MissEvilEve sanoi:
Epäasiallista ja täysin epäaikuismaista käytöstä arvostella noinkin syyttävästi ja negatiivisesti muita keskustelijoita ja syytellä ettei ymmärrä musiikista mitään jos pitää esim Nightwishia paskana bändinä.
x 10000000000000 sinulle itsellesi. Tuollaisella mentaliteetilla kaikki jotka eivät pidä samoista esittäjistä kuin minä ovat täysiä tolloja eivätkä omaa musiikillista korvaa laisinkaan. Huh huh ja onnea elämään vaan itsellesi
Pata kattilaa soimaa... Yleensä, jos esittää jonkin asian, tässä tapauksessa bändin "paskuudesta", arvioita, on paikallaan tuoda julki edes muutama argumentti väitteen pohjaksi. Muussa tapauksessa väite on täysin perätön l. "paska". Mä en pidä monistakaan esittäjistä, mutta en väitä niitä paskoiksi ainoastaan sillä perusteella, että en itse niistä pidä. Mä väitin Dopeya musiikista tietämättömäksi sen kirjoituksen ja lainauksen perusteella ja voin ulottaa saman väitteen myös suhun sun kirjoitusten perusteella, vaipumatta kuitenkaan samalle tasolle, kun sinä subjektiivisten angstia pursuavien mielipiteittesi kanssa.
Eli kerrataas vielä, ettei varmasti jää epäselväksi:
1. Lord Gay Philipson ruotsista kirjoitti subjektiivisen alatyylillä korostetun "arvostelun" Nightwish yhtyeestä, joka selvästi osoittaa tietämättömyyden musiikista.
2. Dopey kehui hurrinarrin subjektiivista alatyylillä korostettua "arvostelua".
3. Minä tein päätelmän. Svensson ei tiedä musiikista mitään arvostelun perusteella, josta seuraa loogisesti, ettei myöskään Dopey tiedä musiikista mitään.
4. Sinä kehuit Doppista siitä, että se kehui jonkun tyhjäntoimittajan subjektiivista alatyylillä korostettua "arvostelua".
5. Seuraa looginen päätelmä, että sinä et tiedä musiikista mitään.
Tarkoitukseni ei ollut olla negatiivinen eikä syyttelevä muita keskustelijoita kohtaan. Toivoin vain parempaa argumentointia musiikillisissa asioissa. Sä voit esimerkiksi olla erittäin lahjakas musikaalisesti, mutta et noilla kirjoituksilla osoita sitä kovin todennäköiseksi skenaarioksi.
Asiat riitelee ei ihmiset.