Neuvoja kiitos.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pati
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Joo elikkäs sellaista olisin kysyny että millaisella treeniohjelmalla kannattas tehdä. Olen vasta ihan aloittelija ja toivon että vastaatte. olen myös lukenut noita eri vaihtoehtoja. Käyn neljä kertaa viikossa kunto/punttisalilla ja haluaisin vartalon muuttuvan.

Haluaisin ylävartaloon ja keskivartaloon voimaa. eniten kiinnostaa rintalihakset ja käden lihakset sit selän ja hartia/olkapäät. ja sitten tarkoituksena ois että mahasta häviää läski tosin sitä ei ole paljoa mutta on silti. Olen tehnyt nyt vatsalihaksia 100 joka ilta,ja luulisinpa että muutosta tulee tapahtumaan. teen myös selkiä..

Nyt kun olen käynyt salilla ni teen vähän niinkun kaikkea sekaisin joten toivoisin että joku vois tehdä minulle pienen ohjelman että minä päivänä mitäkin pitäisi tehdä. tiedän tiedän että tuolta löytyy ja olen lukenutkin mutta toivoisin että vastaisitte tähän.

ELikkäs treeniohjelma ois erittäin mukava.

Kiitos vastauksista jo näin etu käteen.

Ps.ajattelin ostaa muscle plus juomaa, mitä olette mieltä moisesta?

T:Jyri

ma: rinta, ojentajat, olkapäät
miken 2*6, vinopenkki 2*10, kapee penkki 2*6, ranskalainen punnerrus 2*6-8, yhden käden ojentajapunnerrus maaten 2*8, pystypunnerrus tangolla tai k-painoilla 2*6-8, vipunostot taakse 2*10, olankohautus tangolla 2*10

ti:selkä, hauis,vatta
maastaveto 3*5, kulmasoutu 3*6, ylä,-ja alataljaa molempia 2 sarjaa 6-8
keskitetty h-kääntö 2*8, hammer curl 2*6-8, h-kääntö myötäotteella 2*6-8
voimapyörää pari sarjaa ja hiukan tavallisia vatsoja siihen päälle

to:rinta, ojentajat, olkapäät
nopeuspenkkiä 5*3, vipunostot rinnalle tai joku muu rintaliike valintas mukaan 2*10, kapee penkki 2*10, ranskalainen punnerrus 2*10, yhden käden ojentajapunnerrus maaten 2*12, pystypunnerrus tangolla tai k-painoilla 2*10, vipunostot taakse 2*15, olankohautus tangolla 2*12

selkä, hauis,vatta
kulmasoutu 2*10, ylä,-ja alataljaa molempia 2 sarjaa 10-12. leuanveto 2*max
hammer curl 2*10, h-kääntö myötäotteella 2*10
voimapyörää pari sarjaa ja hiukan tavallisia vatsoja siihen päälle

ota ton selän tilalle joka toinen viikko jalat eli:
viikko 1 selkä
viikko 2 jalat
viikko 3 selkä jne.

jalkojen treenaamisesta en sano mitään koska siitä en mitään tiedä.

mulla on nyt suunnilleen tällänen ohjelma menossa ja itellä toiminut loistavasti, mutta en tiedä onko aloittelijalle paras

ja toi miken 2*6 menee silleen että teet 2 kutosen sarjaa samalla painolla esim.70kg ja vaikka ekassa sarjassa menis yli kuus niin et tee enempää kun sen kuus ja kun noissa molemmissa sarjoissa saat sen 6 toistoo niin seur. viikolle 2,5kg lisää painoa tankoon ja samalla tavalla.

muista myös syödä hyvin ja paljon ja palautusjuoma on ehdoton
en tosta muscle plussasta tiiä mutta suosittelisin ihan perus hera80, malto6 näin aluksi ja jos haluu niin siihen vielä kreatiinia päälle.

Onkos se nyt sitten Muscle vai Muscle Plus, missä on protskut ja hiilarit 50/50 ja seassa myös tuota kreatiinia. Itse käytin tuota missä suhteet oli juuri noin. Mielestäni sain paremmat tulokset kuin pelkällä Heralla ja Maltolla. Nyt olen siirtynyt sekoittelemaan itse nuo suhteet eri ämpäreistä/pusseista ja kreatiinistä, tulee vähän halvemmaksi.

Kiitos

kiitoksia vastauksista. Kyselen lisää kun kun tarvitsen tietoa ja pitää vielä kattoa sitä juomaa ;)

joo ja jos siin mahas on rasvaa niin ei se niil vatsaliikkeillä siitä mihinkään lähde..mut kerääs nyt vaan sitä massaa ja lue sit myöhemmin dieteist..ja treenaa jalkojakin! ja sit vielä älä yritä laihduttaa vaan syö yli kulutuksen..oikean harrastuksen parissa olet!!..oisko pistää tuloksia et näkee miten tulosta tulee??

sen olisin vielä kysyny jos tilaisin tuota hera 80 ja sit POWERLOAD
Vitargo-Creatine Loader ni mitäs mieltä olisitte noista..ja kuinka paljon niitä on otettava ja milloin ennen treeniä vai jälkeen vai kumpanakin.. siis miten paljon sitä on otettava että se ois suhteellinen tohon treeni ohjelmaan..? vastatkaa pian ja kiitos jo vastauksista.

noh hirmusia tuloksia ei ole koska olen vasta todellakin aloittelija mutta jaksan kyllä tehdä rankallakin ohjelmalla...noh penkistä nousee vaivaset 60 ylätaljasta vedän leuanveto otteella 80 ja sit hauista teen sellasella reilulla 20 kilolla siis kahella kädellä ja sit en muita oikein tiedäkkään teen sellasilla millä tuntuu hyvälle.. ja harrastan han moo doota että miusta ei tuu kömpelö..;) se on hyvä laji kaks kertaa viikossa treenit;) ne on hyvät lajit yhessä koska en halua miksikään kehonrakentajaks vaan voimaan ja silleen:)

Että sellasta:) mutta tää on kyl mukava harrastus

Pati sanoi:
sen olisin vielä kysyny jos tilaisin tuota hera 80 ja sit POWERLOAD
Vitargo-Creatine Loader ni mitäs mieltä olisitte noista..ja kuinka paljon niitä on otettava ja milloin ennen treeniä vai jälkeen vai kumpanakin.. siis miten paljon sitä on otettava että se ois suhteellinen tohon treeni ohjelmaan..? vastatkaa pian ja kiitos jo vastauksista.

ne on ihan hyvää kamaa ja kannattaa ostaa....ennen treeniä tota loaderia reilu desi...
treenin jälkeen heraa simmonen reilu desi ja saman verta loaderia...mutta mun tietääkseni toi loader ei oo ihanteellinen palkkariin
mutta jos haluut päästä halvemmalla niin ota vaan malto6 maksaa vaan joku kuutisen euroo kilo ja sitä sitten kanssa se desi treenin jälkeen

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No onhan tuo powerload hifimpää :D mut kyl kannattaa ostaa maltoa ja heraa pärjäät pitkälle :rock:
:thumbs:

Pati sanoi:
Joo elikkäs sellaista olisin kysyny että millaisella treeniohjelmalla kannattas tehdä. Olen vasta ihan aloittelija ja toivon että vastaatte. olen myös lukenut noita eri vaihtoehtoja. Käyn neljä kertaa viikossa kunto/punttisalilla ja haluaisin vartalon muuttuvan.

Sulla on vaihtoehtoina tehdä joko kaksi-, kolme- tai neljä-jakoisella ojelmalla. Kaksijakoisella treenaat lihakset kaksi kertaa viikossa läpi ja neljäjakoisella kerran viikossa. Päätäppäs ensin millä kuinka moni jakoisella haluat treenata. Älä todellakaan valitse tuollaista Dino84 ehdottamaa kaksijakoista, jossa jalat treenataan vaan kerran kahdessa kierrossa. Kaikki voima lähtee jaloista. Et halua näyttää miltään rinta-hauis pelleltä, sanon minä.

Pati sanoi:
Haluaisin ylävartaloon ja keskivartaloon voimaa. eniten kiinnostaa rintalihakset ja käden lihakset sit selän ja hartia/olkapäät. ja sitten tarkoituksena ois että mahasta häviää läski tosin sitä ei ole paljoa mutta on silti. Olen tehnyt nyt vatsalihaksia 100 joka ilta,ja luulisinpa että muutosta tulee tapahtumaan. teen myös selkiä.
Haluat varmasti koko vartaloon voimaa ;)
Vatsasta ei häviä läskit vatsalihaksia tekemällä. Vatsat kannattaa treenata samaan tapaan kun muutkin lihakset.

toolate sanoi:
Älä todellakaan valitse tuollaista Dino84 ehdottamaa kaksijakoista, jossa jalat treenataan vaan kerran kahdessa kierrossa. Kaikki voima lähtee jaloista. Et halua näyttää miltään rinta-hauis pelleltä, sanon minä.
[mod]Korjasin quotet :Timba79[/mod]
en väittänytkään että toi ois paras mahdollinen. itellä toiminut todella hyvin ja jalat ovat kuitenkin kasvaneet vaikka niitä nykyään harvoin treenaan.

öö mulla jalat treenaatuu koska ajan polkupyörällä ja hiihdän ja luistelen ja muuta sellaista..ja miulla on muutenkin jalat aika vahvat..mutta toolate voisitko sit ilmottaa parempaa vaihtoehtoo..

Pati sanoi:
öö mulla jalat treenaatuu koska ajan polkupyörällä ja hiihdän ja luistelen ja muuta sellaista..ja miulla on muutenkin jalat aika vahvat..mutta toolate voisitko sit ilmottaa parempaa vaihtoehtoo..

Noin ne kaikki aina sanoo, sanoin itsekkin, kunnes kokeilin kyykkyä, 50kg olikin kova vastus. Eli treenaa vaan niitä jalkoja ihan alusta, ettei sitten tarvitse manailla. Mielestäni jalkojen treenaus on sitäpaitsi mukavaa, kivempaa kuin penkkaaminen.

Pati sanoi:

:anssi:

Jos punttia meinaat harrastaa, niin ne jalat mukaan alusta asti. Jaloista se kehon voima lähtee.

Pati sanoi:

No 2-jakoiseen suosittelisin jotakin seuraavista jaoista.

1:
a: Rinta, olkapäät, ojentaja, selkä
b: Hauikset, jalat

2:
a: Selkä, rinta, olkapäät
b: kädet, jalat

3:
a: etureidet, rinta, olkapäät, ojentajat
b: takareidet, selkä, hauis, pohkeet

Vatsat sitten johonkin väliin. Itse meen tällä hetkellä 1 vaihtoehdon mukaan. Haulla löydät paljon vaihtoehtoja noihin 2-jakoisiin.

Tässä muutama ketju missä on käsitelty kaksijakoisia:

link1
link2

Ja tosiaan jalat alusta saakka ohjelmaan mukaan.

Dino, eikö nopeuspenkki ole vähän liikaa aloittelijoille? Hyvä jos sitä isommatkaan herrat koskaan tekee. Eikö tuonkin hyöty ole lähinnä penkkipunnerruksen nousun parantaminen, eikä sen kovasti kaivatun piffin saanti.

saattaahan se ollakkin...riippuu niin paljon yksilöstä...ite alotin tekee ton maanantaisin 2*6 ja torstaisin 5*3 tossa 3viikkoa sitten ja 7,5kg korotus tullut jo tohon 2*6 ja pidän sitä melko hyvänä.
joillakin toimii joillakin ei...olis helpoin itse kokeilemalla huomata mikä toimii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom