Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en tajua miten joku voi kehua tota Annihilationia.

Jos nyt jotain pahimpia vikoja listaisi:
1.Jenkeissä on tajuttoman pitkän aikaa tuntematon vihollinen joka kasvaa ja uhkaa koko ihmiskuntaa. Mitä tämä suuri sotavaltio tekee? Lähettää sinne pataljoonia pataljoonan perään hampaisiin asti aseistettuna ja viimeistään kuukauden päästä posauttaa sen atomipommilla? Ei vaan ne lähettää sinne pieniä tutkijajoukkoja kuolemaan päämäärättömästi. Edes paperia ja kyniä ei anneta mukaan. Näinhän se menisi?
2. Tätä ihmiskunnan mahdollista tuhoa seuraa vierestä mun ala-astetta pienempi joukko tutkijoita, eikä edes ilmeisesti mistään kovin korkeista instasseista. Kai se salassapysyminen piti jotenkin perustella mutta olihan se tyhmä ja epärealistinen tapa.
3. Aiemmat joukot olleet miehiä niin koitetaan nyt jos naisilla olisi parempi lopputulos. Oletuksena on että siellä on mahdollisesti vihamielisiä hirviöitä/humanoideja. No laitetaan ryhmään yksi nainen joka on joskus kauan sitten ampunut aseella. Muut voi sitten opetella vaikka siellä ollessa. Sieltä pois päässyttä miestä tutkitaan biohazard puvussa mahdollisen tarttumisriskin vuoksi mutta menkää te vaan sinne vaikka t-paidoissa, ei se niin justiinsa.
4.Kohdattiin tällanen jätti BullMentula krokotiili. No ei se mitään, lähdetään tohon viereiselle suoalueelle soutuveneellä.
5.Jee löydettiin suhteellisen turvallinen outposti korkeassa tornissa missä on hyvä tarkkailupiste parvekkeella. Ei kuitenkaan käytetä sitä vaan mennään yksitellen keskelle korkeaa heinää kirkkaan valon alle maalitauluksi.
6.Toi yks muija muuttu valosäteiksi. No se on taidetta ja scifiä, hyvä vaan kun on mystiikkaa.
7. Huikean yllättävä loppu niillä silmillä. Ei sitä samaa olla onneksi nähty kuin jokaisessa scifileffassa ja kahdensadan x-files jakson lopussa.
8. Se dna:n yhdistyminen oli jo liian nopeasti ja kaukaa haettu jopa scifiksi. Kun se muija katos kulman taakse ja muuttui puuksi niin mulle oli ihan sama kun siellä ois tullut vastaan joku karhu jolle on kasvanut aiempien sotilaiden konepistoolit kylkeen ja se ampuilisi niillä. Scifinkin pitöisi roikkua siinä mystiikan ja silti realismin välimaastossa eikä mennä ihan full retardt.
Pisteitä tulee yksi mun salaisesta päiväunesta Natalie Portmanista, kaksi siitä ettei leffaa myyty seksillä vaikka pääosassa vain naisia, kolme ihan kivoista efekteistä ja neljäs siitä että se oli ihan kiva mysteeri kunnes lässähti. Niin ja se yksi lesbo nainen näytteli törkeen huonosti ja se ensi kohtaaminen kun lämppäs Portmania aiheutti suurta myötähäpeää. Se oli kyllä ihan ok rakennettu kohtaus kun selvisi että sen puoliso lähti sinne koska sille selvisi Natalien pettäminen. 4/10

Pahoittelut jos unohtui jotain olennaista. Katsoin leffan tovi sitten ja olen yrittänyt unohtaa siitä kaiken muun paitsi Portmanin.

Edit. Annoin kyllä liikaa tähtiä mutta menköön koska katselin eilen hetken jotain The Rockin leffaan Salainen saari 2(tms) ja se oli vielä huonompi.

Edit2. Kong island oli paljon parempi. Se oli sentään rehellistä aivotonta viihdettä eikä yrittänyt olla jotain mihin rahkeet ei riitä.

Näin feminismin aikana mä kaipaisin jotain oikeasti vahvoja naishahmoja malliin Alien tai Terminator2.
Hyviä kommentteja leffasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä käyny muutaman kerran niin että VPN:n ollessa päällä olen mennyt Netflixiin ja ihmetelly että miksi näin paljon uusia ja hyviä leffoja tullu tänne. Huomannut asian kun tekstitys puuttunut. Mullahan kone loggautuu automaattisesti Netflixiin ku sinne menen, niin olisko siinä syy?
Ihan olen jopa katsonut muutamia leffoja kun VPN on ollut Californiassa.
Käytössä Private Internet Access.

Mä kokeilin samaisella PIA:lla vieraiden valtioidwn netflixiä, mutta ei onnistunut (n)

Express vpn ainakin toimii ja kannattaa koekilla kirjautua myös eri selaimilla ennen kuin luovuttaa. Netistä löytyy listoja, joissa on listattu, mitkä vpn:t netflix tunnistaa ja mitä ei (vielä)...

Mä en tajua miten joku voi kehua tota Annihilationia.

Jos nyt jotain pahimpia vikoja listaisi:
1.Jenkeissä on tajuttoman pitkän aikaa tuntematon vihollinen joka kasvaa ja uhkaa koko ihmiskuntaa. Mitä tämä suuri sotavaltio tekee? Lähettää sinne pataljoonia pataljoonan perään hampaisiin asti aseistettuna ja viimeistään kuukauden päästä posauttaa sen atomipommilla? Ei vaan ne lähettää sinne pieniä tutkijajoukkoja kuolemaan päämäärättömästi. Edes paperia ja kyniä ei anneta mukaan. Näinhän se menisi?
2. Tätä ihmiskunnan mahdollista tuhoa seuraa vierestä mun ala-astetta pienempi joukko tutkijoita, eikä edes ilmeisesti mistään kovin korkeista instasseista. Kai se salassapysyminen piti jotenkin perustella mutta olihan se tyhmä ja epärealistinen tapa.
3. Aiemmat joukot olleet miehiä niin koitetaan nyt jos naisilla olisi parempi lopputulos. Oletuksena on että siellä on mahdollisesti vihamielisiä hirviöitä/humanoideja. No laitetaan ryhmään yksi nainen joka on joskus kauan sitten ampunut aseella. Muut voi sitten opetella vaikka siellä ollessa. Sieltä pois päässyttä miestä tutkitaan biohazard puvussa mahdollisen tarttumisriskin vuoksi mutta menkää te vaan sinne vaikka t-paidoissa, ei se niin justiinsa.
4.Kohdattiin tällanen jätti BullMentula krokotiili. No ei se mitään, lähdetään tohon viereiselle suoalueelle soutuveneellä.
5.Jee löydettiin suhteellisen turvallinen outposti korkeassa tornissa missä on hyvä tarkkailupiste parvekkeella. Ei kuitenkaan käytetä sitä vaan mennään yksitellen keskelle korkeaa heinää kirkkaan valon alle maalitauluksi.
6.Toi yks muija muuttu valosäteiksi. No se on taidetta ja scifiä, hyvä vaan kun on mystiikkaa.
7. Huikean yllättävä loppu niillä silmillä. Ei sitä samaa olla onneksi nähty kuin jokaisessa scifileffassa ja kahdensadan x-files jakson lopussa.
8. Se dna:n yhdistyminen oli jo liian nopeasti ja kaukaa haettu jopa scifiksi. Kun se muija katos kulman taakse ja muuttui puuksi niin mulle oli ihan sama kun siellä ois tullut vastaan joku karhu jolle on kasvanut aiempien sotilaiden konepistoolit kylkeen ja se ampuilisi niillä. Scifinkin pitöisi roikkua siinä mystiikan ja silti realismin välimaastossa eikä mennä ihan full retardt.
Pisteitä tulee yksi mun salaisesta päiväunesta Natalie Portmanista, kaksi siitä ettei leffaa myyty seksillä vaikka pääosassa vain naisia, kolme ihan kivoista efekteistä ja neljäs siitä että se oli ihan kiva mysteeri kunnes lässähti. Niin ja se yksi lesbo nainen näytteli törkeen huonosti ja se ensi kohtaaminen kun lämppäs Portmania aiheutti suurta myötähäpeää. Se oli kyllä ihan ok rakennettu kohtaus kun selvisi että sen puoliso lähti sinne koska sille selvisi Natalien pettäminen. 4/10

Pahoittelut jos unohtui jotain olennaista. Katsoin leffan tovi sitten ja olen yrittänyt unohtaa siitä kaiken muun paitsi Portmanin.

Edit. Annoin kyllä liikaa tähtiä mutta menköön koska katselin eilen hetken jotain The Rockin leffaan Salainen saari 2(tms) ja se oli vielä huonompi.

Edit2. Kong island oli paljon parempi. Se oli sentään rehellistä aivotonta viihdettä eikä yrittänyt olla jotain mihin rahkeet ei riitä.

Näin feminismin aikana mä kaipaisin jotain oikeasti vahvoja naishahmoja malliin Alien tai Terminator2.

Haukut Annihilationin mutta kaipaisit leffoihin lisää feminismiä! Semmoset sieltä :ROFLMAO: Eihän siinä louhimies muuta ku laitat omat leffat tulille vaan!

Haukut Annihilationin mutta kaipaisit leffoihin lisää feminismiä! Semmoset sieltä :ROFLMAO: Eihän siinä louhimies muuta ku laitat omat leffat tulille vaan!
Hesarissa taisi olla sellainen tasa-arvo/feministi testi missä mittareina oli se onko pääosissa naisia ja kuinka suuri osa niiden keskusteluista liittyy johonkin muuhun kuin miehiin ja parisuhteisiin. Siltä pohjalta tää on nimenomaan hyvin feministinen leffa ja muistaakseni sitä leffan puhtaasti naisjoukkoa ei selitetty muulla kuin sillä että aiemmat ryhmät oli miehiä ja ne kuoli niin koitettiin nyt näin. Ensi kerralla sitten muun sukupuolisia.

Väärä ketju mutta tosiaan toi on sellaista feminismiä mitä en kaipaa. Vässyköitä jotka lähtee vaaralliselle tehtävälle rynkkyjen kanssa joita ne ei osaa käyttää ja sitten porataan ja murrutaan ekassa krokotiilissä. Kaipaan naishahmoja jotka on oikeasti vahvoja. Sellaisia kuin Linda Hamilton joka nappaa vartijaa kasseista ja pakenee mielisairaalasta tai joka osoittaa Alienien keskellä että on yhtä vahvempi ellei vahvempi kuin miehet. Netflix ketjussa kun ollaan niin designated survivorissa on kans kovia naisia mm. Hokstrand.

Tämä tilitys oli alunperin sen takia että leffa tosiaan on rakennettu myös ihan sillä mentaliteetilla että hei tasa-arvo ja naiset. Ja kun se tehdään näin kun annihilationissa niin tulee mieleen että firma palkkaa tarkoituksella pomoksi naisen sukupuoli edellä ja on ylpeitä tästä tasa-arvo eleestä koska suuri osa pomoista on miehiä. Se firma voisi olla "annihilation". Firma joka palkkaa pomoksi kaikista pätevimmän hakijan ja se sattuu olemaan nainen on sitten taas "Aliens" .

Pahoittelut avautumisesta. Pilke silmäkulmassa kirjottelen ja kukin saa tykätä leffasta jos haluaa. Mäkin diggailen aika paskoista pätkistä pääasiassa kunhan ne saa mut viihtymään ja/tai ajattelemaan. Tää ei oikein mulle toiminut.

Lost in space ollut viihdyttävä vaikka huomaan jo perus Hollywood ahdistuksen hiipivän. Typeriä päätöksiä, liian täpäriä pelastumisia yms

Katsoin Annihilation-leffan, ja se oli mun mielestä aivan paska. En oikein edes tiedä mikä siitä teki niin huonon, kun alku kuitenkin herätti mielenkiinnon.

Tällä hetkellä katselen jotain vähän teinisarjalta vaikuttavaa "Breakout Kings". Onhan tämä noista hyvistä sarjoista aika hiton kaukana, mutta jatkan katsomista silti.

Lost in space ollut viihdyttävä vaikka huomaan jo perus Hollywood ahdistuksen hiipivän. Typeriä päätöksiä, liian täpäriä pelastumisia yms
Lost in Spacea ei pidä katsoa putkeen, muuten viikottainen typery... siis jännitys rupee maistumaan puulle äkkiä.Ja ehkä tämä ei ihan aikuiseen makuun olekaan suunnattu. Sitä varten on Expanse.

Katsoin illalla pari jaksoa ja melkeen alkoi jo ärsyttämään juurikin nämä typerät päätökset niin kovin että meinasi oikeesti lähteä sarja pois katselusta... Olisi myös ehdottomasti ollut parempi rakennella hiukan syvyyttä hahmoihin eikä jatkuvaa kriisistä toiseen juoksemista, joo tässä on Lostin tyylisiä takaumia jatkuvasti jotka auttavat hiukan mutta turhan hidasta ja turhan pintapuolista...

Fastest car toimii mulle. Hienoja tarinoita noilla hepuilla joita ovat löytäneet sarjaan. Autonomistajat kertovat tarinansa ja lopussa otetaan kiihdytyskisa missä selviää nopein auto. puolet autoista on ostettuja ja toinen puoli on omistajiensa itse rakentamia.

Netflixin The Witcher -sarja käynnistyy kahdeksalla jaksolla, ensi-ilta mahdollisesti vuonna 2020.
Ainakin panostavat, jos on jo työn alla.

witcher2_amulet_0.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom