Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Turhaa arvailette, se on Arja Saijonmaa...tieto!

Mutta eikö toi laulaja kuitenkin kirjoita ihan suomen kielellä tonne Nightwishin sivuille päiväkirjaa? Vai kääntääkö sällit sen suomeksi?

Älkää Enää Koskaan Verratko KETÄÄN Siihen Evanescense-Kailottajaan.

nohnoh, vetäähän se nykyään ainakin osan biisistä kunnolla keikalla juutuubin videoiden perusteella

prin mii tu laif live
tuo alkaa ihan lupaavasti mutta ennen puoltaväliä tulee jo kauhea myötähäpeä :D toivottavasti nyt kaikki amyä fanittavat hokasee miks on ihan hyvä ettei siitä tullut uutta laulajaa.....

Omasta mielestäni laulajalla on aika selkeä suomalainen enkkuaksentti. Hyvin imitoi suomalaista aksenttia, jos ei ole Suomesta. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vittu mul oli joku feikki-Eva, ei toi todellakaan oo Liv Kristine. :D

Ai säkin imutit sen "eva_-_nightwish.mp3" filun, joka on oikeasti Delain - Day for ghosts? Piti oikein hakea se koko albumi kun toi feikki kuulosti paljon paremmalta kuin se virallinen Eva-sample. Vaikee sanoo virallisen NW/Eva-klipin perusteella muuta kuin: paska biisi.

Lacuna Coilin Cristina Scabbiaa on myös muutamassa yhteydessä veikkailtu, eikä se nyt pienen vertailun perusteella ainakaan täysin metsään mene. Lacunalla taitaa kyllä olla keikkoja tulossa lähitulevaisuudessa, joten aika iso kysymysmerkki kyllä liittyy tähän huhuun.

Konnitys jähoaa...

... eli nostellaan taas tätäkin. Tällä hetkellä englannin kielisellä wikillä lukee laulajan kohdalla "tod. näk. Vibeke Stene". Sirkus jatkuu vielä hetken, ei meinaa pysyä housuissa.

Oiskohan kyseessä Norjalainen Liv Kristine?

Jos on, niin se on ainakin helvetin hyvä laulaja. Lauleskeli aikanaan Theatre of Tragedy:ssä. Paras naispuolinen metallisolisti mitä tiedän.

Omasta mielestäni laulajalla on aika selkeä suomalainen enkkuaksentti. Hyvin imitoi suomalaista aksenttia, jos ei ole Suomesta. ;)

En edelleen ymmärrä miksi täällä arvuutellaan ympäri maailmaa olevia naislaulajia, kun laulajalla on niin selkeä suomiaksentti kuin vaan voi olla. Nyt kun olen kuullut koko biisin olen tästä 95% varma.

Hyvältä ton leidin ääni kuulostaa. On niin hempeen olonenkin biisi, awww... Jossain mä olen ton kuullut aiemminkin, oon siitä melko varma. Jännittää ihan perkeleesti, kukahan se on. En malta pysyä pöksyissäni...:hyper:

Oli kuka oli niin olen sitä mieltä että Tarjan kanssa tuo Nightwishin homma olisi pikkuhiljaa alkanut maistua puulta. Ainakin mulle.
Samplen perusteella uudella laulajalla on mielestäni todella kaunis ääni ja mielenkiinnolla odotan millaista materiaalia tunkevat markkinoille seuraavaksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom