Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Se ois kyllä hienoa mikäli olisi suomalainen tyty edelleen laulamassa.
Tuohon iltalehden uutiseen liittyen, ei kai ne olisi niin pässejä että menisivät
"suuren salaisuutensa" paljastamaan etukäteen noin amatöörimäisesti?

Art2, Eeva Rajala on radiotoimittaja, jonka Heikelä& Linnanahde puffasivat
Nightwishiin vokalistiksi Radio Cityssä, eli se ei ainakaan oo :D, vai onko sittenkin :eek: , ei voi tietää...

En edelleen ymmärrä miksi täällä arvuutellaan ympäri maailmaa olevia naislaulajia, kun laulajalla on niin selkeä suomiaksentti kuin vaan voi olla. Nyt kun olen kuullut koko biisin olen tästä 95% varma.

Mistä sait ton koko biisin kuunneltavaksi? Oon etsinyt kohta kaikki mahdolliset paikat jo. :D

...noniin löytyhän se sieltä.

Viimeksi muokattu:
No niin, enää viis minsaa ja se selviää! Nightwishin servu on jo vähän tukossa...

Okei... Meikäläiselle ainakin ihan outo.

promo-nightwish1.jpg

promo-anette2.jpg

Tuon näköinen se uusi laulaja sitten..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täysin puskista tuli kyllä tuo valinta! Aika harva varmaan kuullut koko muijasta ennen tätä.

Hieman on joo nightwishin kotisivut tukossa, ei ne tilapäiset mirror kotisivut yhtään sen paremmin pelitä :D

Iltalehden mukaan Ruotsalainen Anette Blyckert on Nightwishin uusi laulaja. Ja nightwish.com mukaan Anette Olzon..

Taitaa saada neitsyeltä ennemmin toosaa kuin pääsee Nightwishin sivuille :rolleyes:

No hyvä että saatiin tähänkin ratkaisu, nyt vaan joutuu venamaan n.3kk sitä albumia. Onkos tuo neitokainen laulanut jossain bändissä ennen?

Siis onko Anette Blyckert ja Anette Olzon sama henkilö vai mitenkä tää nyt menee kun on kahta tietoa??

edit: selvisi, Iltalehti päivitti tietoa eli
Iltalehti sanoi:
35-vuotias Blyckert korvaa vuonna 2005 erotetun Tarja Turusen. Yhtye ilmoitti asiasta tänään. Blyckert valittiin Nightwishiin yli 2 000 hakijan joukosta. Hän käyttää julkisuudessa taiteilijanimeä Anette Olzon.

Ilta-sanomat sanoo Anette Olzon ja iltalehti Anette Blyckert. Kumpi noista on sitten oikea?

Suositut

Back
Ylös Bottom