Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
MissEvilEve sanoi:
Ja myöskin luulen että isolle osalle miesfaneja Tarja on eräänlainen seksisymboli joka on ollut voimakkaasti vaikuttava tekijä levyä ostettaessa.

Voin toki olla väärässäkin mutta näin ajattelen.

Oletko muuten nähnyt Tarjan kuvia Angels fall first -levyn kansivihkosessa. On vissiin tehty sen verran halvalla, että meikit on joutunut vetäsemään itse lärviin. Ja täytyy sanoa, että niitä kasvoja ajatellen ei voi seksisymbolista puhua. Muiden levyjen kansiin tuota ulkonäköä onkin saatu paranemaan hirveällä maalimäärällä.

kisskiss sanoi:
Eikös hän ole Tarotin laulaja? Nimeä en kyllä muista.
Marco Hietala, soittaa myös bassoa Nightwishissä.

Kyllähän Tarja oli Nightwishin keulakuva, mutta kyllä noilla on mahiksia pärjätä ilman sitäkin. Maailmassa ja jopa Suomessakin on muitakin hyviä vokalisteja, joten tuskin se siitä on kiinni.

Mitäköhän Tarja nyt meinas tehä? Soolourallekko? Vaikka Tarjalla on hyvä ääni ja se näyttää syntisen seksikkäältä, niin ei jaksais kiinostaa.

Edit: Oon törkeen hidas

Grosskopf sanoi:
Oletko muuten nähnyt Tarjan kuvia Angels fall first -levyn kansivihkosessa. On vissiin tehty sen verran halvalla, että meikit on joutunut vetäsemään itse lärviin. Ja täytyy sanoa, että niitä kasvoja ajatellen ei voi seksisymbolista puhua. Muiden levyjen kansiin tuota ulkonäköä onkin saatu paranemaan hirveällä maalimäärällä.

Pakko myöntää etten ole nähnyt joten en voi tuohon ottaa kantaa sen kummemmin. Enemmän olen nähnyt Tarjaa livenä luonnossa vähän hillityimmissä lahomaaleissa ja sen perusteella siis sanoin tuon ulkonäkö-kommentin.

MissEvilEve sanoi:
Englannin lausumiseen en ole kiinnittänyt huomiota, johtunee varmaan vähästä kuuntelusta.

Kysehän ei toki voi olla siitä, että ne Tarjan yhdentekevät taustapumppaajat olisivat sattuneet sovittamaan kermaperseelle sellaiset nuotit, että Tarjankin kiteeläisaksentti häviää taustakohinaan.

:worship:

En muistuta Tarjaa kyllä yhtään mitenkään ellei sitä lasketa että on mustat hiukset...

Juu, onneksi sanoinkin, että muistutat. Tuolla sunnuntaikävelyllä liikkuu sitten nimittäin aika helvetisti potentiaalisia jumalattaria, kun niille vain tajuaisi joku lyödä maalit naamaan ja lateksit viitaksi. Alkaa 164 cm persejaloilla näyttää ihmeen hyvältä! :lol2:

Jostain syystä tuli heti mieleen Stratovariksen pelleilyt.Noh,eipä siinä mitään.Enpä ole koskaan NW:stä tykännytkään.

Trifixion sanoi:
Juu, onneksi sanoinkin, että muistutat.

Mitä ihmettä...? :jahas:

Edit: Siistin sanoja... :nolo:

LISÄEDIT: Jos aletaan puhumaan muistuttamisesta niin siinä tapauksessahan Apulannan Tonikin m u i s t u t t a a Urho Kekkosta koska on kalju jne. Tuskin se 'muistuttaminen' tulisi ihan noin pienestä seikasta kuin hiusten väri...

Bändistä on tehnyt hyvän Tuomas Holopaisen sävellykset, joka on bändin ylivoimaisesti lahjakkain kaveri. Se on nyt melkein sama kuka siellä korkeita nuotteja kajauttelee, kunhan vaan on hyvät hinkit.

Tarjan kutsuminen seksisymboliksi nyt on vähän hätäistä. Sehän pukeutuu johonkin helvetin kokolattiamattoihin. Ihan kivan näkönen typy se on mutta ei kyllä vaikuta mun mielipiteeseen bändistä.

:panisin:

Janne sanoi:
Tarjan kutsuminen seksisymboliksi nyt on vähän hätäistä. Sehän pukeutuu johonkin helvetin kokolattiamattoihin. Ihan kivan näkönen typy se on mutta ei kyllä vaikuta mun mielipiteeseen bändistä.

:panisin:

Tarjaa on kutsuttu seksisymboliksi julkisesti mediassa varmaan satoja kertoja ja erinäisissä kyselyissähän se on sijoittunut erittäin korkealle seksikkyyden osalta. Tämähän on siis miesten yleinen (?) mielipide ainakin äänestyksien suhteen, ei mikään oma keksintöni.

Monet miehet on aina UUUH AAAH TARJAAAH :worship: :whip: :kuola: muttei se tietenkään tarkoita sitä että hän kaikkien nais-ihannetta kuvaisi. Makuja on monia mutta virallisesti hänet on ainakin tituleerattu erittäin seksikkääksi ja miesten ihannoimaksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mxm sanoi:
Eipä olis uskonut!
Seuraava Nightwishin levy ei taida myydä yhtä paljon kuin edellinen. Ottaisivat mieluummin laulajaksi sen saman äijän, joka on ollut feattaamassa muutamissa biiseissä, sopii hemmetin hyvin bändin musiikkiin!

Tarkoitatko Wilskaa, Finntrollin laulajaa joka oli ainakin Oceanbornila kahdella biisillä?

Oli kyllä aika uutinen, mutta kyl se tosta vielä jatkaa eteenpäin. Blabbermout.net:ssä oli jo DVD:n nimikin: End Of Era

Mun mielestä ihan tyylikäs ratkaisu julkaista avoin kirje, huhumylly olisi muuten valtava. Tietysti Tarja voi sitten antaa tohon oman julkisen vastineensa, mutta aika kusipäiseltä on toiminta vaikuttanut, jos tohon kirjeeseen on uskomista.

BTW kukas tämä Marcelo on, onko se Tarjan argentiinalainen tjsp. mies vai ja miksi se hoitaa Tarjan puolesta yhteydenpitoa muihin böndin jäseniin, ihme touhua. Voin hyvin uskoa, että Marcelo on vedellyt taustalla naruista ja saanut Tarjan kääntymään muuta bändiä vastaan.

No, Nightwishin pojat ovat taitavia muusikkoja ja loistavia biisintekijöitä, joten taatusti tulee hyvää settiä ilman Tarjaakin. Eikä bändin välttämättä tarvitse jatkaa samalla tyylillä kuin tähän asti, ei ehkä kannatakkaan. Pieni tai suurempi uudistuminen on aina hyväksi ja jos asiat ovat tuolla mallilla olleet niin tuo oli ainoa oikea ratkaisu. Siitä rispektit pojille!

Mr.Referee sanoi:
Tarkoitatko Wilskaa, Finntrollin laulajaa joka oli ainakin Oceanbornila kahdella biisillä?

Eiköhän siinä tarkoiteta Marco Hietalaa, joka on jo aiemminkin sanottu. Ja Hietalan rooli on ollut hieman isompi, kuin Wilskan pikku vierailut.

training_day sanoi:
No, Nightwishin pojat ovat taitavia muusikkoja ja loistavia biisintekijöitä, joten taatusti tulee hyvää settiä ilman Tarjaakin. Eikä bändin välttämättä tarvitse jatkaa samalla tyylillä kuin tähän asti, ei ehkä kannatakkaan. Pieni tai suurempi uudistuminen on aina hyväksi ja jos asiat ovat tuolla mallilla olleet niin tuo oli ainoa oikea ratkaisu. Siitä rispektit pojille!
Samaa mieltä, ainoa korvaamaton jäsen Nightwishissä on Tuomas, joka on äärimmäisen lahjakas säveltäjä ja jota ilman ei ole Nightwishiäkään. Uusi laulaja kehiin ja entistä kovempia levyjä vaan pihalle. :rock:

MissEvilEve sanoi:
LISÄEDIT: Jos aletaan puhumaan muistuttamisesta niin siinä tapauksessahan Apulannan Tonikin m u i s t u t t a a Urho Kekkosta koska on kalju jne. Tuskin se 'muistuttaminen' tulisi ihan noin pienestä seikasta kuin hiusten väri...

Voihan vittu. Toni voi mennä peilin eteen ja muistuttaa omasta mielestään vaikka Tarjaa, jos se siitä on kiinni. Nyt puhutaan kyllä jo MissEvilevestä, herneestä, nenästä ja täydellisestä väärinymmärtämisestä, joten riittää minulle.

3 naulaa Nightwishin arkkuun:
1. Hietalan lauluosuudet(mielestäni ne eivät käy yhteen Tarjan äänen kanssa=ei kuulosta hyvältä minun korviini)
2.Once-levyn ilmestyminen.
3.Tarjan lähtö

R.I.P

Trifixion sanoi:
Voihan vittu. Toni voi mennä peilin eteen ja muistuttaa omasta mielestään vaikka Tarjaa, jos se siitä on kiinni. Nyt puhutaan kyllä jo MissEvilevestä, herneestä, nenästä ja täydellisestä väärinymmärtämisestä, joten riittää minulle.

Jooh... Miten vain. Itseäni vain kummastutti ne vertaukset kun en itse koe ollenkaan samoin ja sitten tuossa tuli kaikenlaista muuta söhellystä joten meni koko pointti ohi.

:piis:

ERGJ sanoi:
3 naulaa Nightwishin arkkuun:
1. Hietalan lauluosuudet(mielestäni ne eivät käy yhteen Tarjan äänen kanssa=ei kuulosta hyvältä minun korviini)

Epäilenpä, että moni on pitänyt juuri naislaulajan takia Nightwishiä liian "kevyenä" tai muuten vaan kummallisena. Sitten taas hevimörkö Hietalan mukaan tulo on tuonot sen sopivan ripauksen äijämäisyyttä bändin musiikkiin. Hietalan ääni ja laulutapa on muuten mainio, yhteensopivuutta Turuseen en osaa paljoakaan kommentoida, mutta ei ainakaan häirinnyt minua. Toisin kuin levy levyltä heikentynyt biisien taso.

Grosskopf sanoi:
Epäilenpä, että moni on pitänyt juuri naislaulajan takia Nightwishiä liian "kevyenä" tai muuten vaan kummallisena. Sitten taas hevimörkö Hietalan mukaan tulo on tuonot sen sopivan ripauksen äijämäisyyttä bändin musiikkiin. Hietalan ääni ja laulutapa on muuten mainio, yhteensopivuutta Turuseen en osaa paljoakaan kommentoida, mutta ei ainakaan häirinnyt minua. Toisin kuin levy levyltä heikentynyt biisien taso.

Täysin samaa mieltä. Toi viimeinen Nightwishin levy ei uponnut kyl yhtään, jotenkin teennäisiä kaikki biisit. Kovasti värkätty ja hienoja saundeja muttei mitään järkeä. Ekat levyt on paljon parempia, just kuuntelin Century Childin ja on kyl hyviä biisejä joka ikinen.
Jos ne ottaa jonkun naisvokalistin, niin sillä on aikamoiset paineet ja yrittää ehkä pakostakin olla kuin Tarja. Miesvokalisti vois viedä bändin uudelle tasolle.

Suositut

Back
Ylös Bottom