New York pro 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Markku on kyllä parhaassa iskussa vuosiin. Taitaa sittenkin taistella ihan kärkisijoituksista.

voisikohan joku lajia pidempään seurannut sivistää että kuinka arvostetusta kilvasta new york pro:ssa on oikein kyse?

voisikohan joku lajia pidempään seurannut sivistää että kuinka arvostetusta kilvasta new york pro:ssa on oikein kyse?
On tuo kisana vähän keskimääräistä arvostetumpi (5 parasta pääsee olympiaan).

Kisa oli ennen nimeltään Night Of Champions (NOC).

Mula 2 weeks out..

Liitteet

• mula2weeksout.webp
    mula2weeksout.webp
    43,5 KB · Katsottu: 1 165
Ruhl is back, näyttäs mun silmään että markku saanu kokoa ojentajaan. top 3
Milloinkas tämä on tapahtunut. Jes, muutaman kuukauden vähempi netin selaaminen ja entiset kovat jätkät tekee paluita. Ojentaja on visiinkin Markulla aina ollut pienempi suhteessa ojentajaa, ainakin Made in Germany leffassa näin totesi. Nätissä kunnossa näyttää vielä kaiken lisäksi olevan. Voi olla, että uusii voittonsa, mutta nyt vain kisan nimi on muuttunut.

Milloinkas tämä on tapahtunut. Jes, muutaman kuukauden vähempi netin selaaminen ja entiset kovat jätkät tekee paluita. Ojentaja on visiinkin Markulla aina ollut pienempi suhteessa ojentajaa, ainakin Made in Germany leffassa näin totesi. Nätissä kunnossa näyttää vielä kaiken lisäksi olevan. Voi olla, että uusii voittonsa, mutta nyt vain kisan nimi on muuttunut.

Tosi kumma äijä onkin kun ojentaja on pienempi suhteessa ojentajaan :rock:

:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Niihin kuviin mitä olen nähny markusta missä se ojentaja jää varjoon ni MUN silmään se nyt iskee paremmin sieltä esille. Tiedä sitte mitä sinä olet mieltä..

Hyi v*ttu, mikä köntti. Fysiikka on kyllä sanalla sanoen ruma, mutta tuo kireys ja friikkeys on todella hieno poikkeus muiden kilpailijoiden joukossa!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom