Neuvoja Futaajalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Art2
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
36
Tarvisin nyt vähän neuvoja harjotusohjelmaan. Eli minkälaista ohjelmaa kannatas ruveta tekeen. Pelaan siis jalkapalloa harkat 3 krt. viikossa eli pääsisin salille 2 tai 3 kertaa viikossa. Kumpi parempi? Salilla olen käynyt nyt 3 kuukautta ja tehnyt koko kropan kerralla. Jakoa pitäis saada tuohon. Mitä mieltä olette tästä?

Ma: harkat 1,5 h
Ti: Salille (mitkä lihakset?)
Ke:harkat 1,5 h
To:Lepo/ Salille (mitkä lihakset?)
Pe: Harkat 1,5 h
La:Salille (mitkä lihakset?)
Su:lepo

Ja mitat 187cm ja 70kg
Kiitos vastauksista (jos tulee)

:worship:

Sen verran voin sanoo tähän,että olen huomannut käytännössa,että hyvä liike futarille on rinnalleveto.Huomasin sen tuovan tehoja myös kamppailulajeihin ja sulkapalloon,kehitti lähtönopeutta ja räjähtävyyttä.Olen huomannut SM-tason futareidenkin saleilla sitä tekevän.Yksi painonnostaja sitä nimitti myös raakarinnallevedoksi.Omalla painolla tehtävät liikkeet ovat myös hyviä futarille.

itekin oon pelannu futista lopetin just. Mut mun mielestä sun kannattas tehä ainakin jalkoja, mut sit ne pitää venytellä hyvin et pystyy taas juoksee. Vedät vaikka aina lauantaina jalat. Esim Kyykkyy, jalkaprässii, reidenojennuksia ja koukistuksia. Sit sunnuntain aikana ehtii jalat pikkusen palautuu maanantain harkkoihin. Teet jonkun 3 jakosen ohjelman

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom