Pihalle vaan, saa tehdä jouluksi taas jonkun "10 kauneinta joululaulua" ja TV-keikan Helmut Lotin kanssa. Eiköhän se "ura" ole sitten siinä.

Jos Tuomas on tehnyt ennenkin hyviä biisejä, niin kyllä niitä tulee jatkossakin. Ja kun bändin henki on parempi, niin biisit vain paranevat. Sen on 100% varma.

tokkopaisto sanoi:
Kuka on "huhulistan" ykköspaikalla uudeksi vokalistiksi? Kait tästä on pakko olla jotain valistuneita ennakkoarvailuja? En voi uskoa etteikö olis jo jotakuta katottuna "valmiiksi". Tää erottaminenkin oli sen verran pitkään valmisteltu että pakko olla valmiina joku.

Epican laulaja Simone Simons voisi olla aika kova. On ainakin paremman näköinen kuin Tarja. On lauleskellut myös Kamelotin levyillä.

Olipa aikamoinen yllätys. Harmittaa... Ainoa bändi, josta olen todella pitänyt. :itku: Mutta veikkaan, että Nightwish jatkaa, tosin erilaisena kuin ennen. Menestys tuskin tulee koskaan olemaan samanlaista kuin ennen...

Ei sitten tainneet kemiat toimia välillä Kitee - Etelä-Amerikka... :jahas:

Kannattaako siitä uudesta laulajasta nyt niin hirveesti olla vielä huolissaan. Uusi levy tulee kuitenkin aikaisintaa 2007 puolella, joten on tässä vielä aikaa.
Pääasia on, että Tuomas jatkaa sävellystä ja uskoisin, että kun riippa ja köysi on saatu kaulasta, niin sieltä tulee vielä paljon parempaa matskua.

Ei tule Tarja omillaan pärjäämään niin hyvin kuin mitä bändi ilman Tarjaa. Vittu jos Kiteen tytölle ei kelpaa amerikan keikkapaikat tai liksat on liian pieniä, niin hyvä vaan et sai kenkää. Ei sillä nyt niin ihmeellinen ääni oo oopperamittakaavassa, eikä se viimevuotinen joulusinkkukaan mikään ihmeellinen ollu.

Mut veikkauksia pystyyn: Kuinka kauan argenttiinalais-suomalainen avioliitto jatkuu, ku ei sitä rahaa tuu enää samaan tahtiin? Minä vähän veikkaan, et kohta on Marcelo pois kuvioista.

Kattokaa se End of Innocence-dokumentti. Se on ihan oikeesti hyvä. Tuomas on hyvä tyyppi, suoraselkänen pohjois-karjalan mies.

Oonko ymmärtäny väärin mut eikö toi Marcelo oo vähän niinkuin ns. rahamiehiä? Mitäs sitä Tarja pikkuliksoista huolimaan jos sitä on liiton kautta muutenkin.

eedit: fakki vieköön näitä kirotusvirhetä joita tulee ihan solkenaan nykyään

tokkopaisto sanoi:
Oonko ymmätäny väärin mut eikö toi Marcelo oo vähän niinkuin ns. rahamiehiä? Mitäs sitä Tarja pikkuliksoista huolimaan jos sitä on liiton kautta muutenkin.

Onhan se kaiketi isohkon levy-yhtiön pomo, joten tuskin se ihan tyhjätasku on...

Mike sanoi:
Varmaa on tunkua tuon tasoisen bändin keulakuvaksi. Nappaisivat sen muijan jonka mukamas piti tulla Straton puikkoihin (olettaen että se edes oli laulaja).

Onhan se laulaja, mutta ainakin niiden sen aikaisemman (vai onko nykyisen) bändin kanssa tehtyjen biisien perusteella ei ole kovin kummoinen laulaja vaikka muuten ihan asiallinen mimmi taitaakin olla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ihmettele yhtään, miksei Tarja halunnut matkustaa edes samassa lentokoneessa noiden kanssa. On se uusi video Sleeping Sunista niin lapsellinen.

"Julmia valheita!" Näin jyrähtää Tarja iltapäivälehtien lööpeissä tänään maanantaina. Minusta tämä reaktio vain vahvistaa sen että Diivan oli korkea aika lähteä bändistä. Hänhän itse uhkaili lähdöllä moneen otteeseen ja nyt sitten itkee ja parkuu lehtien palstoilla kun pojat ei ostaneetkaan uutta hamekangasta.

Kaikki klassista musiikkia seuranneet on varmasti panneet merkille sen seikan että Tarjan lauluäänessä ei ole mitään ihmeellistä. Näitä tusinasopraanoja valmistuu vuodessa kymmenittäin ja useimmilla on paljon laajempi ääniala kuin suppealta rekisteriltä laulavalla Tarjalla.

Eli kaikki puheet siitä että Tarjan ääni on korvaamaton on täyttä :anssi:.

Uusi laulaja tulee olemaan joka suhteessa parempi kuin "se eräs musiikkikoululainen Kiteeltä". Lisäksi bändi on tehnyt selväksi sen että kenelläkään ei ole varaa ruveta diivailemaan tässä organisaatiossa.

Mitä enemmän tätä kuviota ajattelee niin sitä selvemmin se on 10-0 ja win-win bändille. Tarja saattaa kiekaista muutaman kerran Savonlinnan oopperajuhlilla mutta en usko että noin heppoisella lauluäänellä on mitään asiaa kansainvälisille oopperalavoille. Sitä paitsi, nyt jatkossa kaikki muistavat Tarjan siitä että "se sai potkut yhtyeestä Nightwish". Ei mikään kovin mairitteleva meriitti laulajalle! :)

protsku sanoi:
" Tarja saattaa kiekaista muutaman kerran Savonlinnan oopperajuhlilla mutta en usko että noin heppoisella lauluäänellä on mitään asiaa kansainvälisille oopperalavoille.

Itse asiassa Savonlinnan oopperajuhlilla nähdään vain kansainvälisen tason tähtiä. Tarja ei pysty yhtäkään isoa roolia laulamaan, se on varma -jos jopa minä kuulen, että ääniala on pieni ja ääni heikko, niin silloin ääni tosiaan on noita yllämainittuja.

Tarjan karismakin on pitkälti kiinni stailauksesta. Innolla odotan uutta vokalistia.

Tuskin tämä nyt Nightwishin loppu on. Tuon kirjeen mukaan Tarja ei säveltänyt, joten biisit tuskin muuttuu ainakaan huonompaan suuntaan. Ja monet vanhemmat rock-yhtyeet ovat kyenneet tekemään hyviä levyjä kokoonpanovaihdoksen jälkeen (esim. Deep Purple, joka erotti maailman ehkä parhaan laulajan Ian Gillanin vuonna -74, mutta tekivät loistavan levyn vielä samana vuonna)

Citylllä oli aamulla juttua aiheesta ja joku heebo ties kertoo sisäpiirin tietoo
et uusi vokalisti on vähän kypsempi gootti-tyttö Mansesterista eli
Tapolan Mervi :D ja Matti kuuluis taustajoukkoihin vähän niin kuin
Eddie Maideniin. No joo se siitä :anssi: :sta, eiköhän bändi kuitenkin
jatka ja uusi (nais) vokalisti varmasti löydy.

Ei oo päässy sitten ton kirjeen ilmestymisen jälkeen ollenkaan nightwishin nettisivuille. Niitten foorumilla voi kyllä käydä aikamoinen sanasota..

Panzerfaust sanoi:
En ihmettele yhtään, miksei Tarja halunnut matkustaa edes samassa lentokoneessa noiden kanssa. On se uusi video Sleeping Sunista niin lapsellinen.

Siis, Tarja oli ainut kuka lentokoneessa matkusti suurimmalti osalta. Muut meni bussilla, kun Tarja otti lentsikan..

Ja kai tuo ihan hyvä on, että julkisesti pisti tiedotteen. Ettei nyt ihan niin paljon tappouhkauksia ala taivaalta ropisemaan Holopaiselle ja muulle jäsenistölle.

Nyt ainakin huomas, että pojat tekee rakkaudesta musiikkiin tätä, eikä rahasta.

Seuraava nightwishin levy tulee olemaan ihan saatanan kova. T.Holopainen on nostanut joka levyllä rimaa, ja nyt tulleen keikkatauon turvin sekä Tarjan potkujen vuoksi, on aikaa ja motivaatiota säveltää kaikkien aikojen hevilevy. Tämän kohun jälkeen ei yksinkertaisesti ole varaa julkaista mitään keskiverto humppaa.

Nightwish (voisiko enää kornimpaa nimeä keksiä) on aina kuulunut ns. automaattisiin kanavanvaihto bändeihin, lähinnä solistin järkyttävän tekotaiteellisen äänen ja tönkkösuolatun tankero-enklannin takia.
Jenkeissä ja Englannissa ei kiteeläisaksentilla kertakaikkiaan voi breikata.
Nyt siis mahdollisuuksia menestyä muuallakin kuin latino maissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom