New York pro 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Liitteet

• _W5Q2892_ZYTQOUANEY.webp
    _W5Q2892_ZYTQOUANEY.webp
    55,4 KB · Katsottu: 559

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
6th CALLOUT:

EVAN CENTOPANI
DENNIS JAMES
MARKUS RUHL

New Yorkissa se massa puhuu edelleen. Yllätys, että Silvio ei ole top 3:ssa.

e. lisätään, että siltä vaikuttaa, en varma ole.

Markku itse asiassa on kireimmässä kunnossa vuosiin, takaa varsinkin. Ja nuo massat kauttaaltaan ovat jotain ihan järjetöntä.

Team Markku forever.

Kuvien perusteella sanoisin, että Evan saattaa jopa voittaa koko roskan ja Markku on toinen. Kolmanneksi laittaisin itse asiassa Hiden, näytti paljon paremmalta kuin DJ tai Silvio.

Ruhl veisi massojen puolesta muita ihan 6-0, mutta kondis ei ollut nyt ainakaan prejudgingissa edestä yhtä erottuva kuin pari viikkoa sitten guest pose -keikalla Puolassa. Erottuvassa kunnossa voittaisi kyllä aika selvästi.

202:ssa aika tasaisen kova kärkinelikko (Kevin English, Eduardo Correa, Dave Henry, Mark Dugdale), ja Dugdale näytti yllättävän kovalta. Henry on selvästi isommassa kunnossa kuin aiemmin, mutta varsinkin takaa hieman pehmeä. English näyttää omillaan rakenteensa vuoksi törkeän kokoiselta, mutta vertailuissa suurin kokoero muihin katoaa.

Kuvien perusteella sanoisin, että Evan saattaa jopa voittaa koko roskan ja Markku on toinen. Kolmanneksi laittaisin itse asiassa Hiden, näytti paljon paremmalta kuin DJ tai Silvio.

Hide näytti yllättävän hyvältä ja jopa isolta tuossa porukassa. DJ:n jättäisin viidenneksi.

Dj näyttää aina yhtä heikolta kisassa kuin ennen kisaa. Markku on paksuuntunut kovasti etenkin keskivartalon osalta. Mutta taas kerran, eipä ole ihan parhaat olosuhteet taas kisaajille vertailujen osalta.

Keskimmäinen on sinistä taustaa vasten ja reunimmainen mustaa, vertaa siinä nyt sitten kisaajia keskenään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom