NHL 2006 turnaus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vai pitäiskö sitä sopia joku kaukaisempi päivä jolloin saataisiin kunnon turnauspystyyn..

Oli ihan kivaa, joskus uusiksi. Taisin antaa toistaiseksi parhaan vastuksen Mikelle, vai? :evil:

No ei juma et ois kertonu et hävisin noin paljo Mike!

Niklas onksun pelaajat viel kipeinä taklauksista?;)

Mut ehottomasti uusiks ja isompi porukka ens kerral!

tommih sanoi:
Niklas onksun pelaajat viel kipeinä taklauksista?;)
Mut ehottomasti uusiks ja isompi porukka ens kerral!

Ei ja silti sain itse kaikki jäähyt! :curs: Paras voitti!

Meistä kahdesta siis. ;)

Käväsin tänään kaupalla ja lätkän pelaamiseenhan se meni. Alku oli vähän jäistä, kun käden oli ehtiny jäätyä ulkosalla niin mike pääs rokottaamaan, mutta tilanne tokan erän jälkeen mulle 4-2. No onnistuin kuitenkiin isojen paineiden alla ryssimään itteni jatkoajalle ja häviämään sen sitten :curs: .

Voisin viikonpäästä perjantaina tulla ottamaan uuden matsin, ku pääsen yleensä duunista silleen, että aikaa jää ennen treenejä stadissa pyörimiseen..

Mike sanoi:
Juu ja otetaan ilman tasoitusta ens matsi, niin ei tartte selitellä mun jatkoaikaa. Tein svedut ja nousin viimeisellä minuutilla 4-2 tilanteesta tasoihin.

Käykö sulle jos otetaan "huippu" jengit niin pelailen kaveria vastaan jollain noista neljästä..

Mike sanoi:
Mina ei jummara sinä kysymys?

Ei mene jakoon tuo lause jostain syystä.

Eli pelataan 96-97 jengeillä: east, west, north tai world, esim. world 97 vs. north 97. Eli molemmilla saman tasonen jengi, mutta kuitenkin joku noista eli pelataan "huippu" jengeillä, eikä esim. colorado 86 vs. detroit 88..

toivottavasti tajusit edes osan :rolleyes:

Mike sanoi:
Juu, joo. Skuge antanut tähän mennessä kovimman vastuksen, mutta vielä en kertaakaan kaupalla ole hävinnyt 2006 änärissä. Sumu taisi 2005 versiolla muutaman viedä aikanaan. Netissä otin selkääni pari kertaa.
täytyy muuten sanoo, et ku hommasin onlinen omaan pleikkaan, nii iski kyl aika pahasti vastapalloon toi tosipelaajien taso... Turpaan on tullu monesti ja rumasti:eek: Varsinkin Canukit on lähes poikkeuksetta kovii pelaamaan:hyper:

battleaxe sanoi:
täytyy muuten sanoo, et ku hommasin onlinen omaan pleikkaan, nii iski kyl aika pahasti vastapalloon toi tosipelaajien taso... Turpaan on tullu monesti ja rumasti:eek: Varsinkin Canukit on lähes poikkeuksetta kovii pelaamaan:hyper:
:) Jep, samallalailla todellisuus iski kylmästi vasten kasvoja, kun tuon liven hommasin. Aika perkeleen pro-porukkaa sieltä kyllä löytyy. No, mikä ei tapa, vahvistaa...
Pikku hiljaa alkaa kyllä kehittymään kun noita vastaan ottaa tarpeeksi turpaansa..

Kerrankin harmittaa kun en asu Helsingissä, olisin saanut ilmeisesti kerrankin kunnon vastusta :P

Jos kiinnostaa ottaa matsia Direct Connectilla NHL06 PC-versiolla, niin lisää minut messengeriin: el_ucca@hotmail.com. Haaste on osoitettu joka jannulle (ei tosin alottelijoille)

Versio pitää olla 1.2 tai 1.3, joka on uusin. Pelit pelataan mieluiten vakioasetuksilla ja vaikeimmalla tasolla.

Kokemusta löytyy jokaisesta EA Sportsin lätkäpelistä. Vähintään yhden kokonaisen kauden olen pelannut jokaisella pelillä.

Onkos tuo direct connect maksullinen palvelu niinkuin tuo live? Ja paljonkos tuo live muuten ylipäätänsä kustantaa? :)

Toivottavasti et kironnut mua jo alimpaan helvettiin.

Päivä yllättäen veny vähän pitkäks eikä kerenny tulla ottamaan revanssia niinkuin oli sovittu. Viikonpäästä perjantaina täytyy tulla vaikka henki menisi :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom