Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Carbon sanoi:Meitsikin vois pelata jonkun kanssa nyt kun toi peli toimii. Lagaako kenelläkään muulla kuin minulla? Aika pahasti tökkii vaikka on 1mbit lan
Toistaiseksi viimeinen, viimeisin matsi 2-0 Mikelle.Kyöpeli sanoi:Kyöpeli - Mike 5-2
Eka ja samalla varmaan viimeinen voitto Mikestä
Asiaa, my young padawan, Kyöpeli on saanut hyvää oppia ja on selkeesti toiseksi paras tällä forumilla ;)Kyöpeli sanoi:Kyöpeli-Haffey 1-0
Nooh!Mike sanoi:Asiaa, my young padawan, Kyöpeli on saanut hyvää oppia ja on selkeesti toiseksi paras tällä forumilla ;)
Kride sanoi:Mites muuten tässä uusimmassa kannattaa lähteä maalia yrittämään? Puolustuspeli toimii minulla hyvin, mutta maaleja tulee todella vähän.
Yleensä vetelen sillain, että kerään ruuhkan maalin eteen sitten paukautan kiekon maalille ja yritän tunkea kiekkoa maaliin. Ongelmaksi aina vain muodostuu joukkoetoverit, joilla menee vuosi päästä maalin eteen... :D
LOL, Kyöpelillä on uho vielä tallella, eihän tuota sammuta mitenkään.Kyöpeli sanoi:Ei teistä ole vastusta minulle...
Kyöpeli sanoi:Ei teistä ole vastusta minulle...
Mental Pain sanoi:Nyt toimii..nähtävästi palomuuri oli estänyt ulos pääsyn..oli omatoimisesti pistänyt nhl2005.exe tiedoston karanteeniin..nyt kun vielä löytäisi sopivan vastustajan..