Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Katsoin minäkin tuon Annihilationin ja itse taas pidin interstellarista ja arrivalista ja jotenkin viehätyin tästäkin tarinasta mutta hiukan petyin kun leffa loppui ja tässä ei ollutkaan mitään oivallusta tai "öööh??" -momenttia itselleni. Homma (=leffa) vaan lässähti ja henkilöhahmot jäi jotenkin tosi mitättömiksi ja taustattomiksi. Mutta anyways leffan kyllä katsoi mutta taisi jäädä siihen kastiin että elokuvaa ei muista enää huomenna lainkaan.
Huomasitko lopun silmienvärin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomasin ja huomasin eikä silti tullut mitään fiilistä lopusta. Ei tietty kaikki kaikille toimi ja mulle tä jäi nyt keskiverroksi. Ehkä joku DNA molekyylibiologi saa omat fiiliksensä

Nuoremman pojan kanssa vietttiin laatuaikaa ja katottiin leffa Kong Skull Island. Yllättävän hyvä genressään. Huikeat tehosteet. Ei pysty ymmärtämään, miten tuommoset ökkömönkiäiset saadaan niin realistisen näköiseksi. On menty taas kehityksessä huikeasti eteenpäin.

Huomasin ja huomasin eikä silti tullut mitään fiilistä lopusta. Ei tietty kaikki kaikille toimi ja mulle tä jäi nyt keskiverroksi. Ehkä joku DNA molekyylibiologi saa omat fiiliksensä
....avovaimo on just sellanen ja oli kyl ihan kosteana. Vieläkin on.

Ihan hyvä tuo Annihilation oli, mutta jäi tosiaan lopulta juuri tuolle "ihan kiva" -tasolle. Tykkään tuon tyylisistä scifi -leffoista, mutta jotain tuosta jäi puuttumaan ettei noussut seuraavalle tasolle. Viihdyttävä iltapala pätkä kuitenkin oli mielestäni.

Godless oli iso pettymys, 6 jaksoa täyttä unilääkettä ja vikan jakson puolivälissä alkoi tapahtua.
Nuo ekat 6 jaksoa meni n.20 eri katselukerralla kun ei vaan mitenkään pysynyt hereillä koko jaksoa kerralla.

Flint Town pitkästä aikaa sellainen, joka ei jäänyt kesken. Kesken on nyt ainakin Ozark, Blacklist ja pari muuta. Niin ja Breaking Bad jäi kans kesken. Sitä kaikki ihmettelee. Pitää varmaan kattoa se alusta asti uusiksi. Netflix siitä huono että sielä on vaihtoehtoja niin paljon, että tällänen huithapeli alkaa heti ettiä jotain uutta sarjaa jos tulee vähänkään tylsä jakso jostain. Aiemmin kun osti jonkun sarjan dvd:nä niin tuli katottua aina kaikki.

Unabomber oli todella hyvä, meni putkeen kaikki jaksot. The Fall myös loistava, katsokaa ihmeessä. Nuo kaksi menee kyllä kaikkien aikojen sarjoista aika kärkipäähän itsellä. Sopranosin, The Shieldin, SOA:n ja GOT:n kanssa.

The Fall oli mustakin tosi hyvä.

Nyt katsoin just loppuun Z-Nation-sarjan. En keksinyt mitään katsottavaa ja etsin vain jotain, jossa useampi kausi (tuossa 4). Vihaan yleensä zombiekamaa, mutta jotenkin onnistuin sitten tuostakin kuitenkin pitämään. Vähän sellasta humoristista ja paljon silpomista, mutta kyllä se juoni mut kuitenkin koukutti.

Blacklistin 3. kausi oli ilmestynyt katsottavaksi. Kuulemma naapuripalvelulla on ollut kaikki 5 kautta katsottavissa jonkun aikaa

Blacklistin 3. kausi oli ilmestynyt katsottavaksi. Kuulemma naapuripalvelulla on ollut kaikki 5 kautta katsottavissa jonkun aikaa
Naapuripalvelu? Netflix muussa maassa, vai... ?

Viaplay:ssä on kaikki, ja viides kausi on vielä kesken jenkeissä. Eilen tuli juuri jakso 17.
Viaplay tuo myös noi tulevat jaksot heti seuraavana päivänä eli torstaisin.
Sieltä olen itse seurannut sarjaa nyt sen jälkeen kun loppui kesken Netflixistä.

Naapuripalvelu? Netflix muussa maassa, vai... ?

Viaplay:ssä on kaikki, ja viides kausi on vielä kesken jenkeissä. Eilen tuli juuri jakso 17.
Viaplay tuo myös noi tulevat jaksot heti seuraavana päivänä eli torstaisin.
Sieltä olen itse seurannut sarjaa nyt sen jälkeen kun loppui kesken Netflixistä.

Nimenomaan Viaplay. En tiedä saako Netflixiä enää huijattua siten että pääsisi käsiksi muiden maiden tuotantoon.
Itse katsoin SOA:n jenkkinetflixistä kun siellä oli kaikki kaudet ja kotimaassa vain 4-5 (?)
Huomattavasti parempi valikoima oli esim. Family Guyssa. Tuotantokausia ja jaksoja piisasi.

Joo mm. jenkkien tarjonta aivan eri sfääreissä. Valitettavasti Netflix itse ei vaan voi tuolle mitään, kun joka maan muiden striimipalveluiden sekä TV-kanavien sopimukset estää. Samasta syystä HBO:lla Vikings aina katoaa jossain vaiheessa kunnes tulee myöhemmin takaisin, eli joku kanava meillä haluaa näyttää niitä jaksoja.

Luultavasti jollain VPN:llä voi vielä vaihtaa mitä näkyy. Netflix vaan blokkaa tunnettuja VPN palveluiden IP osoitteita. Periaatteessa ei ne voi lukita tiliä tiettyyn maahan, koska toki reissussa pitää olla oikeus katsoa Netflixiä.
Olin meinaan juuri thaikuissa, ja kun oli niin kauan tuli iltasin katseltua Netflixiä välillä. Katselin siellä jo Blacklist neljättä kautta, ihmetys suuri kun Suomessa ei ollutkaan enää kuin 2 kautta. Sitten tajusin että ai niin, siellä oli Thaimaan tarjonta.... :ROFLMAO: Hauska juttu tuosta muuten, siellä oli niille kausille jo suomitekstit vaikka ei täällä voinut vielä katsoa. Eli Netflix painaa noita tulevia kausia valmiuteen myös maissa missä ei vielä voi näyttää.

Itellä käyny muutaman kerran niin että VPN:n ollessa päällä olen mennyt Netflixiin ja ihmetelly että miksi näin paljon uusia ja hyviä leffoja tullu tänne. Huomannut asian kun tekstitys puuttunut. Mullahan kone loggautuu automaattisesti Netflixiin ku sinne menen, niin olisko siinä syy?
Ihan olen jopa katsonut muutamia leffoja kun VPN on ollut Californiassa.
Käytössä Private Internet Access.

Godless oli iso pettymys, 6 jaksoa täyttä unilääkettä ja vikan jakson puolivälissä alkoi tapahtua.
Nuo ekat 6 jaksoa meni n.20 eri katselukerralla kun ei vaan mitenkään pysynyt hereillä koko jaksoa kerralla.

Mun mielestä oli ihan hyvä ja kivasti rakennettu juoni takautumineen, mutta:

Se vika jakso ja varsinkin se lopputaistelu jota kohti juonta rakennettiin hartaasti oli kyllä niin antikliimaksi kuin olla ja saattaa ja sen takia jäi vähän huono maku koko sarjasta. Taloihin linnoittautuneet joukot eivät saaneet muutamaa paikallaan hevosen selässä istuvaa ukkoa tiputettua, eikä se linnoittautuminenkaan ollut kovin fiksusti tehty. Sitten lopussa vielä lopettivat edes yrittämisen, kun sankarit tulivat paikalle ja siinä vaiheessa kun noin neljää viimeistä alettiin ampua, olikin niitä taas yhtäkkia 15 jäljellä. Käsittämättömän surkeasti tehty kohtaus. Viihdettä toki, mutta jotain rajaa.

Mä en tajua miten joku voi kehua tota Annihilationia.

Jos nyt jotain pahimpia vikoja listaisi:
1.Jenkeissä on tajuttoman pitkän aikaa tuntematon vihollinen joka kasvaa ja uhkaa koko ihmiskuntaa. Mitä tämä suuri sotavaltio tekee? Lähettää sinne pataljoonia pataljoonan perään hampaisiin asti aseistettuna ja viimeistään kuukauden päästä posauttaa sen atomipommilla? Ei vaan ne lähettää sinne pieniä tutkijajoukkoja kuolemaan päämäärättömästi. Edes paperia ja kyniä ei anneta mukaan. Näinhän se menisi?
2. Tätä ihmiskunnan mahdollista tuhoa seuraa vierestä mun ala-astetta pienempi joukko tutkijoita, eikä edes ilmeisesti mistään kovin korkeista instasseista. Kai se salassapysyminen piti jotenkin perustella mutta olihan se tyhmä ja epärealistinen tapa.
3. Aiemmat joukot olleet miehiä niin koitetaan nyt jos naisilla olisi parempi lopputulos. Oletuksena on että siellä on mahdollisesti vihamielisiä hirviöitä/humanoideja. No laitetaan ryhmään yksi nainen joka on joskus kauan sitten ampunut aseella. Muut voi sitten opetella vaikka siellä ollessa. Sieltä pois päässyttä miestä tutkitaan biohazard puvussa mahdollisen tarttumisriskin vuoksi mutta menkää te vaan sinne vaikka t-paidoissa, ei se niin justiinsa.
4.Kohdattiin tällanen jätti BullMentula krokotiili. No ei se mitään, lähdetään tohon viereiselle suoalueelle soutuveneellä.
5.Jee löydettiin suhteellisen turvallinen outposti korkeassa tornissa missä on hyvä tarkkailupiste parvekkeella. Ei kuitenkaan käytetä sitä vaan mennään yksitellen keskelle korkeaa heinää kirkkaan valon alle maalitauluksi.
6.Toi yks muija muuttu valosäteiksi. No se on taidetta ja scifiä, hyvä vaan kun on mystiikkaa.
7. Huikean yllättävä loppu niillä silmillä. Ei sitä samaa olla onneksi nähty kuin jokaisessa scifileffassa ja kahdensadan x-files jakson lopussa.
8. Se dna:n yhdistyminen oli jo liian nopeasti ja kaukaa haettu jopa scifiksi. Kun se muija katos kulman taakse ja muuttui puuksi niin mulle oli ihan sama kun siellä ois tullut vastaan joku karhu jolle on kasvanut aiempien sotilaiden konepistoolit kylkeen ja se ampuilisi niillä. Scifinkin pitöisi roikkua siinä mystiikan ja silti realismin välimaastossa eikä mennä ihan full retardt.
Pisteitä tulee yksi mun salaisesta päiväunesta Natalie Portmanista, kaksi siitä ettei leffaa myyty seksillä vaikka pääosassa vain naisia, kolme ihan kivoista efekteistä ja neljäs siitä että se oli ihan kiva mysteeri kunnes lässähti. Niin ja se yksi lesbo nainen näytteli törkeen huonosti ja se ensi kohtaaminen kun lämppäs Portmania aiheutti suurta myötähäpeää. Se oli kyllä ihan ok rakennettu kohtaus kun selvisi että sen puoliso lähti sinne koska sille selvisi Natalien pettäminen. 4/10

Pahoittelut jos unohtui jotain olennaista. Katsoin leffan tovi sitten ja olen yrittänyt unohtaa siitä kaiken muun paitsi Portmanin.

Edit. Annoin kyllä liikaa tähtiä mutta menköön koska katselin eilen hetken jotain The Rockin leffaan Salainen saari 2(tms) ja se oli vielä huonompi.

Edit2. Kong island oli paljon parempi. Se oli sentään rehellistä aivotonta viihdettä eikä yrittänyt olla jotain mihin rahkeet ei riitä.

Näin feminismin aikana mä kaipaisin jotain oikeasti vahvoja naishahmoja malliin Alien tai Terminator2.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom