NHL 2006 turnaus

Koskas Mike järkkää lätkäturnauksen? Olis kiva vähän päästä koittelemaan =P

[mod]
Turnaus lauantaina 21.1 klo 14:00.
8 pelaajaa mahtuu mukaan.

Varmistuneet pelaajat:

skuge
niklas86
tommih
mike

[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitte kai kun joku käy sen tuossa pelissä ensin niistämässä ja katsoo homman olevan tarpeeksi hastavaa... Itte olisin tänään käynnyt mut ehin vaan uusia vipit kun juna lähti... niin niin...

Olen pari kertaa kysynyt, mutta ei ole ehdokkaita tullut. Tarkoitus olisi pitää 10 kaverin porukassa turnaus. Parit arvotaan ja voittajat menee cup luontoisesti jatkoon. Voittajalle Mass blast. Joko olisi halukkaita? Olis kiva järjestää kun pian tulee Olympialaisetkin.

Mä oon ainaki messissä!:rock:
Eilen olisin haastanu mutta Mike puhui puhelimessa kun kaupalla kävin,no joku toinen kerta sitte saat nenään änärissä.

Mä oon mukana, mikäli saan pelata pleikkari-tyylisellä ohjaimella. Tai sitten mulle pitää antaa vähän aikaa oppia toi x-box ohjaimen salaisuus.

Kyllähän superpohje aina änärit hallitsee. Varmaan ainoa täällä kuka on vielä tasoissa voittojen suhteen Mikeä vastaan. Tosin pelejä vain 4 ja nekin 2005 änärissä.

Pitääkös tämmösii hassutuksiin olla VIP ? no äkkiäkös mä sen samalla ostan itteleni kun pitkään on pitänyt muutenkin panostaa...

Onks säännöistä mitään tietoa niin rupeen reenaa :D . Ainakin muistelen jos kotijoukkue on sm-liiga jengi niin kaukalo vaihtuu sellaseen isompaan jossa taas on tilaa kuin lentokentällä eikä oo enää oikeen niin hauska pelata :rolleyes:

- Pelit pelataan pohjoisamerikkalaisessa kaukalossa samoin säännöin. 5min jatkoaika jonka päälle rankkarit.
- Vaikeustaso maximissa, samoin gamespeed.
- Loukkaantumiset pois, kuten myös tappelut.
- Vapaavalintaiset joukkueet niin, että tasoero on kuitenkin max 2.
- Pelipaikkaa ei saa lukita.
- Selostus kytketään pois päältä jos toinen pelaajista niin haluaa.
- Kuvakulma on Classic

Oliskos muuta kysyttävää?

Palkintona olis tosiaankin sitten 49,90 euron arvoinen Mass blast.

Mä voisin todennäköisesti olla mukana, jos ajankohta sopii.
Olen huono mutta kai te jonkun heittopussinkin tahdotte turnaukseen, right? :rolleyes:

Mike sanoi:
- Pelit pelataan pohjoisamerikkalaisessa kaukalossa samoin säännöin. 5min jatkoaika jonka päälle rankkarit.
- Vaikeustaso maximissa, samoin gamespeed.
- Loukkaantumiset pois, kuten myös tappelut.
- Vapaavalintaiset joukkueet niin, että tasoero on kuitenkin max 2.
- Pelipaikkaa ei saa lukita.
- Selostus kytketään pois päältä jos toinen pelaajista niin haluaa.
- Kuvakulma on Classic

Oliskos muuta kysyttävää?

Palkintona olis tosiaankin sitten 49,90 euron arvoinen Mass blast.

Mike laittaa ne säännöt mil ite pelaa ja luottaa siihen, että voittaa turnauksen niin ei tartte antaa pönttöä kenellekkään :D.

Kavereiden kanssa ollaan yleensä pelattu silleen et on ollu se keskivaikea ja kuvakulma on se vakio mikä siin o oisko se sit JÄÄ, mutta eihköhän noihin totu nopeesti.

Se suomenkielinen selostus rupee ottaa kyl välillä pannuun, mut enkku on sen verran monipuolisempi et sitä jaksaa kuunnella vähän paremmin. Yleensä kuitenkin musiikki pauhaa taustalla.

Millaset ne sun ohjaimet sit o ku eiks siihen xboxiin oo useampi erillainen "virallinenkin" ohjain..?

Mites sit vielä toi tasoero max 2 pojoo..? miten toi sit määritellään jos toinen haluu pelaa paremmalla joukkueella ja toinen sit vähän huonommalla..? Kuullostaa vähän ihme säännöltä tai sit multa meni taas jotain ohi niinku yleensäkkin.

Ite voisin pelata coloradolla :)

Mike sanoi:
Siis joukkueiden tasoero ei saa olla 2 pongoo isompi.

Kumpi sit saa valita joukkueen ensin..?

Kai turnauksen voittaja saa sit vielä haastaa kuninkaan :D

Mä otan sitten matsin turneen voittajaa vastaan ja mun voittaessa saa extra palkinnon, sovitaan se sitten. Jos häviää alle 10 maalilla mulle, niin saa patukan.

Joukkueen valinta voidaan arpoa, eli arvotaan kumpi saa valita ensiksi. Siinä voi joku ottaa ihan uber paskan jengin ja toinen ei voi valita 2 pongoa parempaa.

Offtopic...

Kuinka paljon Mike on tahkonnut tuota nhl:ää kun tuntuu olevan niin voittamaton? Kun eikai tuossa vaan voi olla luonnonlahjakkuus?

Joka päivä ku kävelee kaupan ohi ni mike istuu siel ohjain kädessä.. :)

Jaahas, mää voisin mahdollisest ehkä tulla spelailemaan kans. Pitää vaan alkaa sitte kunnon rocky-harjoitukset...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom