Tuli kova sarja vastaan Netflixin tarjonnasta: Happy!
Uppoaa varmasti, jos Crank-leffa tai kiero musta huumori maistuu.
Kiitti!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli kova sarja vastaan Netflixin tarjonnasta: Happy!
Uppoaa varmasti, jos Crank-leffa tai kiero musta huumori maistuu.
Kiitti!. Tämä oli aivan parhautta: räkäistä naurua, yli veristä tappelua, ihan kelpo juoni, satiirista läppää kaikesta
, huiput (mies)näyttelijät.
Siellä on Dexterin näyttelijä uusin jaksoin ja sarjoin liikkeellä.
Tämän mukaan 10/10 sarja. Mahtaa olla kova. https://www.imdb.com/title/tt7902072/
Personal traileri:
Hyvä sarja. Itse olen kolme kertaa katsonut kaikki kaudet läpi paitsi sitä uusinta.Ite aattelin alkaa katsoa Pakoa alusta asti. Kyllä katsomista riittääOn kyllä ylivoimaisesti jännittävin sarja ikinä. Joskus muinoin katsoin kaikki 4 tuotantokautta, mutta kun Pako jatkuu nyt abuut 10 vuoden jälkeen ja kun sen haluisin kovasti katsoa, mutta pakko katsoa alusta asti kun ei muista sarjasta oikein mitään.
Tänään tuli muuten tarjolle tuo Cargo leffa.
Onko katsottuna jo esim. Ozark ja Dark? Sitten toki Mindhunter ja Manhunt: Unabomber.Mitähän seuraavaks.
Puhutaanko kiefer sutherlandin sarjasta designated Survivor? Siitä ei mun mielestä ole ku 2. Kautta?Onko katsottuna jo esim. Ozark ja Dark? Sitten toki Mindhunter ja Manhunt: Unabomber.
The Blacklist on myös ihan menevää ns. action hömppää Designated survivor yms tyyliin, taitaa Suomen Netflixissä olla 3 kautta. 5 kausi menossa jenkeissä, ja ne löytyy sitten Viaplay:stä.
Juu, tosiaan mietin että The Blacklist vähän samanlaista action hömppää kuin Designated Survivor.Puhutaanko kiefer sutherlandin sarjasta designated Survivor? Siitä ei mun mielestä ole ku 2. Kautta?
Ozark oli loistava. Mindhunter ja unabomber samaten. Toi Blacklistin 2. skausi vois olla seuraava. Sisältääks toi dark yliluonnollista?
edit. Noniin pitää opetella lukemaan. Eli blacklistiä 5.kautta viaplayssä.
Puhutaanko kiefer sutherlandin sarjasta designated Survivor? Siitä ei mun mielestä ole ku 2. Kautta?
Ozark oli loistava. Mindhunter ja unabomber samaten. Toi Blacklistin 2. skausi vois olla seuraava. Sisältääks toi dark yliluonnollista?
edit. Noniin pitää opetella lukemaan. Eli blacklistiä 5.kautta viaplayssä.