- Ikä
- 36
Joo elikkäs sellaista olisin kysyny että millaisella treeniohjelmalla kannattas tehdä. Olen vasta ihan aloittelija ja toivon että vastaatte. olen myös lukenut noita eri vaihtoehtoja. Käyn neljä kertaa viikossa kunto/punttisalilla ja haluaisin vartalon muuttuvan.
Haluaisin ylävartaloon ja keskivartaloon voimaa. eniten kiinnostaa rintalihakset ja käden lihakset sit selän ja hartia/olkapäät. ja sitten tarkoituksena ois että mahasta häviää läski tosin sitä ei ole paljoa mutta on silti. Olen tehnyt nyt vatsalihaksia 100 joka ilta,ja luulisinpa että muutosta tulee tapahtumaan. teen myös selkiä..
Nyt kun olen käynyt salilla ni teen vähän niinkun kaikkea sekaisin joten toivoisin että joku vois tehdä minulle pienen ohjelman että minä päivänä mitäkin pitäisi tehdä. tiedän tiedän että tuolta löytyy ja olen lukenutkin mutta toivoisin että vastaisitte tähän.
ELikkäs treeniohjelma ois erittäin mukava.
Kiitos vastauksista jo näin etu käteen.
Ps.ajattelin ostaa muscle plus juomaa, mitä olette mieltä moisesta?
T:Jyri
Haluaisin ylävartaloon ja keskivartaloon voimaa. eniten kiinnostaa rintalihakset ja käden lihakset sit selän ja hartia/olkapäät. ja sitten tarkoituksena ois että mahasta häviää läski tosin sitä ei ole paljoa mutta on silti. Olen tehnyt nyt vatsalihaksia 100 joka ilta,ja luulisinpa että muutosta tulee tapahtumaan. teen myös selkiä..
Nyt kun olen käynyt salilla ni teen vähän niinkun kaikkea sekaisin joten toivoisin että joku vois tehdä minulle pienen ohjelman että minä päivänä mitäkin pitäisi tehdä. tiedän tiedän että tuolta löytyy ja olen lukenutkin mutta toivoisin että vastaisitte tähän.
ELikkäs treeniohjelma ois erittäin mukava.
Kiitos vastauksista jo näin etu käteen.
Ps.ajattelin ostaa muscle plus juomaa, mitä olette mieltä moisesta?
T:Jyri