NHL-kausi 08-09

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Näyttää nyt siltä että Pingu-Pigviinit ovat menossa kohti mestaruutta! Ai että tekee pojat nannaa tällaisella pens fanille!

.. Toivotaan etten nuolaissut ennen kuin tipahtaa

Loistavaa peliä, kaikki menee juuri niinkuin pitää! Kyllä minä olen kone, hfboardsilla oli joku threadi siitä, kuka ratkaisee seitsemännen finaalin, ja minä vastasin: Max Talbot :)

Onnea Pinkuille...Lähetys tältä kaudelta loppuu tähän...

Jep, onnea Penssille vaan täältäkin. Parempi voitti, onneksi. Coloradon tuo mestaruus olisi pitänyt viedä, mutta ihan hyvä näin :D Mahtaa Hossaa vituttaaa...

Aivan mahtavaa!!!! :dance2: Kertakaikkiaan upeaa!! :pano:
Tämä oli taistelemalla otettu kannu :rock:
Mahtaa myös pyssyä vituttaa. Ettei vaan ois vähän takki auki tuuletellu Detroitin mestaruutta aivan liian aikaisin..:whip:

Nonni pingviinit pääsivät sitten juhlimaan, loistavaa, näi se pitikin mennä! omalle kohdalle tuli kivat baari rahat vedonlyönnistä:hyvä: NYT éi muutakun uutta kautta odottelemaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vieraissa ei vain ole riittänyt...
..Kun valita saa, niin sarja katki sitten kotona 7. pelissä. Taivas tai Helvetti. Täällä uskotaan vahvasti kotitaikaan. Mutta mutta. Yhdessä pelissä kaikki on mahdollista. Lauantaiyönä sitten se ratkeaa..:rock:
Game6 takana..2-1 voitot 3-3

...Hienoa taistelua Pinkuilta 1. ja 2. Erä Pinkuille 3. Erä Detroitille. Osgoodin ansiosta taisteltiin voitosta. Fleury todella hyvä lopussa.. Upeaa ja uhrautuvaa peliä kummaltakin joukkueelta. Kuten 6. finaalissa olla pitää.
Sitten vain hakemaan ratkaisua. GAME 7 ...Here we Come....
Aivan mahtavaa!!!! :dance2: Kertakaikkiaan upeaa!! :pano:
Tämä oli taistelemalla otettu kannu :rock:
Mahtaa myös pyssyä vituttaa. Ettei vaan ois vähän takki auki tuuletellu Detroitin mestaruutta aivan liian aikaisin..:whip:
haista vittu.....:D
Jos viestejäni olisit lukenut, olisit huomannut ettei kuulu tapoihini etukäteen tuuletella....

haista vittu.....:D
Jos viestejäni olisit lukenut, olisit huomannut ettei kuulu tapoihini etukäteen tuuletella....

Nooh, en minä nyt niin tosissani tuota kirjoittanut :)
Olen kyllä lukenut viestisi. Analyyttisia ja hyviä kirjoituksia, vaikka et jääkiekosta ymmärräkään yhtään mitään.. :D
Ei vaan, huikeat finaalit oli ja äärettömän pienellä marginaalilla kannu lähti Civic Areenalle :kippis1:

Nooh, en minä nyt niin tosissani tuota kirjoittanut :)
Olen kyllä lukenut viestisi. Analyyttisia ja hyviä kirjoituksia, vaikka et jääkiekosta ymmärräkään yhtään mitään.. :D
Ei vaan, huikeat finaalit oli ja äärettömän pienellä marginaalilla kannu lähti Civic Areenalle :kippis1:
:D

Maalit lasketaan ...Pingviinit oli viimeistelyssä parempia. Jos nousee finaalisarjan 3-2 tappioasemasta 3-4 voittoon.. 5-0 häviön jälkeen, on kyllä Kannun ansainnut. Detroit ei uskaltanut " pelata omaa peliään " viimeisessä finaalissa. Meni liikaa virheiden kyttäämiseksi, josta seurasi pari ratkaisevaa virhettä.

Itse kritisoin Hossan hankintaa kauden kynnyksellä liian kalliina. Niinhän siinä kävi, ettei pelannut läheskään 8,1milj taalan tasolla, (eikä kannua MotorTowniin hoitanut---> Ulos...) Malkin ja Crosby kyllä. Kuten Osgood, Lidströmkin.

Detroitin Dieseliin vielä yksi totaalinen snaipperi ykköseen tekisi kyllä hyvää. Ja Leinolle HETI jatkopahvi kiitos...:D Eletään mielenkiintoisia aikoja, kuka tulee ja menee.

Ainoa asia, joka on varmaa...Meillä on liput Tukholmaan 2. ja 3.10 Detroit - ST.Louis otteluihin. Parhaat paikat saatiin. Rahaa maksoivat(175e/lippu)...Mutta ovat sen arvoisia...:rock: UUTTA MATOA KOUKKUUN...

Oma veikkaukseni:
1. John Tavares
2. Victor Hedman
3. Matt Duchene
4. Evander Kane
5. Brayden Schenn
6. Jared Cowen
7. Magnus Svensson-Pääjärvi
8. Dmitri Kulikov
9. Oliver Ekman-Larsson
10. Ryan Ellis

Ei mee hyvin suomalaisella juniorikiekkoilulla tällä hetkellä. Ruotsalaisia varattiin seitsemän ekalla kierroksella, suomalaisia ei yhtään. Käsittääkseni Ruotsissa on alettu tekemään töitä nimenomaan juniorikiekkoilussa ja tässä näkyy tulos. Suomessakin voitas keskittyy parantaa yksilöitä sen sijaan että kerran luistimilla ollut ja tulevaisuuden lupaus pelaa junnupeleissä saman verran. Mutta Tavaresin valinta ykköseksi oli ihan odotettu. Loistava pelaaja ja ihastuin hänen pelityyliinsä MM-kisoissa.

Jep, suomalaisista tehdään vaan kaikista liian samanlaisia, eikä panosteta siihen yksilötaitoon tarpeeksi. Itse olen todella tyytyväinen että Avs sai Duchenen, mielestäni ehkä jopa paras kokonaisuus draftissa.

Ei mee hyvin suomalaisella juniorikiekkoilulla tällä hetkellä. Ruotsalaisia varattiin seitsemän ekalla kierroksella, suomalaisia ei yhtään.
Jos unohdetaan hetkeksi ne ruotsalaiset ja tarkastellaan hieman laajemmin, niin voidaan huomata saldon olleen kuitenkin muihin samassa sarjassa painiviin maihin verrattuna ihan hyvä. Tässä varatut pelaajat maittain:

Kanada 106
USA 51
Ruotsi 25
Suomi 10
Venäjä 7
Slovakia 5
Tsekki 3
Italia, Tanska, Saksa ja Valko-Venäjä 1

NHL:ssä on muutenkin menossa Detroitin aloittama buumi ruotsalaisten jääkiekkoilijoiden osalta, joten todennäköisesti ensimmäisen kierroksen pelaajista osa floppaa. Samanlainen buumi on syntymässä suomalaisista maalivahdeista, joita varataan ihan vain ison koon ja suomalaisuuden perusteella.

Tässä näkyy nuori suomi kaikki pelaa paska! onneksi se ajatus maailma on käsittääkseni kuopattu, 3-5 vuoden jaksolla alkaa taas suomalaisia varaustilaisuudessa olemeen laajalti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom