Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
D sanoi:
Jostain syystä tuli heti mieleen Stratovariksen pelleilyt.

Mulle tuli kans heti ekana mieleen ihan sama. Kun tähän päälle vielä lisätään roppakaupalla julkista riiteilyä siitä, kuka teki ja sanoi mitä ja kuka nyt onkaan suurin kusipää, niin ei hyvin mee.

mxm sanoi:
Jos ne ottaa jonkun naisvokalistin, niin sillä on aikamoiset paineet ja yrittää ehkä pakostakin olla kuin Tarja. Miesvokalisti vois viedä bändin uudelle tasolle.
Tai sitten ettivät sellasen naisvokalistin kellä on oikeesti munaa loistaa omana ittenään ihan omalla tavallaan. Eiköhän niitäkin ole vapailla markkinoilla. Eri asia sitten on mistä, ja kuka ne löytää...

Gdane sanoi:
Tai sitten ettivät sellasen naisvokalistin kellä on oikeesti munaa loistaa omana ittenään ihan omalla tavallaan. Eiköhän niitäkin ole vapailla markkinoilla. Eri asia sitten on mistä, ja kuka ne löytää...

Arch Enemyn laulajalla on ainakin munaa olla oma ittensä:D
archenemywwf2.jpg

ohhoh,melkonen ylläri.
mutta,useasti käy niin että kun yksi (tavallisesti se on vokalisti) nostaa itsensä bändiä tärkeämmäksi niin se on monoa,esimerkkejä on monia.
ja hyviä korkealta ja kovaa vetäviä naislaulajia piisaa että siihen homma ei kyllä kaadu,nyt katsotaan sitten ketkä niitä NW:n faneja todella olivat että vieläkö löytyy levyn ostajia.

Heh, aika iso uutinen tuo taitaa olla, kun ylen teksti-TV:kin asian noteeraa etusivullaan.
attachment.php

Marcelostahan tuli oikein 2000 luvun Yoko Ono, jos on tuota kirjettä uskominen. :D

Liitteet

• nw.webp
    nw.webp
    36,4 KB · Katsottu: 1 209
Nightwish sanoi:
Sovimme että Nightwish on kaikille prioriteetti vuoden 2005 loppuun asti. Silti moni asia meni sen edelle. Huippuesimerkkinä Oslon jo loppuunmyyty keikka, joka olisi pitänyt peruuttaa sen takia että sinun pitäisi treenata joulukonsertteihin, tavata ystäviä ja mennä elokuviin. Tähän sananmuotoon Marcelo peruutuksen syyn sähköpostissa laittoi. Ja tämä vain yhtenä esimerkkinä monista. Itse en suurempaa itsekkyyttä ja fanien laiminlyöntiä voi kuvitella. Nightwish on elämäntapa ja työpaikka, johon sisältyy myös paljon velvollisuuksia. Niin toisiamme kuin fanejakin kohtaan. Kanssasi noiden velvollisuuksien täyttäminen ei enää onnistu.

Ehdottomasti oikea päätös. Tuossa edellä olevassa lainauksessa kyllä kerrotaan se että missä mennään.

Ei sellainen yhtye voi jatkaa joka haluaa vain rahastaa ja aliarvoi faneja. Hienoa että neljä yhtyeen jäsentä viidestä haluaa jatkaa hommaa tunteella ja sydämellä sen rahastamisen sijaan.

Tulee mieleen Guns 'N Roses. Yhtye hajosi siihen kun laulajalla Axl Rosella nousi kusi päähän ja mies ei enää ilmaantunut sovituille keikoille.

Nightwishilla ei ole mitään syytä hajota. Olen täysin varma siitä että yhtyeeseen saadaan entistä parempi laulaja. Pojat kyllä osaa sen biisien tekemisen kunhan uusi laulaja on bändissä.

Mitä tulee omaan Nightwish yhtyeen fanitukseen niin kaikki levyt on kuunneltu läpi ja mielestäni bändin viimeisimmät levyt on olleet parhaita. Eikun vaan lisää niitä rokkaavia elementtejä mukaan musiikkiin ja lavashowhun - uuden laulajan kera.

Hyvä päätös jätkiltä ja ajoitus oli myös oikea koska netissä on ollut huhuja "Tarjan lähtemisestä". Diiva sai kenkää kun sillä nousi kusi päähän ja sillä sipuli.

Pitää vielä jatkaa omaa kommenttia... Tämä on Tarjallekin pelkästään hyvä asia, niin voi sitten keskittyä niihin laulunopintoihin, joulukonsertteihin yms. shitteihin, eikä tarvitse sen takia pistää aina bändiä telakalle...

mxm sanoi:
Arch Enemyn laulajalla on ainakin munaa olla oma ittensä:D

Jepu!

Toi soman kätösen asento kruunaa kuvan :lol2:

Hieno kuva kaikenkaikkiaan. Varmasti noin niinkun siviilissä sellanen kiltti ja herttainen naapurintyttö-enkeli kultaisine kutreineen. Lauleskelee hoosiannaa mummun säestämänä joulun kunniaksi...

thymorg sanoi:
Stratovarius-Kotipelto episode, anyone? :D

tuskimpa,luotan siihen että Holopainen on Tolkkia fiksumpi jätkä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kohta on telkkarissa uusi tosi-teeveesarja jossa etitään uutta laulajaa naitwissiin. Kierretään kämäsellä bussilla ympäri Kiteetä, suoritetaan jotain helvetin tyhmiä haasteita ja voittaja tottakai on NW:n uusi laulaja. Saadaan taas tukityöllistettyä se Idolsin fägärituomari taas arvostelemaan tyyliä ja pukeutumista.

Voittajaksi todennäköisesti julistetaan Ibby Love tai joku muu julkisuudenkipeä angstiteini. Ja tie tähtiin on auki....

Gdane sanoi:

Ehdottomasti IBBY LOVE :D

Alec sanoi:
tuskimpa,luotan siihen että Holopainen on Tolkkia fiksumpi jätkä

Mistä sä tiiät mitä Kabbalaa Holopainen kantaa nahkahousujensa takataskussa :)

Nojoo, tuli vaan mieleen tosta solistin potkimisesta. Kauhea mediarummutus yhden solistin lähdöstä ja ei sitä tiedä kuka on 6kk päästä laulamassa... Anyways, ainakin tapaninpäivän keikalla Tuomas(?) vetäisi helvetin hienosti Symphony of Destructionin. Jos samanlaista on tulossa niin lähtee levyt ostoon. Wishmaster oli viimeinen levy jonka ostin, sen jälkeen en ole edes warettanut näitä uusia.

Aina olen arvostanut Holopaista mutta nyt taas nousi rispekti häntä kohtaan. Tosi fiksu tyyppi. Toivottavasti Nightwish saa uutta pontta entisestään tästä muutoksesta. Mä uskon että NWllä on vielä paljon annettavaa. :worship:

Helvetin hyvä juttu, ei sitä Tarjaa kyennyt ikinä tosissaan kuuntelemaan. Live dvd on kaapissa, mutta levyjä ei ole tullut hommattua, jotenkin aina vierostin tuota oopperalaulua metallissa. Nyt tilalle vaikka Within temptationin hottis ja menoksi.

IMO aika sikamainen julkinen teurastus tuo viesti, ei noita asioita noin pidä hoitaa. Fleimaamalla ei saa mitään. J

Enpä lukenut kaikkia viestejä mutta olen aivan varma että tämä on Nightwishin loppu. Voi olla että uusi vokalisti löytyy, ja että levykin tehdään, mutta suuri suosio on mennyttä. Olisi kannattanut vaan lopettaa tyylillä, eikä vasta sitten kun ollaan syvällä suossa.. :eek:
Olen todella järkyttynyt uutisesta, vaikka en bändistä pidä kahta kappaletta enempää. Tyhmä, TYHMÄ ratkaisu.

Tähtityttö sanoi:
Enpä lukenut kaikkia viestejä mutta olen aivan varma että tämä on Nightwishin loppu. Voi olla että uusi vokalisti löytyy, ja että levykin tehdään, mutta suuri suosio on mennyttä. Olisi kannattanut vaan lopettaa tyylillä, eikä vasta sitten kun ollaan syvällä suossa.. :eek:
Olen todella järkyttynyt uutisesta, vaikka en bändistä pidä kahta kappaletta enempää. Tyhmä, TYHMÄ ratkaisu.

Elä nää kuule höpötä siellä :D

Ootahan vaan niin tästä se lähtee ku kiila on poistettu!

Tähtityttö sanoi:
Olisi kannattanut vaan lopettaa tyylillä, eikä vasta sitten kun ollaan syvällä suossa.. :eek:

Täysin samaa mieltä...

Edit: Olen ehkä jopa hieman ilkeä ihminen mutta tavallaan toivon että NW ei menestyisi jatkossa. Noh, aika sen näyttää... Kauheaa, ampukaa mut :evil: :lol2: :whip:

Tähtityttö sanoi:
Tyhmä, TYHMÄ ratkaisu.

Mielestäni selkeesti paras vaihtoehto heidän tilanteessaan. Mikä olisi ollut parempi ratkaisu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom