Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
valaise toki mikä tuossa kunnossa on niin erityisen huonoa?katsoppa poika tarkemmin
On tuo kisana vähän keskimääräistä arvostetumpi (5 parasta pääsee olympiaan).voisikohan joku lajia pidempään seurannut sivistää että kuinka arvostetusta kilvasta new york pro:ssa on oikein kyse?
Mula 2 weeks out..
Milloinkas tämä on tapahtunut. Jes, muutaman kuukauden vähempi netin selaaminen ja entiset kovat jätkät tekee paluita. Ojentaja on visiinkin Markulla aina ollut pienempi suhteessa ojentajaa, ainakin Made in Germany leffassa näin totesi. Nätissä kunnossa näyttää vielä kaiken lisäksi olevan. Voi olla, että uusii voittonsa, mutta nyt vain kisan nimi on muuttunut.Ruhl is back, näyttäs mun silmään että markku saanu kokoa ojentajaan. top 3
Milloinkas tämä on tapahtunut. Jes, muutaman kuukauden vähempi netin selaaminen ja entiset kovat jätkät tekee paluita. Ojentaja on visiinkin Markulla aina ollut pienempi suhteessa ojentajaa, ainakin Made in Germany leffassa näin totesi. Nätissä kunnossa näyttää vielä kaiken lisäksi olevan. Voi olla, että uusii voittonsa, mutta nyt vain kisan nimi on muuttunut.
Niihin kuviin mitä olen nähny markusta missä se ojentaja jää varjoon ni MUN silmään se nyt iskee paremmin sieltä esille. Tiedä sitte mitä sinä olet mieltä..Milloinkas tämä on tapahtunut. Jes, muutaman kuukauden vähempi netin selaaminen ja entiset kovat jätkät tekee paluita. Ojentaja on visiinkin Markulla aina ollut pienempi suhteessa ojentajaa, ainakin Made in Germany leffassa näin totesi. Nätissä kunnossa näyttää vielä kaiken lisäksi olevan. Voi olla, että uusii voittonsa, mutta nyt vain kisan nimi on muuttunut.
Näkyykö tämä jossain netissä sitten? Missä, milloin, mitä?