Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ompas säälittävät palkinnot jopa noissa ammattilais kisoissa vaikka voittaa koko roskan.
voittajalla 15000 taalan sekki ja kakkonen 10000 taalaa jne .
Onnettomat palkinnot:down: .
Ja kaupan päälle kolmosen kärki pääsee osallistumaan Olympiaan vai onko näitä sääntöjä sittemin muutettu? Muistaakseni Arska Classicista 6 parasta sai ykköslipun vuoden Olympiaan?nantes sanoi:joo mutta tuollainen kisa avaa paljon ovia todella rahakkaisiin sponsorisopimuksiin
No ompas säälittävät palkinnot jopa noissa ammattilais kisoissa vaikka voittaa koko roskan.
voittajalla 15000 taalan sekki ja kakkonen 10000 taalaa jne .
Onnettomat palkinnot:down: .
Hieman turha tässä nyt vertailla johonkin golfiin tai tennikseen. Aina välillä unohtuu se, että "normaaleille" bodyskeneä tuntemattomilla ihmisillä bodaus on ja varmasti aina tulee olemaan tuollainen huumorilla höystetty rajalaji, missä ne rumat hormonihirviöt pullistelee pienissä kalsareissa ja ihmetellään että mistäs se rusketus on saatu.
Suurin mahdollinen rahavirta lieneekin tuon lisäravinnebisnkesen kasvun myötä tapahtuva sponsorointi.
...Eikös se vähän niinkin mene että mitä seuratumpi laji on katsojamääriltään...
Kyllä ne on harrastaja-ja katsojamäärät mitkä merkkaa. Eivät isot firmat voi hassata rahaa vain sen vuoksi että johtoryhmä golffaa. Monissa lajeissa voi kisata puulakisarjoissa harrastelijapohjalta. Kehonrakennuksessa ei oikein voi kilpailla silloin tällöin ja treenata viikonloppusin kaveriporukalla. Alimmallakin tasolla kisaaminen vaatii vuosien kovan työn. Sekin että harrastaisi kehoilua salilla omaksi iloksi ei merkkaa että olisi kiinnostunut lajin seuraamisesta. Tenniksessä ja golfissa harrastajat voivat edes jossain määrin ajatella tekevänsä samaa hommaa kuin ammattilaiset. Toki pienemmässä mittakaavassa sponsorien hankkiminen tenniksessä ja golfissa voi olla helpompaa, mutta ennen isojen kilpailujen sponsorointia firmat teettävät markkinointitutkimuksia niin kuin markkinoinnissa yleensä. Sitten on tietysti se juttu että kaikki yritykset eivät välttämättä halua "leimaantua" kehonrakennusta tukeviksi.Tämän tekijän lisäksi lajin harrastajien yhteiskunnallinen status (= ostovoima) merkkaa. Ei ole sattumaa, että elitistisen leiman omaavissa lajeissa (mm. golf, tennis) liikkuu suuret rahamäärät. Kun katsoo sponsorien määrää ja laatua, niin ei tarvitse ihmetellä, mistä raha virtaa.