tocamer
VIP
SamaKoitin katsoa Away, eka jakso tuskaa, toinen jakso pikkaisen parempi. Kolmannessa jaksossa fiilis ei tästä tule mitään, ihan löysää ripulia koko sarja ja loppui siihen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SamaKoitin katsoa Away, eka jakso tuskaa, toinen jakso pikkaisen parempi. Kolmannessa jaksossa fiilis ei tästä tule mitään, ihan löysää ripulia koko sarja ja loppui siihen.
Oli erilainen kuin eka kausi mikä aika selviö, mutta tekeminen oli laadukasta ja itse tykkäsin. Parempaa tämä oli kuin suurin osa Netflix liukuhihna tuotannosta.Pari jaksoa bly manoria takana. Ei nyt mitään kauheen päräyttävää vielä.
Tässä sarjassa imo ei ollut mitään muuta hyvää kuin Spader aka Dr. Daniel Jackson, toi pääosa mimmi vei kaiken mielenkiinnon hommasta.Ai että, Blacklistin 7. kausi tullut viime aikoina Netflixiin!
Joo ihan kiinnostavalta vaikuttaa. Suurin osa noista netflix originaleista on aika huonoja.Oli erilainen kuin eka kausi mikä aika selviö, mutta tekeminen oli laadukasta ja itse tykkäsin. Parempaa tämä oli kuin suurin osa Netflix liukuhihna tuotannosta.
Jos toi on Reddingtonin oikea henkilöllisyys ni kiitos vaan spoilauksesta...Spader aka Dr. Daniel Jackson
Tsiikaa James Spaderin historiaa näyttelijä rintamalla niin asia selviää.Jos toi on Reddingtonin oikea henkilöllisyys ni kiitos vaan spoilauksesta...
Koska toi Wanted s3 tulossa?Oi että, ens viikolle toi. Myös Wanted season 3 tulee.
Itekki yllätyin positiivisesti tuosta shakkisarjasta. Suosittelen.The Haunting of Bly Manor ei tosiaan päässyt kyllä edes lähelle The Haunting of Hill House tasoa. Aivan loppu olikin jo ihan mielenkiintoinen, kyllä tuota varauksella suositella voi.
Sen sijaan minisarja The Queen's Gambit, huh kun oli loistava.
Sen verran sanon että trailerista ei kannata välittää. Kuulin että sarja olisi tosi hyvä, ja katsoin trailerin mutta sen myötä ei enää kovin kiinnostanut. Tuli kuitenkin pistettyä tulille, ja sarja tulikin katsottua kokonaan parissa päivässä. Ihan kuin trailerin olisi tehnyt joku ihan muu kuin itse sarjan tekijät.
Todella, todella hyvä sarja. Hassua miten shakista saakin niin mielenkiintoisen sarjan.
Tuo IMDB 8.8 on kyllä omissa kirjoissa ihan ansaittu.