Nettideitit?

Tässä on tullut vietettyä poikamiehen elämää maaliskuusta alkaen. Välillä on ollut ihan hauskaakin, mutta jo maksan vinkumisen ja treenaamisenkin takia pysyvämpi parisuhde olisi aika kova sana. Ja muutenkin, ei se elämä yksinään ole ainakaan minua varten... Duuni ja punttisali on sellaisia, että siellä ei juuri naiset pyöri ja ravintolasta naisen löytäminen ei oikein ole mun juttu, tarkoitan siis jotain pysyvämpää en yhden yön hoitoja. Tuntuu, että ravintolasta on lähes mahdoton löytää naista tositarkoituksella, koska kaikki on liikkeellä enempi pelimielellä. Tai jos nainen ei ole pelimielellä liikkeellä, niin ei sitä kiinnosta, koska se luulee automaattisesti, että minä olen. Sitä paitsi, kun en enää juurikaan itse viihdy ravintoloissa, niin tuntuu jotenkin järjettömältä etsiä naista ravintolasta. Mutta asiaan...

Millaisia kokemuksia porukalla on kumppanin etsimisestä netistä, siis esim. deitti.net tai sinkut.net? Onko se vain epätoivoisten paikka vai voisiko sieltä löytyä ihan miellyttäviäkin tasapainoisia naisia? Joskus mulla on ollut ennakkoluuloja nettitreffeihin, mutta tarkemmin asiaa ajatellen, onko joku ravintola sen "luonnollisempi" paikka tavata, siellä et tiedä senkään vertaa mitä toisen pään sisällä liikkuu.

Täytyy varmaan testata, tuskin siinä mitään häviääkään. :)

ps. Kohta joku kertoo varmaan kauhutarinan nettitreffeistä 170 kiloisen jokinorsun kanssa... :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan noita tarinoita miten on avioliittoon asti päätynyt jostain 4Deitti ohjelmasta tai muualta löytynyt kumppani...

Jos sinkkuna olet niin miksi ihmeessä et kokeilisi, ihan vaan vaikka mielenkiinnosta? Ilmotusta vetämään vaan, ei se ikinä pahaa tee tavata uusia ihmisiä! Kokemusta rikkaampi kun muutamat deitit käyt heittämässä vaikka ei sitten löytyiskään oikeen sopivaa.

Jos ihan pysyvää kumppania etsii niin jotenkin mua epäilyttää se että minkälaista tuuripeliä on ensin valita henkilö ja sitten kokeilla kiinnostaako, mulla menee se aina niin että satun vaan kiinnostumaan tietystä naisesta koska erottuu muiden joukosta mun silmiin jollain tavalla ja siitä se lähtee - kemiaa tai jotain sen tapaista? :david:

Eikun kokeilemaan vaan. Ei oo sinkkuelämä munkaan alaa, siksi parisuhteessa elelenkin.

Nyt voisin paljastaa erään moraalisen vääryyden minkä tein... Eli testasin huvin vuoksi deitti.net:iä, koska suhde oman muijan kanssa vitutti niin kovasti. Sieltä sitten vastasi muija, joka oli monin tavoin parempi kuin omani. Kävin sitten yhdellä deitillä ja tuntui oikein hyvältä, mutta pistin sitten homman poikki heti deitin jälkeen ilman mitään selitystä (koska olin varattu...).

Tämä tyttö soitteli pariin otteeseen vielä jälkeenpäin. Vituttaa, koska tän muijan matkaan olisi mainiosti voinut lähteä, mutta siinä olisi pitänyt pistää suhde loppu oman muijan kanssa ja lisäksi jossain vaiheessa olisin jäänyt kiinni, että olin varattu silloin kun pistin ilmoni deitti.net:iin, jolloin tämä uusi löytö olisi voinut pistää homman poikki. :D Ei ole helppoa ei. :)

Mutta lopputulos: deitti.netistä voi varmasti löytää hyvää seuraa. Siellä tosin taitaa joillain pyöriä samat ilmot viikosta toiseen. :)

ps. niin olen edelleen varattu saman muijan kanssa, koska olen niin saatanan nahjus, että en "jaksa" pistää hommaa poikki...

Eihän ne nettipimatsut sen kummempia ole kuin lähiökapakan tiskilläkään. Ja ainakin nämä deittipalstojen tyypit osaavat todistetusti lukea ja kirjoittaa. Voithan pistää toivomuksen: olen eläinrakas, mutta ei kiitos jokinorsuille.

Toivotan menestystä!

PS. Mikäpäs olisi pistää nenu kahden D-hinkin väliin. :rock: :kuvia:

Minulla on ollut useampikin netin deittipalvelun kautta alkanut suhde, joista viimeisin on kestänyt pian viisi vuotta, joista kaksi naimisissa ja lapsikin on jo reilun vuoden ikäinen. Joillekin tällainen kohtaamistapa sopii ja minä nähtävästi kuulun heihin. Jos joku haluaa koettaa onneaan, niin voin antaa neuvoja oman kokemukseni pohjalta.

1. Ole rehellinen. Jos olet etsimässä ihan tositarkoituksella suhdetta, et lähde rakentamaan tulevaisuutta kovin vankalle pohjalle jos kusetat jo ennen kuin ensimmäistäkään viestiä on vaihdettu.

2. Kirjoita paljon. Jos joku sinusta kiinnostuu, saa hän vahvistusta kiinnostukselleen kun tekstiä on enemmän; muutamasta rivistä voi vielä ymmärtää asiat eri tavoin. Ja edelleen: olet liikkeellä tosissaan, joten et tarvitse kuin yhden ainoan vastauksen, kunhan se on oikealta ihmiseltä. Sinun ei siis tarvitse kosiskella muita.

3. Kirjoita itsesi näköistä tekstiä. Itse haluaisin lukea vain kirjakieltä, ja kielioppivirheet sattuvat silmään (sikäli kun niitä tunnistan), joten en itsekään kirjoita puhekieltä. Vierastan myös hymiöiden käyttöä, minusta niitä ei pitäisi tarvia jos teksti on kirjoitettu hyvin. Siispä pyrin itsekin välttämään niitä. Nämä ovat vain esimerkkejä, eikä tämä neuvo ole kovin konkreettinen. Senkin tarkoitus on luoda mahdillisimman hyvä kuva sinusta, jotta kun lopulta tapaatte, ei luonteenpiirteesi ja muut ei-ulkoiset seikat tulisi yllätyksenä.

Toivottavasti näistä on edes jollekulle hyötyä.

Laita ihmeessä ilmo vetämään. Saattaa hyvin lykästää. Pelkkään ilmoitukseen ei kuitenkaan kannata luottaa - suosittelisin sopivan chat luolan löytämistä. Chatissa voi turvallisesti tutustua ihmisiin, kysellä ja kuulostella. Esikarsinta kannattaa hoitaa kovalla kädellä jos et jaksa haaskata aikaasi turhiin deitteihin.

Itse ravasin aikoinaan yhden kuukauden aikana parikymmenen kundin kanssa deiteillä, petyin joka kerta ja kyllästyin koko hommaan (kundit bongasin ilmoitusten perusteella). Oma rakas löytyikin sitten myöhemmin Sinkut.netin chatin miitistä. Miitit ovatkin erinomainen paikka - samalla kerralla tapaa kymmeniä mielenkiintoisia ihmisiä...

Ironbutt sanoi:
Itse ravasin aikoinaan yhden kuukauden aikana parikymmenen kundin kanssa deiteillä, petyin joka kerta ja kyllästyin koko hommaan (kundit bongasin ilmoitusten perusteella). Oma rakas löytyikin sitten myöhemmin Sinkut.netin chatin miitistä. Miitit ovatkin erinomainen paikka - samalla kerralla tapaa kymmeniä mielenkiintoisia ihmisiä...

Saakos udella mikä meni vikaan noiden parinkymmenen kanssa?

kannattaa ehdottomasti kokeilla! Itselläni on vain yksi kokemus deitti.netistä, ja se meni ihan täysin käsille. Ikävä sanoa, mutta punttien kolistelu on tehnyt musta pinnallisen ihmisen. Hemmetin mukavan oloinen nainen, mutta ulkonäkö pilasikin sitten koko homman.

Niin siis hän oli rankasti ylipainoinen.

Jos sama kysymys oltaisiin tehty vaikka pari vuotta sitten, niin suurin osa olisi haukkunut varmaan todella toivottamaksi tapauksesta, kun tuollaisista paikoista pitää seuraa hakea. :) Niin ajat muuttuvat ja nykyään moni tapaa elämänkumppaninsa netin kautta. Mitä väliä sillä on mistä sitä seuraa hakee!!
Mun mielestäni myös kannattaa ehdottomasti kokeilla, eipä siinä hirveästi voi hävitä. Ehkä toisaalta myös hyvä tapa tutustua toiseen enemmänkin henkisellä tasolla ensiksi.

Edit: Muista laittaa linkki sitten tänne, niin kaikki pakkislaiset pääsee vastailemaan sulle. :)

Itsellä oli lyhyt ero parisuhteessa ennen takaisin yhteen paluuta, ja tuon eron aikana tapailin sekä deitti.netin että baaritiskin kautta tapaamiani naikkosia. Deitti.netistä onnistuin saamaan mukaani kaikinpuolin selkeästi paremmat tapaukset, ja kaiken lisäksi selvinpäin. Iso osa heistä laittoi valokuvan sähköpostiin _jos_ eivät olleet jo ilmoitukseen sitä laittaneet ja sitä rataa.

Jos sama kysymys oltaisiin tehty vaikka pari vuotta sitten, niin suurin osa olisi haukkunut varmaan todella toivottamaksi tapauksesta, kun tuollaisista paikoista pitää seuraa hakea.

Itsellänikin oli näin "wanhana" hieman ennakkoluuloja, mutta ne karisivat aika pian. Tuntuu siltä että nämä "nykynuoret" likat on niin nettiliteraaleja että tietävät enemmän kaiken maailman irkki-sätti-weppi-deitti -hommeleista kuin tälläinen entinen nörtti. :D

City:n deitti.nettiin kun tekee käyntikortit ja kaikki, niin törmää naisiin jotka esim. työpaikoiltaan käyvät ajankulukseen chatissä ja laittavat omat käyntikorttinsa ja ilmonsa palveluun. Kauniita ja fiksuja siellä on seassa aivan kuten "reaali"-maailmassakin.

Jep,tullut noita nettitreffejä itsekein harrastettua....
Viimeisimmän sinkut.netistä tavatun neidin kanssa tuli viihdyttyä melkein puoli vuotta,nyt suhde on valitettavasti entinen. :itku:

En itsekään jaksa etsiä elämäni naista ravintolasta,ei sitä enää jaksa sitä perinteistä "kuis on ilta sujunut"-läppää.Tykkään keskittyä kapakassa ihan hauskanpitöön ja etsiä naiset muualta.

Mutta aina kannattaa kokeilla...itseasiassa exä sai idean laittaa ilmoituksen nettiin kun siskonsa oli sieltä löytänyt aviomiehen. :D

Kun vain muistaa olla rehellinen ja toivoo että vastapuolikin on...nimim.runsaasti pettymyksiä enstreffeillä kokenut.

Raven sanoi:
Edit: Muista laittaa linkki sitten tänne, niin kaikki pakkislaiset pääsee vastailemaan sulle. :)

Niinpä niin, varmaan ainoat vastaukset pakkikselta olisivat Tomilta ja Rintafileeltä. Ehkäpä en postaa linkkiä tänne.

Heti kun joku vastaa ilmoitukseen, pitää tietenkin pyytää kuva ja lähettää se tänne, jotta kaikki pakkislaiset voivat lähetellä :urjo: tai :kuola: hymiöitä ja panisin/en panisi -kommentteja. Ehkäpä ei kuitenkaan...

Kiitokset vaan kaikille rohkaisevista kommenteista, ei kai tässä muu auta kuin kokeilla.

Sellanen juttu tuli mieleen että jos muija laittaa ilmoituksen esim. deitti.netin saa se varmasti lähemmäks parikyt vastausta. Sit jos taas heppu laittaa ilmoituksen niin on vastausten määrä ihan muutamia. Juttelin tässä taannoin yhden muijan kanssa ja hän juuri kertoi saanensa törkeen monta vastausta. Onko äijät sit niin perkeleen epätoivoisia? Omakohtaisia kokemuksia ei tietysti ole deittisydeemeistä... :D

Yks kaveri löysi netin kautta tyttö ystävän vajaa vuosi sitten .Nyt ne on kihloissa ja lapsikin syntyy ihan näinä päivinä :eek: . Aika äkkinäistä toimintaa mutta mitä väliä kun kumpikin on onnellisia.

Itse olen käynyt muutamilla deiteillä deitti.netin kautta ja täytyy sanoa että se kuva minkä sain parin kirjotuksen perusteella ja se mitä tytöt oli livenä ei vastannut mielestäni ollenkaan toisiaan. Vaikken siis tarkotuksella luonutkaan mitään odotuksia. Mutta hukkareissuja kuitenkin ja omalta kohdaltani tuntui vähän turhalta noi sydeemit. Sikäli ihan jees että on esim. perjantai-iltana jotakin tekemistä mutta kun samalla miettii et "hohhoijaa, pitääks mun olla täälä ton kanssa...?" Hassua siis että pyörit treffeillä ihmisten kanssa jotka ei vois vähempää kiinnostaa mutta silti jos näet vaikka matkalla töihin jonkun ilmestyksen, olisi se vähintään outoa/tunngettelevaa jos pysäytät sen ja kysyt puhelinnumeroa. Eli jonkinlainen menettely/mahdollisuus ihmisten tapaamiseksi on kyllä hyvä juttu. Toivottavasti tärppää, lycka till.

Itse kuulin myös saman jutun tosta vastauksien määrästä - vaikuttais et muijat tosiaan saa kymmenen kertaa enemmän vastauksia. Esim. jos itse saan muutaman niin muijat sanoo saaneensa kymmeniä (!). Eli tuossa on kyllä selvä ero...

uskon että chattejen avulla on huomattavasti helpompi tutustua uusiin ihmisiin kuin muuten. samanlaisia ihmisiä ne chateissäkin on kuin missä tahansa muualla, on vain helpompi tutustua anonyyminä. turha alkaa rakkautta tunnustamaan kuitenkaan näkemättä mutta kaveri / tutustumistarkoituksessa chatit on loistavia.

eli ei kannata lähteä samalla asenteella matkaan kuin kaverini. kuudesti kihloissa näkemättä koko tyttöä! =D

kissFM:n chatissa olen joskus ollut. siellä on toki porukkaa laidasta laitaan mutta pääosin ihan fiksua väkeä, eikä nimestä huolimatta hirveitä teinihelvettejä.

Pahin juttu noissa nettideiteissä on varmasti se, että sitä helposti tyytyy johonkin, johon ei livenä kiinnittäisi mitään huomiota vain siksi, että epätoivoisesti haluaa löytää kumppanin.

Lisäksi voi olla vaikeaa löytää tekstin perusteella henkilöä, joka sosiaalisilta taidoiltaan olisi yhteensopiva eli ns. kemiat sopisivat yhteen. Itse olen tavannut pari erittäin lahjakasta ja asiallista kirjoittajaa, jotka livenä olivat täysin... :david:

Nettideittailu varmasti kertoo myös luonteesta. Hommasta pääsee helpolla, kun ei tarvitse tehdä muuta kuin kirjoittaa houkutteleva ilmoitus - ei mitään jännitystä, epäonnistumisen pelkoa tai kilpailua muiden miesten ja naisten kanssa. Mutta suomalaiset naiset ovatkin kuulemma maailman helpoimpia, NOLOA... :curs:

Narukäsi sanoi:
Sellanen juttu tuli mieleen että jos muija laittaa ilmoituksen esim. deitti.netin saa se varmasti lähemmäks parikyt vastausta. Sit jos taas heppu laittaa ilmoituksen niin on vastausten määrä ihan muutamia. Juttelin tässä taannoin yhden muijan kanssa ja hän juuri kertoi saanensa törkeen monta vastausta. Onko äijät sit niin perkeleen epätoivoisia? Omakohtaisia kokemuksia ei tietysti ole deittisydeemeistä... :D

Samahan se on kaikkialla muuallakin, vaikkapa ravintolassa. Naisille tullaan juttelemaan tai hakemaan tanssimaan useammin kuin mitä naiset hakevat miehiä. Niin se vaan toimii...

Kuulin yhdeltä kauppiksessa opiskelevalta (muija) kaverilta, joka oli laittanut ilmon tuonne, että vastauksia oli tullut viikossa lähemmäs 100...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom