Nettivalmennukset?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo eli tavoite olis sulattaa rasvaa, painoa ehkä 5-7kg pois ilman että voimatasot laskee juurikaan. Omia ohjelmia olen tehnyt mutta jotenkin se aina lepsuuntuu niin että selkäranka antaa periksi.
Haluaisin kokeilla noita nettivalmennuksia. Tai valmentamista.

Mikä on hyvä? Kolemuksia?

15v urheilutaustaa on.. Lätkää, salibandya, salia, juoksua etc.

Ikää 31 ja 188/98.

*siirtäkää muuhun osastoon jos ei kuulu tänne :-)

ei treenit saa selkärangasta olla kiinni. ellei oo motivaatioo ei se homma oo oikeella pohjalla. siks kannattaa aikalailla miettiä mitä aidosti haluaa. valmennustyötä mulla takana reilu 25v.

Tavoitteelinen treeni vaatii aina oman motivaation. Ilma sitä, ei hommasta mitään tule.
Sitten se valmennus pitää hommata sieltä, mikä ittelle parhaiten passaa.
Onko se live valmennus tai jokin nettikuuri.

En tiedä johtuuko tästä kännykästä vai mistä mutta en kyllä löydä mitään mailiosoitetta tästä ketjusta.

eee.png

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eipä taida näkyä ei. tulihan tossa kuva, mutta kertaukseksi, ellei näy: jto PISTE valmennus ÄT gmail PISTE com.

Kävin tuossa lisäkoulutuksena Trainer4You:n "Juoksian oheiskuntoharjoittelu" web-kurssin.
Ihan jees. Paljon muistin virkistystä.
Mutta eihän se live ohjausta korvaa mitenkään.

Oisko muilla kokemusta tosta all outista? Ite hetken himoillu sitä

Vuosi All outissa alkaa tulla täyteen. Voin kyllä suositella!
Saanut aivan uutta terää reeniin ja ruokavalionkin astetta parempaan suuntaan. Jos yhtään kiinnostaa niin mukaan vaan.

Pitkään paikallaan rämpimisen jälkeen tuloksiakin taas havaittavissa :)

Oisko muilla kokemusta tosta all outista? Ite hetken himoillu sitä
Oon ollut All Outissa mukana alusta asti, eli tykännyt olen :). Bull on vaativa valmentaja eikä sen tyyli kaikille sovi, mutta monet ovat koukkuun jääneet pysyvästi. AO on jatkuva valmennus ja mukaan voi liittyä 2 kertaa vuodessa, keväällä tai syksyllä. Voi käydä 10vk pätkän tai jatkaa niin kauan kuin homma kiinnostaa. Rahalle saa taatusti reilusti vastinetta, kun ohjelmia riittää, Bull on ite paljon mukana kaikessa ja keksii kaikkia kivoja ylläreitä välillä.

Treeniohjelmia on periaattessa 2, yläkroppapainotteinen unisex ja jalkapainotteinen women ja kummastakin on yleensä 4- ja 5-jakoiset vaihtoehdot. Joulun aikaan ja heinäkuussa on sitten 3-jakoisia lisäksi. Nyt saatiin vielä ylimääräisenä voimantuotto-ohjelma, joka tulee seuraavan kerran kesällä. Ruokavalioita on build ja diet ja näistä sitten eri painoluokat naisille ja miehille. Sitten Bullille voi varata ajan ja käydä juttelemassa / kuntoa näyttämässä ja saada ihan omiin tarpeisiin tuunatut versiot kaikesta. Myös foorumilla kysymällä tulee ihan henkilökohtaisia ohjeita, joissa voidaan muokata treenejä tai syömisiä.

Ohjelma on kova, erikoistekniikoita on paljon ja varsinaisen 10vk All Outin aikana treeniohjeet päivittyy viikottain, eli alkuun pääsee helpommin, jos perusliikkeet on tuttuja. Liikkeet tulee liikepankista ja sinne saadaan yleensä uutta matskua aina uuden All Outin aloitukseen. Siirtymäpätkissä All Outtien välissä ohjelmat päivittyvät yleensä joka toinen viikko.

Nyt uutena tuli mukaan AO kisavalmennus, eli jos lavalle haaveilee joskus pääsevänsä, niin tätä kautta se onnistuu hyvin edullisesti.

Kysy, jos jokin mietityttää :)

Edit: AO tulee muuten nyt varmasti täyteen, kun meitä vanhoja jatkajia on niin paljon ja Bull ottaa vain sen verran, mitä katsoo itse pystyvänsä hoitamaan. Eli jos mukaan meinaat liittyä, niin kantsii olla sitten hereillä helmikuun alussa. AO4 myynti alkaa 6.2.

Viimeksi muokattu:
Mielipiteitä Fitfarmin Alpha valmennuksesta? Alkamassa taas elokuun lopussa ja elämäntilanne itsellä on nyt sellainen että pystyisi helpommin sitoutumaan tiukempaan treenirytmiin. Aiemmin menty ihan itse mietityillä ohjelmilla (1-5 jakoisia) ja suurempaa "panostusta" nyt reilu 5vuotta takana, salilla käyntiä kymmenisen vuotta. Erityisesti nuo power cardiot ja kokonaisvaltaisuus tuossa kiinnostaa sekä tietty ruokavalio vaikka sekin ollut suht hyvällä mallilla jo pidempään.

Mielipiteitä Fitfarmin Alpha valmennuksesta? Alkamassa taas elokuun lopussa ja elämäntilanne itsellä on nyt sellainen että pystyisi helpommin sitoutumaan tiukempaan treenirytmiin. Aiemmin menty ihan itse mietityillä ohjelmilla (1-5 jakoisia) ja suurempaa "panostusta" nyt reilu 5vuotta takana, salilla käyntiä kymmenisen vuotta. Erityisesti nuo power cardiot ja kokonaisvaltaisuus tuossa kiinnostaa sekä tietty ruokavalio vaikka sekin ollut suht hyvällä mallilla jo pidempään.

Aivan helvetin hyvä, en voi kun suositella! Power cardiot itse jättänyt bulkilla pois, dietillä vetelin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom