Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli kova sarja vastaan Netflixin tarjonnasta: Happy!

Uppoaa varmasti, jos Crank-leffa tai kiero musta huumori maistuu.

Kiitti!:worship::worship:. Tämä oli aivan parhautta: räkäistä naurua, yli veristä tappelua, ihan kelpo juoni, satiirista läppää kaikesta:kakka:, huiput (mies)näyttelijät.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitti!:worship::worship:. Tämä oli aivan parhautta: räkäistä naurua, yli veristä tappelua, ihan kelpo juoni, satiirista läppää kaikesta:kakka:, huiput (mies)näyttelijät.

Onneksi on jo uusittu kakkoskaudelle, kun tuota kahdeksaa jaksoa ei montaa iltaa katsonut. Oli kyllä huikea sarja. Ihan hetkeen ei ole noin tärviölle saanut itseään nauraa.

Siellä on Dexterin näyttelijä uusin jaksoin ja sarjoin liikkeellä.

Tämän mukaan 10/10 sarja. Mahtaa olla kova. https://www.imdb.com/title/tt7902072/

Personal traileri:

Täällä ole audiovisuaalisissa ketjuissa nykyään muita kun näitä spoileri- ja marveliukkeleita, niin kommentoin itse itselleni, et oli katottava sarja, paikoin oikein hyväkin. imdb-aspergerkerhon antama 10/10 on yhtä luotettava kuin noiden janttereiden numerot aina mutta enemmän kallistuu kylä ylä- kuin alapäähän tuo...

Tuolla taisi olla aika muutama hassu ääni 10/10 aikaan. Nyt vähän päälle 1000 ääntä ja arvosana 8. Mutta pitää tähän tutustua, kiitokset.

edit- Pakko nyt vielä kommentoida vähän ohi aiheen. En voi ymmärtää noida imdb 1 arvosanan antajia. 1 on poikkeuksetta kohtuuttoman paljon muihin huonoihin arvosanoihin verrattuna. Tuntuu, että joidenkin harrastus on käydä antamassa 1 arvosteluja. Voi tietenkin olla, että toisilla on vain erilainen tapa suhtautua arvosanoihin kuin mulla.

Oli joo...eikä pidä ymmärtämän väärin, vaikka nimitän IMBD-sakkia aspergereiksi; diggailen aspergereista - ainakin joskus. Yksi tuttava on erittäin suurella todennäköisyydellä sellainen, paikallinen Kyky-puolueen kunnallisvaaliehdokaskin, aina toki välillä pitää möläyttää ilmoille esim. että panee kuulemma imuria.
En minä näitä keksi! Luoja suo radalleni monenlaista huumorinlähdettä. Siitä minä nautin.
Season 1 lukee tuossa Safen otsikossa, eli nähtävästi kkkoskauttakin tullee vielä.

Ite aattelin alkaa katsoa Pakoa alusta asti. Kyllä katsomista riittää :LOL: On kyllä ylivoimaisesti jännittävin sarja ikinä. Joskus muinoin katsoin kaikki 4 tuotantokautta, mutta kun Pako jatkuu nyt abuut 10 vuoden jälkeen ja kun sen haluisin kovasti katsoa, mutta pakko katsoa alusta asti kun ei muista sarjasta oikein mitään.

Ite aattelin alkaa katsoa Pakoa alusta asti. Kyllä katsomista riittää :LOL: On kyllä ylivoimaisesti jännittävin sarja ikinä. Joskus muinoin katsoin kaikki 4 tuotantokautta, mutta kun Pako jatkuu nyt abuut 10 vuoden jälkeen ja kun sen haluisin kovasti katsoa, mutta pakko katsoa alusta asti kun ei muista sarjasta oikein mitään.
Hyvä sarja. Itse olen kolme kertaa katsonut kaikki kaudet läpi paitsi sitä uusinta.

Mä katsoin tuossa jonku brittiläisen draamasarjan nimeltä Safe, ja sitten Ryan Phillippen tähdittämän sarjan Shooter. Jälkimmäinen oli tosi hyvä, eikä vähiten silmänruuan takia.

Designated Survivorin tokaa kautta olen katsellut nyt jakso kerrallaan kun tulevat torstaisin, ja on kyllä taso laskenut ykköskaudesta mielettömästi. Tylsää poliittista shaibaa vrt ekan kauden jännitys/toiminta.

Safe sarja. Ihan pätevä. 3,5/5.
Aftermath(arska) 3/5.

Mitähän seuraavaks. Designated survivor katottu. Netflix muuten neuvottelee 3.s kaudesta. Kerettii aikasemmin jo lopettaa.

edit. Marcellasta 2.kausi kesäkuussa.

Mitähän seuraavaks.
Onko katsottuna jo esim. Ozark ja Dark? Sitten toki Mindhunter ja Manhunt: Unabomber.
The Blacklist on myös ihan menevää ns. action hömppää Designated survivor yms tyyliin, taitaa Suomen Netflixissä olla 3 kautta. 5 kausi menossa jenkeissä, ja ne löytyy sitten Viaplay:stä.

Onko katsottuna jo esim. Ozark ja Dark? Sitten toki Mindhunter ja Manhunt: Unabomber.
The Blacklist on myös ihan menevää ns. action hömppää Designated survivor yms tyyliin, taitaa Suomen Netflixissä olla 3 kautta. 5 kausi menossa jenkeissä, ja ne löytyy sitten Viaplay:stä.
Puhutaanko kiefer sutherlandin sarjasta designated Survivor? Siitä ei mun mielestä ole ku 2. Kautta?

Ozark oli loistava. Mindhunter ja unabomber samaten. Toi Blacklistin 2. skausi vois olla seuraava. Sisältääks toi dark yliluonnollista?

edit. Noniin pitää opetella lukemaan. Eli blacklistiä 5.kautta viaplayssä.

Viimeksi muokattu:
Puhutaanko kiefer sutherlandin sarjasta designated Survivor? Siitä ei mun mielestä ole ku 2. Kautta?

Ozark oli loistava. Mindhunter ja unabomber samaten. Toi Blacklistin 2. skausi vois olla seuraava. Sisältääks toi dark yliluonnollista?

Juu, tosiaan mietin että The Blacklist vähän samanlaista action hömppää kuin Designated Survivor.
Dark sisältää kyllä jotain erikoista, mutta eri asia miksi kukin sen luokittelee. :) Helkkarin mielenkiintoinen skenaario omasta mielestä.

Ei siinä ole yhtäkään vampyyriä tai zombieta....eli pisteet nousee tän ansiosta jo melkeen viiteen. Saa ite päättää, millä asteikolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom