NHL 2006 turnaus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
9 jo kasassa ? Itelläni on seuraava viikonloppu kyllä tosi buukattuna..mites ois miitti esim. 21 päivä ?

skuge sanoi:
9 jo kasassa ? Itelläni on seuraava viikonloppu kyllä tosi buukattuna..mites ois miitti esim. 21 päivä ?
Ite en sitte kyllä pääse luultavasti tulemaan. 28pv on pakkissynttärit, ja jompikumpi on valittava.

Mike sanoi:
Tarkoitus olisi pitää 10 kaverin porukassa turnaus. Parit arvotaan ja voittajat menee cup luontoisesti jatkoon. Voittajalle Mass blast. Joko olisi halukkaita? Olis kiva järjestää kun pian tulee Olympialaisetkin.

Vähän nillitystä, mutta kymmenellä pelaajalla ei mene parit tasan cup-systeemissä. Pitäs olla 8 tai 16 pelaajaa.

valitettavasti en pääse täältä susirajalta teitä nöyryyttämään,mutta sen palkinnon voi lähettää mulle,oisin voittanu kuitenkin

:D

Voisin osallistua, ainakin jos järjestetään 21 päivä. Täytyy vissiin lähteä harjoittelemaan, mikäli meinaa saada mikeltä patukkaa. ;)

Jos pelit siis 21.1 ni olen mukana. Eli siis ketkä on varmoja? Mulla ei ole itsellä ohjainta enkä oo pelannu änäreitä vuosiin mutta jos mut vielä hyväksytään ni olen mukana.

:( . Mää en ainaskaa pääse.

Mike sanoi:
Mä otan sitten matsin turneen voittajaa vastaan ja mun voittaessa saa extra palkinnon, sovitaan se sitten. Jos häviää alle 10 maalilla mulle, niin saa patukan.

Jahas, sitä ollaan opeteltu täysvarma maalintekotekniikka.
Eikö ne vieläkään ole saanut niitä pois ko. pelistä?

Ite olen omistanut ja pelannut kaikki änärit 95 vuodesta aina 2002 (2viimesintä ps2:lle), mutta nyt en ole enää niitä ostanut/pelaillut, pari kertaa kaverilla kokeillut.

Kertokaahan sitten tulokset ja kuinka paljon Mike voitti turnauksen voittaja!!

Mike sanoi:
Okei, jos sovitaan lauantai 21.1, eli nyt tuleva lauantai, niin moniko pääsee paikalle? Pelit voidaan aloittaa siinä 14:00 pintaan vaikka. Saadaanko 8 kasaan?
Mä oon duunissa,joten en pääse myöskään.:(

Ite pääsen, mut voidaan sitä mun puolesta siirtää eteenpäin jos on tarvetta...

Miten muuten tossa saa pakotettua pohjois-amerikkalaisen kaukalon ? Äskön ku innostuin vähän pelaamaan niin se meni aina niin, että jos koti-joukkue on maajoukkue, sm-liiga jengi jne. niin kaukalossa oli tilaa todellakin kuin lentokentällä..jos taas koti-joukkue on nhl jengi niin kaukalo on normi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom