Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eipä tuo mikään kummonen rallatus ollut. Joku nopeampi biisi ois ollut parempi ekaksi sinkuksi. Vituttaa, että nyt tuo biisi raikaa radiossa varmaan tunnin välein.

Ihan kiva biisi... ei mitenkään erikoinen...
en ollut näköjään ainut kenelle tuli E-Type mieleen tuosta biisistä. :D

Innolla odottelee että pääsee kuulemaan lisää "uutta" Nightwishiä.

Kauniin naisen ainakin löytäneet. Ja osaa laulaa. Hyvä tulevaisuus Nightwishillä edessä...

Aika mitäänsanomaton biisi... Huono uudeks sinkuks.. Anetella oli kyllä ihan mielyttävä ja hyvä ääni. Hyvän laulajan ovat pojat löytäneet sen "pizzakuskin" aivopesemän entisen laulajan tilalle.

ihan hyvähän tuo biisi oli... näille e-typeen vertaaville voisin sanoa, että ette taida tietää musiikista tuon taivaallista... Holopainen sentään osaa säveltää ja vieläpä hyvin... laulajasta ei oikein voi tuon perusteella sanoa vielä mitään, sitten ehkä kun levy tulee ja pääsee himassa sitä luukuttamaan täysillä...

IMO oisivat nyt ottaneet jonkun vähän nuoremman tytsin solistiksi.

näille e-typeen vertaaville voisin sanoa, että ette taida tietää musiikista tuon taivaallista... ...

Minä tiedän musiikista nimenomaan taivaallista.

Vakavasti puheen ollen kyseisestä laulusoundista ja osin melodiasta tuli mieleeni E-typen kappale Angels crying. Minkä minä sille mahdan.

Ikinä en ole Nightwishistä tykännyt, mutta olihan tuo uusi biisi nyt aikamoista humppakuraa!

Ei oikeesti, tuolla ei ole mitään tekemistä Hevin tai hyvä musiikin kanssa. Sopis johonkin euroviisuihin. Ihan tusina biisi. Jos olis jonkun muun kuin *sen suuren ja mahtavan* Nightwishin ja Holopaisen "sävellys" niin ei erottuisi muista vastaavista ruikutusbiiseitä mitenkään ja tuskin kukaan kiinnittäisi juuri mitään huomiota koko virteen.

IMHO
Paskaa.

Vielä paskemaa kuin Nightwish ennen. Toivottavasti hajoaa koko bändi mahdollisimman pian.

Ikinä en ole Nightwishistä tykännyt, mutta olihan tuo uusi biisi nyt aikamoista humppakuraa!

Ei oikeesti, tuolla ei ole mitään tekemistä Hevin tai hyvä musiikin kanssa. Sopis johonkin euroviisuihin. Ihan tusina biisi. Jos olis jonkun muun kuin *sen suuren ja mahtavan* Nightwishin ja Holopaisen "sävellys" niin ei erottuisi muista vastaavista ruikutusbiiseitä mitenkään ja tuskin kukaan kiinnittäisi juuri mitään huomiota koko virteen.

IMHO
Paskaa.

Vielä paskemaa kuin Nightwish ennen. Toivottavasti hajoaa koko bändi mahdollisimman pian.

Ihanaa, mun ei tartte enää kirjoittaa mitään :D

-komp-komp-komp-kompoti-komp---

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei kyllä kerro mitään tämä uusi biisi. Surkea jopa. Miltäköhän kuulostaa kun biisi on paljon nopeampi ja vähän hevimpi.

Tää uusi biisi on mukavan rauhallinen, ei mikään mestariteos mutta parempaa kuin suurin osa markkinoilla olevasta.

Uuden levyn jälkeen tietää sitten miten se nainen siihen sopii.

ihan hyvähän tuo biisi oli... näille e-typeen vertaaville voisin sanoa, että ette taida tietää musiikista tuon taivaallista... Holopainen sentään osaa säveltää ja vieläpä hyvin... laulajasta ei oikein voi tuon perusteella sanoa vielä mitään, sitten ehkä kun levy tulee ja pääsee himassa sitä luukuttamaan täysillä...

öööhhh.. ja mikäs tuossa sävellyksessä oli nyt niin hyvää?

vaikka se ois kuinka mestarillinen niin jos se kuullostaa e-typeltä niin sit se kuullostaa. suht tylsä melodia ja liikaa toistoa (kuten nykymusiikissa yleensä) mun mieleen että kehtais hehkuttaa hyvää sävellystä tän uuden biisin kanssa... vanhemmilla biiseillä paljon enemmän annettavaa (mutta ei sillä etteikö parempia sävellyksiä olisi maailma pullollaan...)

Nämä on niin meilipide kysymyksiä ja materiaali tulee vasta hetken päästä jakoon eli aika aikaista kenenkään jonkun yhden biisin pätkän osalta arvostella. Ja suurinosa haukkujista ei muutenkaan ole varmaan tykännyt NW:stä. Kaikki ei voi pitää kaikesta. Itse pidän NW paljonkin ja taas joku COB on täyttä kuraa! Eli mielipiteitä on monia.
Joka tapauksessa NW:ssa on sellainen biisin tekijä puikoissa, että ei toista tästä maasta löydy. Joo, ja tämä minun mielipiteeni.

Ekaa kertaa kuuntelin Nightwishiä.. tätä ja vanhempaa. Hirveän raskasta musiikkia, saatananpalvontaa varmaan. Huh! En tykännyt!

öööhhh.. ja mikäs tuossa sävellyksessä oli nyt niin hyvää?

vaikka se ois kuinka mestarillinen niin jos se kuullostaa e-typeltä niin sit se kuullostaa. suht tylsä melodia ja liikaa toistoa (kuten nykymusiikissa yleensä) mun mieleen että kehtais hehkuttaa hyvää sävellystä tän uuden biisin kanssa... vanhemmilla biiseillä paljon enemmän annettavaa (mutta ei sillä etteikö parempia sävellyksiä olisi maailma pullollaan...)
niin no... toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä... kerroppa mikä sun mielestä on hieno sävellys... väittäsin, että monikaan raskaamman musiikin säveltäjistä ei pysty säveltämään musiikkia niin, että tollanen isompi orkesteri soittelee sitä... ja minun mielestä biisi oli hyvä ja ei kyllä kuullostanut pätkääkään e-typeltä, tosin eipä juuri ole e-typeä tullut kuunneltuakaan...

niin no... toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä...

Tämähän on ihan totta, mutta mussutan silti

kerroppa mikä sun mielestä on hieno sävellys... väittäsin, että monikaan raskaamman musiikin säveltäjistä ei pysty säveltämään musiikkia niin, että tollanen isompi orkesteri soittelee sitä..

Kyllä varmaan jotkut kuitenkin.

Onko muuten Nightwish ihan oikeasti jotain Raskasta Musiikkia (paitsi NP:n mielestä :D)? Hmmm

niin no... toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä... kerroppa mikä sun mielestä on hieno sävellys... väittäsin, että monikaan raskaamman musiikin säveltäjistä ei pysty säveltämään musiikkia niin, että tollanen isompi orkesteri soittelee sitä... ja minun mielestä biisi oli hyvä ja ei kyllä kuullostanut pätkääkään e-typeltä, tosin eipä juuri ole e-typeä tullut kuunneltuakaan...

apocalyptica näin suomalaisista bändeistä on hyvä esimerkki vähän rikkaammista sävellyksistä... in flames, arch enemy, megadethin vanha tuotanto... ym ulkomaiset samoilla linjoilla. (ja tietenkin klassisen musiikin säveltäjät koska sieltähän noi kaikki mainitsemani bändit on ottanut vaikutteita joko tahallaan tai vahingossa.)

isompi orkesteri? käsittääkseni nightwishissä on 4 soittajaa + laulaja (joo ja se marco laulaa aina välillä). oonko nyt väärässä?

tommosta tyhjänpäivästä pimputtelua ja kuorolaulantaa vielä näin kolmannellakin kerralla toi biisi...

e: boldatut myös ruotsalaista melodista heviä

Iso Deen kanssa samaa mieltä (paitsi että COB ei ole mitään kuraa :curs: ).
Turha alkaa vängätä siitä kuka tekee rikkaimpia sävellyksiä ja kuka ei,
musa hommat on aina makuasioita.
Odotellaan nyt seuraavaa levyä ja arvostellaan sitten bändin nykytilaa tarkemmin.

Musta tuo biisi on ihan loistava nimenomaan ajatellen sitä että biisin tuotto
menee hyväntekeväisyyteen. Tuollaista kaunista balladia kun lataa varmasti moni
sellainen kuluttaja joka ei bändin koko levyä ostaisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom