Tässä on tullut vietettyä poikamiehen elämää maaliskuusta alkaen. Välillä on ollut ihan hauskaakin, mutta jo maksan vinkumisen ja treenaamisenkin takia pysyvämpi parisuhde olisi aika kova sana. Ja muutenkin, ei se elämä yksinään ole ainakaan minua varten... Duuni ja punttisali on sellaisia, että siellä ei juuri naiset pyöri ja ravintolasta naisen löytäminen ei oikein ole mun juttu, tarkoitan siis jotain pysyvämpää en yhden yön hoitoja. Tuntuu, että ravintolasta on lähes mahdoton löytää naista tositarkoituksella, koska kaikki on liikkeellä enempi pelimielellä. Tai jos nainen ei ole pelimielellä liikkeellä, niin ei sitä kiinnosta, koska se luulee automaattisesti, että minä olen. Sitä paitsi, kun en enää juurikaan itse viihdy ravintoloissa, niin tuntuu jotenkin järjettömältä etsiä naista ravintolasta. Mutta asiaan...
Millaisia kokemuksia porukalla on kumppanin etsimisestä netistä, siis esim. deitti.net tai sinkut.net? Onko se vain epätoivoisten paikka vai voisiko sieltä löytyä ihan miellyttäviäkin tasapainoisia naisia? Joskus mulla on ollut ennakkoluuloja nettitreffeihin, mutta tarkemmin asiaa ajatellen, onko joku ravintola sen "luonnollisempi" paikka tavata, siellä et tiedä senkään vertaa mitä toisen pään sisällä liikkuu.
Täytyy varmaan testata, tuskin siinä mitään häviääkään.
ps. Kohta joku kertoo varmaan kauhutarinan nettitreffeistä 170 kiloisen jokinorsun kanssa... :D
Millaisia kokemuksia porukalla on kumppanin etsimisestä netistä, siis esim. deitti.net tai sinkut.net? Onko se vain epätoivoisten paikka vai voisiko sieltä löytyä ihan miellyttäviäkin tasapainoisia naisia? Joskus mulla on ollut ennakkoluuloja nettitreffeihin, mutta tarkemmin asiaa ajatellen, onko joku ravintola sen "luonnollisempi" paikka tavata, siellä et tiedä senkään vertaa mitä toisen pään sisällä liikkuu.
Täytyy varmaan testata, tuskin siinä mitään häviääkään.
ps. Kohta joku kertoo varmaan kauhutarinan nettitreffeistä 170 kiloisen jokinorsun kanssa... :D