New York pro 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pikkaisen tyylikäs tuo ojentajapose. Kuvaaja vois tosin kuvaa suoraan, vammainen tapa pistää vinoon jos koko ukko on kuvassa.

Tom Platzikin tuolla, nuorekkaan oloinen vaikka ikää taitaa jo olla.

Juu Platz taitaa olla jo ikävuosia yli 50, ettei peräti 55. Sääli kun ei kaverin kinttuja näkynyt :).

no ei kai ne kintut enää kunnossa oo, kun kattoo tota tumpun kokoa puvun läpi, tai sit vaan katoin väärin.

Jotenki oon aina digannu tota hiden fysiikkaa. Rakenne ja symmetria huippua

mä tykkään kanssa hidestä. tykkään myös ukon poseerauksesta. jotenkin nää pienemmät ukot iskee enemmän kun taas 150kiloiset massa monsterit:) vaikka mukavahan niitäkin on kummastella

no ei kai ne kintut enää kunnossa oo, kun kattoo tota tumpun kokoa puvun läpi, tai sit vaan katoin väärin.

Jotenki oon aina digannu tota hiden fysiikkaa. Rakenne ja symmetria huippua

Tom Platzin oikean käden hauis katkesi ennen vuoden 1983 Mr. Olympiaa, kättä ei saatu koskaan enää kuntoon. Oikea käsi näyttänee sen vuoksi puku päällä aika vaatimattomalta. Luulen, että jalat ovat edelleen ihan kohtuullisessa kunnossa, samoin muukin kroppa.

Tom täyttää kesäkuussa 54 vuotta.

Ja Hide näyttää oikein hyvältä, mahtava triceps pose.

Paco taas vakuuttavassa kunnossa!

Paco on aina ollut yksi suosikeistani,johtuen brutaalista tyylistään.Valitettavasti miehestä ei tunnu löytyvän mitään tietoa:harjoittelu,ruokavaliot,kisavalmistelut yms.
Ilmeisesti jossakin päin Barceloonaa (?) harjoittelee ja asustaa.Englantia ei juuri puhu(?).Kotisivut eivät liene olleet toiminnassa aikoihin(?).

Yksi reisiohjelma/artikkeli löytyy:http://www.musculardevelopment.com/content/view/91/55/
Body-lehdessä,tai jossakin taisi olla myös yksi juttu Pacosta.

http://www.flexonline.com/news/763?cid=RSS

Flexin previkkaa.

nypro_lg.jpg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom