Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaametaa paskaa ainakin tuo Alyson Avenue. Vittu, onhan tuo nyt vähän pettymys tuo akka. Paska tuo Evakin, vaikka kuinka kuunteli useaan kertaan.

En edelleen ymmärrä miksi täällä arvuutellaan ympäri maailmaa olevia naislaulajia, kun laulajalla on niin selkeä suomiaksentti kuin vaan voi olla. Nyt kun olen kuullut koko biisin olen tästä 95% varma.

Ja nyt se 5% oli sit oikein, ..suomiaksentti, jea right :rolleyes:

Nooh, ite veikkasin norskia, joten metsään meni sekin.

Ihan ok muija, IMO

:kuola:
nightwish1JI_vi.jpg

Ruotsalaisessa mediassa ei toistaseks noteerattu mitenkään.

Ranskalaisella forumilla ihan hyvä vastaanotto, symppiksenä pidettiin.

Ei hassumpi valinta sittenkään vaikka vähän hämmentävä ehkä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Makunsa kullakin mutta IMO tuo muijahan pesee Tarjan 6-0 ja laulu ääni on mahtava ja englannin ääntäminenkin parempaa kuin Tarjan. Olihan toi Alyson Avenuekin iha kuunneltavaa. Kyllä NW pötkii taas pitkälle. :) Tsemppiä pojille ja Anettelle..

Mä luulen että muijalla riittää potentiaalia noihin hankalimipiinkin biiseihin. Tuo biisinäyte nyt ei vielä paljoa kerro muusta kuin että nuotissa pysyy ja äänen värikin on Tarjaa miellyttävämpi, jotenkin lämpimämpi ja inhimillisempi. Aika suuria odotuksia herättää. Luulen että hoitaa tonttinsa kyllä hyvin, kunhan pääsee keikalle tarkistamaan niin selviää. Saa nähdä riittääkö aika Suomessa keikkailuun tänä vuonna, joku special appearance jollain festarilla olisi ihan suotavaa.

Kuulostaa sille että sopii hyvin kaksiääniseen meininkiin. Nightwishillä on aika paljon viimeaikoina tullut tuota Hietalan laulua käytettyä ja Turusen ääni kilpaili aika pahasti paikasta Hietalan kanssa - uudella laulajattarella tuntuu olevan pehmoisampi saundi ja Hietalan rosohevisaundin kanssa molemmille löytyy liene paikka paremmin biisistä.

on kyllä aika lässy biisi... e-typeä vähän syvällisemmillä sanoilla ja hitaammalla rytmillä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom