Nightwishin loppu ja uusi alku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä on taas samanlainen tapaus, kuin se aikaisemmin yleinen keskutelu -puolella ollut mummon sepostus siitä et sen miestä oli pahoinpidelty jne. Jos nyt yhtäkkiä netissä henkilö A sanoo henkilö B:n pahoinpidelleen hänet, vaikka B ei ole edes ollut paikalla, niin te ihan oikeasti uskotte henkilö A:ta? Pässit.

Tässä asiassa on tapahtunut selvä kahtiajako. Ne, jotka ovat seuranneet bändiä kauemmin, eli ns. vanhemmat fanit, pitävät Tarjan potkuja erittäin hyvänä asiana (ulkomaisilla foorumeilla varsinkin), mut toinen puoli on nämä "tosifanit", jotka on kuulleet pari viimeisintä hittiä radiosta ja nyt puolustavat Tarjaa henkeen ja vereen.

Kopriainen sanoi:
Tässä asiassa on tapahtunut selvä kahtiajako. Ne, jotka ovat seuranneet bändiä kauemmin, eli ns. vanhemmat fanit, pitävät Tarjan potkuja erittäin hyvänä asiana (ulkomaisilla foorumeilla varsinkin), mut toinen puoli on nämä "tosifanit", jotka on kuulleet pari viimeisintä hittiä radiosta ja nyt puolustavat Tarjaa henkeen ja vereen.

Tarja ainakin minun mielestäni ansaitsee potkut jos asiat ovat kuten on annettu ymmärtää, ja käsittääkseni kukaan muukaan ei ole niin sanonut etteikö käytös oikeuttaisi moiseen. [Tosin itse totesin että mielestäni se oli tyhmä veto jne eikä minulle mahdollisena kuuntelijana olisi Tarjan luonne siviilissä vaikuttanut laisinkaan]. Enemmänkin on 'puolustettu' siltä osin ettei asiaa hoidettu hyvin, ei kukaan Tarjaa ole syyttömäksi julistanutkaan.

MissEvilEve sanoi:
Tarja hyvinkin suurella todennäköisyydellä siis ansaitsi ne potkut. Kyse oli vaan tavasta hoitaa ne. Pikkupennut ja 12v kirjeenvaihtajat antaa lappuja joissa vetää yksityiskohdat esiin, käskee lukea huomenna ja pistää sen nettisivuille. Aikuiset asialliset ihmiset riitelee privaatisti piilossa muilta jottei mustamaalausta, oli se aiheellista tai ei tapahtuisi puolin eikä toisin.

Sen mitä medialööppien perusteella on voinut tehdä päätelmiä, media tuntuu kallistuneen Tuomaksen puolelle, ja osa tuntuu laittavan vastakkainasettelun Tuomas - Marcelo ("Tämä mies tuhosi Nightwishin". En muuten ole lukenut juttua, mutta pakkohan sen on olla Marcelo, onhan? :D). Luulisin, että jos asiat olisi tehty "asiallisten ihmisten" tyylillä, olisi Tarjasta tehty pyhimys ja loppu Nightwish sullottu syvimpään maan rakoon. No, nyt oli tehty tempaus ainakin mediasirkuksen ja maineen osalta "oikein", olkoot sitten moraalisesti tai asiallisuutensa puolesta miten tahansa. Vaikka musiikkinsa tekisikin rakkaudesta, ei mediassa saatu tuomio mielialaa kovin nosta. Media ei tunnetusti jaksa hirveästi taustoista välittää, jos niistä ei saa rääkyviä lööppejä.

On suorastaan huvittavaa seurata tätä :itku: vollotusta joka paikassa, missä asiaa nyt käsitelläänkään. "En enää ikinä kuuntele säveltäkään NWn musiikkia, jos ei ole Tarja laulamassa!". Tulee jotenkin niin elävästi mieleen se toinen viestiketju, jossa puitiin tätä suomalaisten pelkoa muutosta kohtaan - ei sitä tarvitse tehdä koska aikaisemminkaan ei olisi tarvinnut.
Täällä ajettaisiin edelleen hevoskärreillä, jos ei muutosta tapahtuisi pakostakin. Tarja itse oli myös aikeissa lähteä bändistä - miten tilanne olisi muuttunut sitten? Olisitteko te edelleen toivoneet bändille helvetin syvimpiä onkaloita (hevibändillehän tämä voisi olla plussaa)? Vai onko tässä nyt syynä tunteenpurkauksiin vain tuo kirje ja tyyli millä se julkistettiin?

Ei, en väitä että tuo olisi ollut oikea tapa. Mutta ristitulessa oltaessa ne oikeat tavat ovat aika harvassa. Tulevaisuus näyttää miten bändin käy. Itse aion pitää mieleni avoimena, jos bändillä on rahkeita ja uusia ideoita niin mikä ettei. Jos ei, niin sitten ei. En kuitenkaan aio "päättää" mitään, nuo absoluuttiset mielipiteet nyt ovat muutenkin hanurista :kakka:

MissEvilEve sanoi:
Mua varmaan vituttaa siksi koska olen ihminen jolle ylpeys, kunnioitus, rehellisyys, hyväsydämisyys ja oikeudenmukaisuus merkitsee helvetin paljon. Yritän olla itse kaikkia noita ja odotan sitä myös muilta ihmisiltä. Kunnioitus pitää ansaita, ja poikien kirjeessä ei nyt vaan IMHO kovinkaan paljon noita piirteitä ole.:

Mun mielestä Tarjassa ei hirveästi ton alkuperäisen kirjeen perusteella ole ollut enää kunnioitettavaa vai pidätkö itse kunnoitettavina luonteenpiirteinä esim. ahneutta, fanien aliarvioimista, itsensä muiden yläpuolelle asettamista jne.

Dopey sanoi:
Oheinen arvostelu kiteyttää omankin mielipiteeni aika hyvin:
Kiitos, että toit tällä lainauksella oman täydellisen tietämättömyytesi musiikista esiin meille kaikille. Se, että joku ruåtsin ylpeys vierastaa nerokkaasti tuotettua "oopperametallia", jossa viimeisillä levyillä jopa se keskinkertainen, klassisen koulutuksen saanut, muka hyvän näköinen hupakko on saatu hieman vieroitettua niistä pahimmista klasarikliseistä, ei tarkoita sitä, että sitä kannattaisi julistaa täällä hyvänä arvosteluna. Tuon tyylisiä alatyylin ilmaisuja käytetään peittämään sitä epävarmuutta, mitä subjektiivinen asioiden tarkastelu aina aiheuttaa.

Se, että sinä Dopey, Nokian insinöörinä, et ymmärrä musiikista, musiikin säveltämisestä, musiikin tuottamisesta, etkä musiikin esittämisestä yhtään mitään, ei todellakaan ole mikään yllätys. Mutta tuollaisen ruåtsalaisen tyhjäntoimittajan esittämän "arvostelun" tuominen tähän yhteyteen on kyllä varsinainen pohjanoteeraus. Täydet :0: ja :david: -merkki. Lycka till ja onnea elämään!

Olen kyllä itse sitä mieltä, ettei tuo kirje mikään kovin paha loukkaus ole ketään kohtaan. Varsinkin jos kaikki asiat Turusesta pitävät paikkansa, on jätkien kirje paljon ylemmällä "tasolla" kuin taso millä Turusen käyttäytyminen viimeisen vuoden aikana on ollut.

En usko, että Nightwishin ura tähän loppuu. Turunen ei loppujen lopuksi ollut mikään kovin kummoinen laulaja. Monet "oopperalaulajat" kuulostavat kuitenkin tuon tyylisissä bändeissä aika samalta, joten jos NW hommaa samantyylisen laulajan (ehkä vielä paremman näköisen) Turusen tilalle, voivat he vielä menestyä. Ehkä jopa paremmin kuin tähän mennessä. Homma menee puihin luultavasti vain jos uusi laulaja edustaa täysin eri tyyliä kuin Turunen, esim. mieslaulaja. Ei jengi kuitenkaan NW:n biisejä pelkästään Turusen takia kuuntele. Jos musiikki pysyy samalla tasolla ja laulaja on yhtä hyvä tai parempi, en näe mitään syytä miksi NW:n ura ei voisi jatkua.

Eiköhän ne hyvät biisit saa jengin liikkeelle jatkossakin, oli laulaja sitten kuka hyvänsä.

setae sanoi:
Tarja itse oli myös aikeissa lähteä bändistä - miten tilanne olisi muuttunut sitten? Olisitteko te edelleen toivoneet bändille helvetin syvimpiä onkaloita (hevibändillehän tämä voisi olla plussaa)? Vai onko tässä nyt syynä tunteenpurkauksiin vain tuo kirje ja tyyli millä se julkistettiin?

Mulle ei olis ollut mitään vaikutusta jos lehdessä olis ollut lööppi että Tarja siirtyy oopperaan tms ja Nightwishiin tulee uusi solisti. Tai vaikka se kuuluisa 'musiikilliset erimielisyydet' tms tai jokin lievempi syy potkuille [valehdella ei tarvi mutta asiat voi aina esittää toisin ja osan voipi jättää kertomatta kokonaan jos siitä ei ole muutakuin hallaa ja pahaa mieltä, tosin hyötytarkoituksessahan nuo yksityisasioiden paljastelu varmaan oli kirjoitettu]. Normaalissa erotapauksessa en varmaan olisi edes lukenut juttua.

Omalta kohdaltani vaakakupissa painavat juuri tuo tapa, kirje käteen - lue seuraavana päivänä ja kaikki siihen liittyvä tekopyhyys ja oman nahkan pelastamisyritykset mustamaalaamalla toisia, olivat syytökset tosia tahi eivät.

Eli vain ja ainoastaan se tapa ja tyyli jolla asia hoidettiin. Muuten ihan sama vaikka siinä olis Nykäsen Masa laulamassa.

VEIKKAUKSIA UUDESTA LAULAJASTA

Oma täysin valistumaton ja hatusta heitetty laulajatar: Amy Lee (kerroin 1:10 000).

Jos natsaa niin NAURAN :hyper: ! Kuka ottaa vetoja vastaan?

MissEvilEve sanoi:
Mulle ei olis ollut mitään vaikutusta jos lehdessä olis ollut lööppi että Tarja siirtyy oopperaan tms ja Nightwishiin tulee uusi solisti. Tai vaikka se kuuluisa 'musiikilliset erimielisyydet' tms tai jokin lievempi syy potkuille [valehdella ei tarvi mutta asiat voi aina esittää toisin ja osan voipi jättää kertomatta kokonaan jos siitä ei ole muutakuin hallaa ja pahaa mieltä, tosin hyötytarkoituksessahan nuo yksityisasioiden paljastelu varmaan oli kirjoitettu]. Normaalissa erotapauksessa en varmaan olisi edes lukenut juttua.

Niin, mutta sinä et ostakaan Nightwishin levyjä. Tässä pitäisikin ajatella nyt asioita fanien kannalta. Mikä on paras ratkaisu fanien kannalta, eli kannattaa kertoa heille totuus vai tyytyä kertomaan vain että erottaminen on tapahtunut. Tietenkin Holopainen yrittää varmistaa, että Nightwishin ura jatkuu, joten julkinen kirje on paras vaihtoehto. Jos bändin jätkät olisivat vain ilmoittaneet että Turunen on erotettu, oli Nightwishin kannatus tällä hetkellä nollissa. Kun taas nyt, totuuden (jos kirje on siis täysin totta) selvittyä, kannatus on aika korkealla.

jarhu sanoi:
Tämä on taas samanlainen tapaus, kuin se aikaisemmin yleinen keskutelu -puolella ollut mummon sepostus siitä et sen miestä oli pahoinpidelty jne. Jos nyt yhtäkkiä netissä henkilö A sanoo henkilö B:n pahoinpidelleen hänet, vaikka B ei ole edes ollut paikalla, niin te ihan oikeasti uskotte henkilö A:ta? Pässit.

Nyt on kyllä vähän eri tapaus kyseessä. Jos kerta Holopaisen ja kumppaneiden kirje on pelkkää paskaa, niin mitä järkeä oli oikeastaan erottaa Turunen? Jos kerta kaikki sujui hyvin, kaikki tulivat hyvin toimeen ja Turunen oli ihana maanläheinen ihminen, niin miksi erottaa hänet? Miksi vaarantaa Nightwishin ura? Pässi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MissEvilEve sanoi:
Enemmänkin on 'puolustettu' siltä osin ettei asiaa hoidettu hyvin, ei kukaan Tarjaa ole syyttömäksi julistanutkaan.

Sun täytyy kyllä ignorata reippaasti tekstiä tai vaihtoehtoisesti olla vain todella tyhmä. Sen lisäksi, että reippaasti runsaalla julkisuudella kuorrutettu avoin kirje oli asian hoitamiseksi pois päiväjärjestyksestä paras ratkaisu, oli se vielä kaiken lisäksi AINOA tapa edetä asiassa. Jos Tarjan kanssa olisi jahkattu privaatisti, asia ei olisi edennyt yhtään enempää siltä asteelta, missä diiva olisi jakanut yksitotista, ylimielistä ja rakentamiskyvytöntä "et sä mua uskalla erottaa, buhaha..."-kommenttia jokaiseen asialliseen kehoitukseen, ehdotukseen ja kysymykseen. Tarjaahan ei loppujen lopuksi Nightwish kiinnosta kuin vierailun ja väliaikaisen seisakkeen muodossa. Sitten kun tuo jankutus olisi jatkunut seuraavaan levyyn saakka, niin siitä olisi takuulla kärsinyt koko bändin luomisvoima (niin, juuri se, mistä ne Tarjankin suunaukomiset siellä vetonaulana ovat peräisin!). Sitten oltaisiin pukattu ulos sellainen paskasanko cd:n muodossa, että sitä ei välttämättä olisi ostanut japanialainenkaan. No, arvatkaas, mitä Turunen olisi sitten tehnyt. Haukkunut tietysti itse säveltäjät (koska säveltäjähän se kuitenkin loppujen lopuksi musan tekee :hyper: ), painottanut tehneensä omalta osaltaan kaiken mahdollisen ja katsonut eteenpäin kohti uusia haasteita, joita on/olisi jo tietysti bändin kustannuksella hankkinut itselleen. Siinä sitten olisi ollut mukava olla näiden NW-nelikon saappaissa, kun kädessä olisi flopannut levy ja muutama sata marttyyriartikkelia Tarjalta. Joulupyhinä olisi voinut mennä vaikka köyhänä kuin kirkonrotta katselemaan, kun Holy Diva laulaa joululauluja.

Maddoxx sanoi:
Mun mielestä Tarjassa ei hirveästi ton alkuperäisen kirjeen perusteella ole ollut enää kunnioitettavaa vai pidätkö itse kunnoitettavina luonteenpiirteinä esim. ahneutta, fanien aliarvioimista, itsensä muiden yläpuolelle asettamista jne.

Kuten aiemmin olen jo pari postia taaksepäin sanonut [lukekaa tätä keskustelua jottei tarvi toistella kokoajan :lol2: ], niin kysymys ei ole siitä ansaitseeko Tarja poikien mielestä kunnioitusta. Me kansalaiset [sekä sitten ne fanit] annamme tuomiomme sen mukaan mitä oma moraali ja oikeuskäsitykset sanovat, ja varman päälle pelaaminen olisi ollut se asiallinen linja.

Mitä tulee ahneuteen, fanien aliarvioimiseen ja itsensä muiden yläpuolelle asettamiseen niin niitä en voi täysin kommentoida koska faktaa minulla ei niistä ole, ainoastaan Tuomaksen mielipiteet kirjeessä. Ainoa mitä itse tiedän on se ettei Tarja käsittääkseni ole koskaan fanejaan pettänyt, ja on aina ollut heidän rahojensa arvoinen jonka tulisi olla pääasia.

viiniksi sanoi:
Se, että sinä Dopey, Nokian insinöörinä, et ymmärrä musiikista, musiikin säveltämisestä, musiikin tuottamisesta, etkä musiikin esittämisestä yhtään mitään, ei todellakaan ole mikään yllätys. Mutta tuollaisen ruåtsalaisen tyhjäntoimittajan esittämän "arvostelun" tuominen tähän yhteyteen on kyllä varsinainen pohjanoteeraus. Täydet :0: ja :david: -merkki. Lycka till ja onnea elämään!

Epäasiallista ja täysin epäaikuismaista käytöstä arvostella noinkin syyttävästi ja negatiivisesti muita keskustelijoita ja syytellä ettei ymmärrä musiikista mitään jos pitää esim Nightwishia paskana bändinä. :david: x 10000000000000 sinulle itsellesi. Tuollaisella mentaliteetilla kaikki jotka eivät pidä samoista esittäjistä kuin minä ovat täysiä tolloja eivätkä omaa musiikillista korvaa laisinkaan. Huh huh ja onnea elämään vaan itsellesi :david:

Brad sanoi:
Niin, mutta sinä et ostakaan Nightwishin levyjä. Tässä pitäisikin ajatella nyt asioita fanien kannalta. Mikä on paras ratkaisu fanien kannalta, eli kannattaa kertoa heille totuus vai tyytyä kertomaan vain että erottaminen on tapahtunut. Tietenkin Holopainen yrittää varmistaa, että Nightwishin ura jatkuu, joten julkinen kirje on paras vaihtoehto. Jos bändin jätkät olisivat vain ilmoittaneet että Turunen on erotettu, oli Nightwishin kannatus tällä hetkellä nollissa. Kun taas nyt, totuuden (jos kirje on siis täysin totta) selvittyä, kannatus on aika korkealla.

Niin, en ihan 100% varma voi olla mikä olisi järkevintä fanien kannalta koska en sellainen itse ole, mutta luulen että myös tämä kirjekouraanjapaljonyksityiskohtaisiasyytöksiä-hommeli on monelle fanille liikaa... Varsinkin niille keille Tarja on tuon bändin sydän...

Trifixion sanoi:
Sun täytyy kyllä ignorata reippaasti tekstiä tai vaihtoehtoisesti olla vain todella tyhmä. Sen lisäksi, että reippaasti runsaalla julkisuudella kuorrutettu avoin kirje oli asian hoitamiseksi pois päiväjärjestyksestä paras ratkaisu, oli se vielä kaiken lisäksi AINOA tapa edetä asiassa.

Sovitaanko ettet nimittele minua tyhmäksi? Käsittääkseni tässä ketjussa moni on täsmälleen samaa mieltä kanssani että tapa oli VÄÄRÄ. Ei suinkaan 'ainoa ja oikea' kuten sinä sanot.

Jos sinulla on jotain antipatioita minua kohtaan niin pistä privaa mutta jätä tuo tyhmäksi nimittely väliin. Kuvottaa tuollainen aikuisten ihmisten suusta.

No pitäisikö tässä saada galluppi pystyyn asiasta. Nähtäisiin jaukauma selkeästi, vaikka sekään ei nyt todista mihinkään suuntaan mikä on oikeaa mikä väärää.

Pystyykö tava jäsen tekemään gallupin?

Brad sanoi:
Nyt on kyllä vähän eri tapaus kyseessä. Jos kerta Holopaisen ja kumppaneiden kirje on pelkkää paskaa, niin mitä järkeä oli oikeastaan erottaa Turunen? Jos kerta kaikki sujui hyvin, kaikki tulivat hyvin toimeen ja Turunen oli ihana maanläheinen ihminen, niin miksi erottaa hänet? Miksi vaarantaa Nightwishin ura? Pässi.

Nyt onkin siitä kyse kuinka mustamaalataan ihmistä. Jos yhteistyö ei suju, niin se on ihan ok, että poistaa syyn. Mutta minä puhuinkin siitä kuin täällä palstalla porukka lukee jonkun jutun ja heti on lynkkaus menossa. Ja sekin on helvetin tyhmää, että ei yritetä korjata asioita, jotka menee huonosti vaan tehdään se huonoimmalla tavalla. Kyse on juuri samasta asiasta, paitsi että sinä puhut eri asiasta.

Niin, ja sitte muille tuosta "kuunnellut pari biisiä radiosta" kommentoinnista. Olen kyllä mielestäni kuunnellut aika Nightwishiä jo noin viitisen vuotta. Hyviä biisejä on, mutta suurin osa yhtä huttua. Ja musiikki menee saatananmoiseksi tilutukseksi välistä. Laulajan ääni, ja sanat on parhaat asiat, mitä bändistä on sanottavaa.

Pyranha sanoi:
No pitäisikö tässä saada galluppi pystyyn asiasta. Nähtäisiin jaukauma selkeästi, vaikka sekään ei nyt todista mihinkään suuntaan mikä on oikeaa mikä väärää.

Pystyykö tava jäsen tekemään gallupin?

Heitä veikkaus tulevasta laulajasta (ei Mervi Tapola) niin voi palata aikanaan katsoon kuinka väärässä olikaan. Jos on oikeessa voi todeta "Mitäs minä sanoin :hyper: !".

Ihme mesoamiseks menny tämäkin. Sen sanon vielä, että meistä ei kukaan pysty sanomaan (ei edes EvilEve) ;) noiden kahden kirjeen perusteella, onko nyt toimittu oikein vai väärin. Jos vastapuolella on diiva jolla on kusi noussut hattuun niin vaihtehdot voi olla aika vähissä ja en epäile etteikö pojat tilanteen ja Tarjan tuntien muitakin vaihtoehtoja ole miettinyt.

Miksi muuten Tarja nostaa metelin, siitä jos pojat mainitsevat itse pääpirusta (Marcelo Cabulista) kirjeessään? Heti ollaan todella raukkamaisesti rasismi-korttia väläyttelemässä, vaikka todelliset syyt on ihan jossain muualla.

rahkanaama sanoi:
Miksi muuten Tarja nostaa metelin, siitä jos pojat mainitsevat itse pääpirusta (Marcelo Cabulista) kirjeessään? Heti ollaan todella raukkamaisesti rasismi-korttia väläyttelemässä, vaikka todelliset syyt on ihan jossain muualla.

Luulen että Tarjalla on perinteinen naisille ominainen 'leijonaemo'-reaktio. Naisille [toivon että myös suurimmalle osalle miehistä] oman rakkaimpansa/läheisensä/aviopuolisonsa arvostelu negatiivisessa mielessä voi olla kova paikka. Monia satuttaa enemmän läheisten satuttaminen kuin omaan itseensä kohdistuva. Itsekin aika raivoisasti taistelisin esim äitini/puolisoni kunnian puolesta jos heitä loukattaisi eli tässä voisi kysessä olla se...

Tosin mielestäni poikien kirjeessä oli hieman vittumaisella tavalla piikitelty miehestä tyyliin: 'Jotenkin Marcelo on saanut sinut muutettua siitä herttaisesta maalaistytöstä diivaksi, joka ei ajattele eikä käyttäydy enää kuten ennen' [syytetään miestä] sekä 'Toivomme että jatkossa ajattelet enemmän oman sydämesi ehdoilla etkä kuuntelisi Marceloa. Kulttuurierot yhdistettynä ahneuteen, opportunismiin ja rakkauteen on vaarallinen yhdistelmä. Älä kuihduta itseäsi.' Tämä viimeinen 'onnentoivotus' ei ole laisinkaan vilpittömän oloinen, enemmänkin vittuilua Marcelon mahdollisesta ylivallasta suhteessa jne.

Jotenkin tuli itellekin se käsitys että pojat olivat hyvinkin tarkkaan miettineet siirtonsa - panoksena bändin tulevaisuus, maine, jne.. Mahtoi olla diivalle yllätys - ollut varmasti siinä luulossa että hän on korvaamaton.. rohkea veto ukoilta.

MissEvilEve sanoi:
Epäasiallista ja täysin epäaikuismaista käytöstä arvostella noinkin syyttävästi ja negatiivisesti muita keskustelijoita ja syytellä ettei ymmärrä musiikista mitään jos pitää esim Nightwishia paskana bändinä. :david: x 10000000000000 sinulle itsellesi. Tuollaisella mentaliteetilla kaikki jotka eivät pidä samoista esittäjistä kuin minä ovat täysiä tolloja eivätkä omaa musiikillista korvaa laisinkaan. Huh huh ja onnea elämään vaan itsellesi :david:
Pata kattilaa soimaa... Yleensä, jos esittää jonkin asian, tässä tapauksessa bändin "paskuudesta", arvioita, on paikallaan tuoda julki edes muutama argumentti väitteen pohjaksi. Muussa tapauksessa väite on täysin perätön l. "paska". Mä en pidä monistakaan esittäjistä, mutta en väitä niitä paskoiksi ainoastaan sillä perusteella, että en itse niistä pidä. Mä väitin Dopeya musiikista tietämättömäksi sen kirjoituksen ja lainauksen perusteella ja voin ulottaa saman väitteen myös suhun sun kirjoitusten perusteella, vaipumatta kuitenkaan samalle tasolle, kun sinä subjektiivisten angstia pursuavien mielipiteittesi kanssa.

Eli kerrataas vielä, ettei varmasti jää epäselväksi:
1. Lord Gay Philipson ruotsista kirjoitti subjektiivisen alatyylillä korostetun "arvostelun" Nightwish yhtyeestä, joka selvästi osoittaa tietämättömyyden musiikista.
2. Dopey kehui hurrinarrin subjektiivista alatyylillä korostettua "arvostelua".
3. Minä tein päätelmän. Svensson ei tiedä musiikista mitään arvostelun perusteella, josta seuraa loogisesti, ettei myöskään Dopey tiedä musiikista mitään.
4. Sinä kehuit Doppista siitä, että se kehui jonkun tyhjäntoimittajan subjektiivista alatyylillä korostettua "arvostelua".
5. Seuraa looginen päätelmä, että sinä et tiedä musiikista mitään.

Tarkoitukseni ei ollut olla negatiivinen eikä syyttelevä muita keskustelijoita kohtaan. Toivoin vain parempaa argumentointia musiikillisissa asioissa. Sä voit esimerkiksi olla erittäin lahjakas musikaalisesti, mutta et noilla kirjoituksilla osoita sitä kovin todennäköiseksi skenaarioksi.

Asiat riitelee ei ihmiset.

Suositut

Back
Ylös Bottom