Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mahtaako muuttua, kuten sanoivat tossa kirjeessä niin Turunen ei oo osallistunu sävellys ja sanoitus työhön ollenkaan.

Eiche sanoi:
Mahtaako muuttua, kuten sanoivat tossa kirjeessä niin Turunen ei oo osallistunu sävellys ja sanoitus työhön ollenkaan.

Biisit ei ehkä, mutta onhan se nyt ero kuin yöllä ja päivällä että laulaako siinä oopperalaulaja vai tavallinen taitava laulaja 'perustyylillä'.

Heh, Evanescense-bändin laulaja tilalle, niin saavat Nightwishin pojjaat hävetä keikoilla silmänsä pois kuopistaan. :D

MissEvilEve sanoi:
Biisit ei ehkä, mutta onhan se nyt ero kuin yöllä ja päivällä että laulaako siinä oopperalaulaja vai tavallinen taitava laulaja 'perustyylillä'.

Vois luulla että etsivät samoilla koulutuksilla olevaan laulajaa. l. oopperalaulaja samalta korkeudelta.

Näh, Marcolta kivet pois ja laulamaan :hyper:

HUH, aikamoinen pommi. Mielenkiinnolla jään kuuntelemaan mitä sanottavaa Tarjalla on tähän..

Karua tekstiä. Onhan jotain tuollaista kyllä ollut odotettavissakin, mutten olisi uskonut Tarjasta (jos asia todellakin noin on kuin kirjoitetaan)...

MissEvilEve sanoi:

Niin. Tavallinen taitava laulaja saattaa jopa osata ääntää englantia oikein. Karismaattinen my ass.

JustinCre sanoi:
Ihme akka! :D

Tästä tuli mieleeni eräs asia: Itseäni kuuntelijana ei kiinnosta laulajan oikea persoonallisuus, ainoastaan se miltä laulaja kuullostaa, kenties myöskin miltä laulaja näyttää sekä yleinen imago/lavakarisma.

En muuta mielipidettäni Tarjasta vaikka hän ihan oikeasti olisikin sellainen kuin bändin pojat kirjeessään antavat ymmärtää. Minulle hän ei ole ihme akka, ei kauhea ylpeilevä diiva eikä mitään muutakaan. Minulle hän edustaa edelleen taitavaa laulua sekä upeaa ulkokuorta ja kykyä toimia idolina ihmisille.

Ikävähän se tietysti muille bändin jäsenille on jos yksi henkilö luulee olevansa muiden yläpuolella ja diivailee, mutta tavallaan, anteeksi että sanon näin mutta: Tarjalla oli siihen varaa sillä hän on aito diiva, ansaitsee kaikki rahansa, maineensa ja kunniansa siitäkin huolimatta ettei lauluja säveltäisi ja sanottaisi.

Se kuka loistaa kirkkaimmin on se kuka yleensä bändin pitää siellä pinnalla. Ei välttämättä ne biisit tai jokin muu, ihmiset haluavat esikuvan, ihailun kohteen ketä palvoa ja kenen takia jonottaa pihalla -30 asteen pakkasessa. Pelkät 'ihan ok tilutus-biisit' eivät sitä tee, yleensä sen tekee kyseisen bändin keulakuva.

Mutta tämä vain minun mielipiteeni :thumbs:

OHO! Jos tuosta on puoletkaan totta, vaikuttaa Tarja aikamoiselta mulkulta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, kyllä siinä on Kiteen tytöllä aika pahasti noussu kusi päähän.
Kyllä Tarja on hyvä laulaja, mut varmaan löytyy joku vähintään yhtä hyvä tilalle. Maailmalla on jo vaikka kuinka paljon bändejä, joissa on aivan tajuttoman hyvä-ääninen vokalisti (esim. After Forewer, Edenbridge ja Within Temptation ja oma suosikkini Angela Gossow Arch Enemystä ;) ).
Bändin pojille tsemppiä ja eiku uutta matoa koukkuun.

No olipas uutinen. Ovat vielä aivan huipulla.

Minua kyllä ihmetyttää nuo perusteet Tarjan erotukselle. Jotenkin haastatteluista ja lehtiartikkeleista olin saanut aivan päinvastaisen kuvan hänen persoonastaan.

Yksi asia on varma: Tulijoita Tarjan tilalle riittää aivan varmasti. Tuomas on tehnyt kappaleet pitkälti tähän asti, joten laulujen taso ei ainakaan sen vuoksi laske.

Edit: Keijo S :lol2:

Eipä olis uskonut!
Seuraava Nightwishin levy ei taida myydä yhtä paljon kuin edellinen. Ottaisivat mieluummin laulajaksi sen saman äijän, joka on ollut feattaamassa muutamissa biiseissä, sopii hemmetin hyvin bändin musiikkiin!

mxm sanoi:
Eipä olis uskonut!
Seuraava Nightwishin levy ei taida myydä yhtä paljon kuin edellinen. Ottaisivat mieluummin laulajaksi sen saman äijän, joka on ollut feattaamassa muutamissa biiseissä, sopii hemmetin hyvin bändin musiikkiin!

Eikös hän ole Tarotin laulaja? Nimeä en kyllä muista.

MissEvilEve sanoi:
Tästä tuli mieleeni eräs asia: Itseäni kuuntelijana ei kiinnosta laulajan oikea persoonallisuus, ainoastaan se miltä laulaja kuullostaa, kenties myöskin miltä laulaja näyttää sekä yleinen imago/lavakarisma.

En muuta mielipidettäni Tarjasta vaikka hän ihan oikeasti olisikin sellainen kuin bändin pojat kirjeessään antavat ymmärtää. Minulle hän ei ole ihme akka, ei kauhea ylpeilevä diiva eikä mitään muutakaan. Minulle hän edustaa edelleen taitavaa laulua sekä upeaa ulkokuorta ja kykyä toimia idolina ihmisille.

Ikävähän se tietysti muille bändin jäsenille on jos yksi henkilö luulee olevansa muiden yläpuolella ja diivailee, mutta tavallaan, anteeksi että sanon näin mutta: Tarjalla oli siihen varaa sillä hän on aito diiva, ansaitsee kaikki rahansa, maineensa ja kunniansa siitäkin huolimatta ettei lauluja säveltäisi ja sanottaisi.

Se kuka loistaa kirkkaimmin on se kuka yleensä bändin pitää siellä pinnalla. Ei välttämättä ne biisit tai jokin muu, ihmiset haluavat esikuvan, ihailun kohteen ketä palvoa ja kenen takia jonottaa pihalla -30 asteen pakkasessa. Pelkät 'ihan ok tilutus-biisit' eivät sitä tee, yleensä sen tekee kyseisen bändin keulakuva.

Mutta tämä vain minun mielipiteeni :thumbs:
Hmm. Se keulakuva on ihan turha jos musa olis täyttä paskaa. Vaikka olisikin karismaattinen laulaja, hyvännäköinen jne. niin kyllä se musiikki on silti mikä siinä pääasiassa myy. Varsinkin aluksi, kun ns. sunnuntaiostajat eivät osta levyjä kun bändi ei ole vielä tunnettu. Kirjeen perusteella tuntuu käyneen niinkuin monesti aiemminkin rock-maailmassa: bändin keulakuva on tullut liian itsetietoiseksi omasta erinomaisuudestaan. Tarja on toki hyvä laulaja, mutta ei mikään ihme. Turha diivailla, jos ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin ilmestyä paikalle kun biisit on valmiita ja laulaa nauhalle. Jos vielä loppuumyydyn keikan peruutus pitää hoitaa aviomiehen välityksellä niin moro vain.

kisskiss sanoi:
Eikös hän ole Tarotin laulaja? Nimeä en kyllä muista.
On, Marco Hietala.

MissEvilEve sanoi:
Minulle hän edustaa edelleen taitavaa laulua sekä upeaa ulkokuorta ja kykyä toimia idolina ihmisille.

Et ole tosissasi. Kuuntele se Gary Moore-coveri. "voo tö riidom...." On yksi suomalainen laulaja, joka aiheuttaa vastaavia järkytyksen väristyksiä, mutta se onkin mies ja ei-oopperalaulaja. Siis ämmän homma oli hoitaa vain lauluosuudet himaan, niin tuota englantia ei saa edes hoidettua kuntoon!!

Mitähän helvettiä tuo varahomma oikein tarkoittaa? :lol2: Onhan Holopaisellakin varaa heittää Tarja ulos bändistä tienaamaan? Samat biisithän se Nightwish silti tuottaa? Soitetaanko Nykäsen Matille ja kysytään lisävalaistusta asiaan?

Joo, Missy Elliot, myönnä pois. Kun sä kävelet peilin eteen, sä muistutat Tarjaa. Siksi sä tykkäät siitä.

Reason sanoi:
Hmm. Se keulakuva on ihan turha jos musa olis täyttä paskaa. Vaikka olisikin karismaattinen laulaja, hyvännäköinen jne. niin kyllä se musiikki on silti mikä siinä pääasiassa myy. Varsinkin aluksi, kun ns. sunnuntaiostajat eivät osta levyjä kun bändi ei ole vielä tunnettu.

Mulle esim musa paskaa, ilman Tarjaa nollan arvoinen bändi. Tarjan kanssa oli ok ja pidin osasta biiseistä, muutama oli jopa loistokas, ei biisinä, vaan ennemminkin koska Tarja esitti ne upeasti.

Ja myöskin luulen että isolle osalle miesfaneja Tarja on eräänlainen seksisymboli joka on ollut voimakkaasti vaikuttava tekijä levyä ostettaessa.

Voin toki olla väärässäkin mutta näin ajattelen.

mxm sanoi:
Eipä olis uskonut!

No sehän on nyt ollu kakkosvokalistina jo kauemmin, ku sattuu soittamaan bassoa samassa bändissä!

Trifixion sanoi:
Et ole tosissasi. Kuuntele se Gary Moore-coveri. "voo tö riidom...." On yksi suomalainen laulaja, joka aiheuttaa vastaavia järkytyksen väristyksiä, mutta se onkin mies ja ei-oopperalaulaja. Siis ämmän homma oli hoitaa vain lauluosuudet himaan, niin tuota englantia ei saa edes hoidettua kuntoon!!

Mä en ole varmaan kuullut tuota biisiä, tosi vähän yleensäkin ks bändiä kuunnellut, vain ne muutamat mistä olen diggaillut on ollut ihan jees. Englannin lausumiseen en ole kiinnittänyt huomiota, johtunee varmaan vähästä kuuntelusta.

Trifixion sanoi:
Joo, Missy Elliot, myönnä pois. Kun sä kävelet peilin eteen, sä muistutat Tarjaa. Siksi sä tykkäät siitä.

En muistuta Tarjaa kyllä yhtään mitenkään ellei sitä lasketa että on mustat hiukset... :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom