Netflix

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Näköjään vihdoin tuli tämä sarja Netflixiin.


Melko kova IMDB arvosana, ja on tuota kehuttu silloin kun se tuli. Eikä tarvitse välttämättä olla vaparista kiinnostunut.
En ainakaan itse aiemmin ole meillä tarjolla olevista streamipalveluista löytänyt. Aina välillä yrittänyt etsiä.

Hassusti tuossa ei ainakaan vielä ole suomisubeja jos sellaisia kaipaa.
itse en tota löytänyt
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itse en tota löytänyt
Mulla ihan normaali suomi Netflix ilman kikkailuja.
Tuollahan on toinenkin sarja samalla nimellä, tässä kuitenkin tuo mun mainitsema:

 
Sitkeästi Lucifer pitää pintansa ykkösenä Jokeria vastaan katsotuimpien listalla :LOL: Mitenköhän Netflix laskee sarjojen katselukerrat verrattuna elokuviin?
 
Katselin sitten ajan ratoksi Joker neljännen kerran. Lucifer yritin katsoa enkä päässyt kolmea jaksoa pidemmälle, kovan hehkuttamisen takia joka suunnalta ajattelin vilkaista, ei vaan uppoa tollainen hömppä hassuttelu itselleni. Ymmärrän jos joku pitää siitä silti, enemmän diggailin aikoinaan Constantine sarjasta ja isoksi harmiksi se lopetettiin ensimmäiseen kauteen. Ehkä tolle Luciferille pitäisi antaa mahis ja koittaa katsoa vähän pidemmälle, ehkä sitten joskus.
 
Luciferissa olisi äärimmäisen herkullinen taustatarina.
Hyvin tyypilliseen tapaan tehty sarja josta kaikki löytää jotain kivaa. Hömppäromantiikkaa, huumoria jne.
Hyvin kaukana Gaimanin Luciferista. 2.-5. Kausilla muuten mainittiin että perustuu Gaimanin DC/Vertigolle tekemiin hahmoihin. Nyt se oli taas jäänyt pois, tai en huomannut.

Kelailen tuota läpi.
 
Näköjään vihdoin tuli tämä sarja Netflixiin.


Melko kova IMDB arvosana, ja on tuota kehuttu silloin kun se tuli. Eikä tarvitse välttämättä olla vaparista kiinnostunut.
En ainakaan itse aiemmin ole meillä tarjolla olevista streamipalveluista löytänyt. Aina välillä yrittänyt etsiä.

Hassusti tuossa ei ainakaan vielä ole suomisubeja jos sellaisia kaipaa.

Ei löydy meidän laitteista tätä. Enkä tuollaiseen tekstittömyyteen ole koskaan törmännyt Suomi netflixissä.
 
Ei löydy meidän laitteista tätä. Enkä tuollaiseen tekstittömyyteen ole koskaan törmännyt Suomi netflixissä.
Meinasin jo kirjoittaa että onpa erikoista, mutta sitten tajusin.
Syy on varmaan se että mulla Netflix on englanniksi?
Ihan täysin normaali suomalainen tili kyllä.

Suomenkielinen ei varmaan listaa subittomia...... ?
En vaan itse jaksa katsella sarjojen yms käännettyjä nimiä, joten sillä tuo enkuksi.

Saan siis silti suomenkieliset subit päälle, jos ne vain on tarjolla.
 
Googlella kun tuota hakee ja painaa play hakutuloksista -> aukeaa sovelluksessa mutta ilmoittaa että ei toistettavissa alueellasi :unsure:

edit. Kielivalinnat muutos tosiaan toi tämän katsottavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Googlella kun tuota hakee ja painaa play hakutuloksista -> aukeaa sovelluksessa mutta ilmoittaa että ei toistettavissa alueellasi :unsure:
No nyt loppuu kyllä ideat, ellei ratkaiseva tekijä ole toi sovelluksen kieli.
Täällä katsellaan jo toista kautta. 😄
 
Suomenkin Netflixissä tosiaan on tarjolla joitain nimikkeitä, joista puuttuu suomitekstit, mutta sovellus ei niitä näytä, jos kieli on suomi. Vissiin tulee vähemmän valituksia näin.
 
Muutamia leffoja ja sarjojen ekoja jaksoja voi nyt katsoa ihan ilmaiseksi, tosin tuettuna vain tietokoneet ja Android laitteet.


 
Strike First
Strike Hard
NO MERCY

- Parhautta 👍
Eli:


Aika moni tuota kehunut, ja melko hurja IMDB ottaen huomioon että vuosia vanha jo.

Huikeeta että sarjaan on saatu Karate Kidiä rontti 35 vuotta myöhemmin samat näyttelijät.
Kai tuo jossain kohtaa katsoa pitää.

Enpä muuten tajunnut että toi on jo pari vuotta sitten alkanut, mutta vasta nyt siirtyi Netflixille joka tekee jatkoa. Luulin että oli ihan tuore uusi sarja.


View: https://youtu.be/MLpyi-oVoIY
 
Toi Cobra Kai on kyl kova.
Näin kun on itse kiaimatafakaa vetänyt 90-luvulla ja leffat tietty katottu monasti sillon.

Kurkipotku. :D
 
Pari jaksoa kattonu Nurse Ratchedia ja vaikuttaa oikein hyvältä. Away oli suht puuduttava alun ja lopun välillä, Lex superärsyttävä hahmo.
 
Semisti masensi Cobra kai, kun tajusin miten vanha olen itse. Tulee mieleen american ninja leikit ja itse tehdyt heittotähdet jotka ei läpässyt edes paperia. Vieläköhän näin UFC aikaan lapset uskoo että tehokkain tapa potkaista on seistä yhdellä kädellä että saa molemmat jalat mukaan.
 
Koitin katsoa Away, eka jakso tuskaa, toinen jakso pikkaisen parempi. Kolmannessa jaksossa fiilis ei tästä tule mitään, ihan löysää ripulia koko sarja ja loppui siihen.
 
Back
Ylös Bottom