NHL 2006 turnaus

Mmn sanoi:
Onkos tuo direct connect maksullinen palvelu niinkuin tuo live? Ja paljonkos tuo live muuten ylipäätänsä kustantaa? :)

Uskoisin että Direct Connect löytyy vain PC-versiosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä xboxilla oli joku netti kyhäelmä jo enneku ees liveä oli olemassa, en nyt kyllä muista softan nimeä..

Juu, pc:llä mulla toi peli onkin... Jote maksaako toi kavereita ja muita vastaan matsin ottaminen mitää vai pitääkö siihenki hommata joku maksulline systeemi?

Mmn sanoi:
Juu, pc:llä mulla toi peli onkin... Jote maksaako toi kavereita ja muita vastaan matsin ottaminen mitää vai pitääkö siihenki hommata joku maksulline systeemi?

Ei maksa.

Ootko mike kaupalla tänään, kun aattelin tulla hakemaan tollasen prowhey säkin testiin. Samalla voisin ottaa yhen matsin. Yks kaverikin mulla on mukana, pakkiksesta se ei oo kuullukkaan, mut kyl se NHL:ää osaa jotenkin pelaa :D .

Niinhän siinä kävi, että miken pelasti tolpat ja hävisin taas lukemin 5-4 ja sen yhen maalin pistän venäjän 69 veskarin piikkiin :D . Kaveri otti kuokkaan sitten vähän pahemmin.

Kaveri rupesi heti antamaan positiivista palautetta, että mikäs se tollanen kauppa on missä videopelejä pelailaan rennolla meiningillä :)

Mike, hitsi ette sanoneet viimeksi, että jos voitan teidät niin olisin saanut Mass Blastin!?!:hyper:

Hitsi tuli 4-5 teille, mutta ensi kerralla I will bring down Big Mike down for good, because he still is the king in NHL..:whip:

Edit: Mä luinkin väärin, pitää olla 10 jotta saisi edes turnauksen pystyyn.. No voi räkä, ehkä sitten kesällä, pitää harjoitella tolla 05:sella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom