Nhl 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meitsikin vois pelata jonkun kanssa nyt kun toi peli toimii. Lagaako kenelläkään muulla kuin minulla? Aika pahasti tökkii vaikka on 1mbit lan

Carbon sanoi:
Meitsikin vois pelata jonkun kanssa nyt kun toi peli toimii. Lagaako kenelläkään muulla kuin minulla? Aika pahasti tökkii vaikka on 1mbit lan

Pelataan. On tullu pataan jo Mikeltä ja Kyöpeliltä, pakko on joku voittaa.

Mites muuten tässä uusimmassa kannattaa lähteä maalia yrittämään? Puolustuspeli toimii minulla hyvin, mutta maaleja tulee todella vähän.

Yleensä vetelen sillain, että kerään ruuhkan maalin eteen sitten paukautan kiekon maalille ja yritän tunkea kiekkoa maaliin. Ongelmaksi aina vain muodostuu joukkoetoverit, joilla menee vuosi päästä maalin eteen... :D

Mike sanoi:
Asiaa, my young padawan, Kyöpeli on saanut hyvää oppia ja on selkeesti toiseksi paras tällä forumilla ;)
Nooh!
Mä taidan kuitenkin olla se ainoa kuka on sua pyörittänyt kaksi kertaa putkeen... Mä oon nyt NHL:n suhteen lakossa. Katellaan joskus parin kk päästä.

Kride sanoi:
Mites muuten tässä uusimmassa kannattaa lähteä maalia yrittämään? Puolustuspeli toimii minulla hyvin, mutta maaleja tulee todella vähän.

Yleensä vetelen sillain, että kerään ruuhkan maalin eteen sitten paukautan kiekon maalille ja yritän tunkea kiekkoa maaliin. Ongelmaksi aina vain muodostuu joukkoetoverit, joilla menee vuosi päästä maalin eteen... :D

One-timereilla mä oon tehnyt eniten maaleja aina NHL 96:sta lähtien.

Noniin nyt joku halukas matsi änäriä..? Oon kontannu kolme matsi ja kaikista turpaan, mikelle jahdesti ja kyöpeliltä kerran. Mä en ole näin huono. :itku:

Kyöpeli :evil: ?

Niin tuli vain mieleen että MITEN olette saaneet ton NHL2005 toimimaan netissä..minulla ei siis päästä nettiin..siis piraattiversiolla..joutuuko tässä nöyrtymään ja ostamaan pelin..(äskeinen lause pääsi lipsahtamaan)..

Nyt toimii..nähtävästi palomuuri oli estänyt ulos pääsyn..oli omatoimisesti pistänyt nhl2005.exe tiedoston karanteeniin..nyt kun vielä löytäisi sopivan vastustajan..

Mental Pain sanoi:
Nyt toimii..nähtävästi palomuuri oli estänyt ulos pääsyn..oli omatoimisesti pistänyt nhl2005.exe tiedoston karanteeniin..nyt kun vielä löytäisi sopivan vastustajan..

Pelataanko?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom