Netflix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saatanan Netflix.. Rupesin katsomaan Snowpierceriä ja huomasin että on sarja.. Ihan ok oli, mutta just ku jäi jakso ihan hemmetin mielenkiintoiseen kohtaan niin olikin kauden päätös ja vittu oli ainoa kausi.. Koskakohan tulee uusi kausi?
Mielestäni oli ihan hyvä sarja, koukuttava ja ei ollu liika ihmissuhdekrääsää.
Täytyy kattoa se leffa uudestaan ku ei muista oiekin mitään siitä.

Aika otollinen sarjaa varten tuo Snowpiercerin maailma.
1000vaunun junaan mahtuu vaikka minkälaista tarinaa. Ja olihan siinä jo nyt sitä turhaa ihmissuhde skeidaa.

Connelly kannattelee Snowpiercer sarjaa, en varmaan olisi jaksanut katsoa kokonaan kautta ilman häntä. Ei kyllä mikään järisyttävä tapaus sarjana, perus puuroa jos ei ole parempaa sillä hetkellä.

Snowpiercer tuli aloitettuu ja ihan ok vaikuttaa.
Hauska sattuma tuli vastaan ekassa jaksossa, tuo Pike on GTA 5 Trevorin ääninäyttelijä/hahmo 😁
Heti tunnistin äänestä

Katsoin Snowpiercer elokuvan eilen ja on mielestäni ihan kökkö jos vertaa sarjaan. Ihan kuin elokuva olis kuvattu mahdollisimman pienellä budjetilla ja sarjassa taas koko juna paljon.. Scifimpi ja laadukkaampi? En osaa kuvailla, mutta parempaa jälkeä sarja.
Toista kautta odotellessa (y)

Oon melkein sanaton ku katoin ekan jakson Witcheria. Kaikilta osa-alueiltaan imo Game of Thronesin tasoa. Eka jakso parani loppua kohden siis ihan helvetisti. Se erittäin mahtipontinen ja tyly ote oli jäätävän kovaa ja intensiteetti tunnelmassa meni loppua kohden aivan huikeaksi musiikkeineen ja nuo musat oli niin kovat et kelasin et en oo varmaan missään sarjassa tai leffassa kuullut ikinä noin upeita musiikkeja. Oikeasti. Sit Henry Cavill on aivan nappivalinta päähenkilöksi ja tosi hienosti on saatu The Witcher 3 tunnelma, ote ja toteutus todella voimakkaasksi huomattavaksi / näkyväksi asiassa sarjassa. Taitaa mennä tän yön unet ku jäin niin pahasti koukkuun tähän sarjaan.:giggle: Nyt tokan jakson kimppuun.

Witcher oli kyllä helmi. Kakkoskautta odotellessa. Aina fantasiasarjaa tai -elokuvaa odotellessa pelkää eeppistä floppia, niin piristävä poikkeus, kun kerrankin on tehty laadukkaasti. Toki ihan jokainen jakso ei ollut ensimmäisen tasoinen, mutta ei valittamista. Avausjakson eeppinen teemabiisi sekä taistelukohtaus ovat kyllä saaneet melko paljon toistoja. :LOL:

Oon melkein sanaton ku katoin ekan jakson Witcheria. Kaikilta osa-alueiltaan imo Game of Thronesin tasoa. Eka jakso parani loppua kohden siis ihan helvetisti. Se erittäin mahtipontinen ja tyly ote oli jäätävän kovaa ja intensiteetti tunnelmassa meni loppua kohden aivan huikeaksi musiikkeineen ja nuo musat oli niin kovat et kelasin et en oo varmaan missään sarjassa tai leffassa kuullut ikinä noin upeita musiikkeja. Oikeasti. Sit Henry Cavill on aivan nappivalinta päähenkilöksi ja tosi hienosti on saatu The Witcher 3 tunnelma, ote ja toteutus todella voimakkaasksi huomattavaksi / näkyväksi asiassa sarjassa. Taitaa mennä tän yön unet ku jäin niin pahasti koukkuun tähän sarjaan.:giggle: Nyt tokan jakson kimppuun.
Olen tsiikannut tän ekan kauden kaksi kertaa nyt. Löytyi tiettyjä uusia yksityiskohtia/hienoja kohtauksia ainakin itselle toisella katsonnalla, kelasin väijyä vielä kolmannen kerran ennen kuin toinen kausi aikanaan tulee.

Koitin katella kehuttua Rahapajaa mutta jossain 6-7jakson hujakoilla jätin jakson kesken totesin että ei vaan pysty enempää. Kerrankin sarja josta en totea että ei oo mun juttu vaan en pysty edes keksimään mitä kukaan tossa näkee. Pitää kavereilta kysellä jotka tota kehu että mikä se sarjan viehätys on. Sama kävi Altered carbonin tokalle kaudella vaikka eka kausi oli mielestäni loistavaa poppariviihdettä.

Dark oli sitten jotain aivan muuta. Alotin alusta jokunen viikko sitten ja tää oli vuoden 2020 ensimmäinen sarja joka ei jäänyt kesken. Äärimmäisen työlästä katsottavaa, ajoittain erittäin hidastempoista ja suurin osa hahmoista melko vihattavia. Lopputulos? Ehkä paras näkemäni scifi sarja ja aivan loistava viimeinen jakso. Loistavasti punottu koskettava tarina joka haastaa ja hämmentää mutta lopulta palkitsee. Myös uusi telkkari pääsi oikeuksiin aivan mahtavilla maisemakuvaksilla sekä loistavalla soundtracilla. En tiedä millon nään ensikerran jotain näin kokonaisvaltaisen loistavaa viihdettä. Näyttelijät, käsikirjoitus, toteutus, soundtrack, kuvaus, lavastus... Liikutuin liki kyyneliin.

Näköjään vihdoin tuli tämä sarja Netflixiin.

Melko kova IMDB arvosana, ja on tuota kehuttu silloin kun se tuli. Eikä tarvitse välttämättä olla vaparista kiinnostunut.
En ainakaan itse aiemmin ole meillä tarjolla olevista streamipalveluista löytänyt. Aina välillä yrittänyt etsiä.

Hassusti tuossa ei ainakaan vielä ole suomisubeja jos sellaisia kaipaa.

@start , komppaan. Dark oli hyvä.
Jotenkin se eurooppalaisuus näkyi koko sarjassa hyvällä tavalla. Maisemissa ja ihmisissä.
Onneksi löysin asetukset mistä sai vaihdettua alkuperäiskielen takaisin.
Dubbaus häiritsi aluksi ihan älyttömästi.

Ehkä hieman vikalla kaudella tuli sitä että tarinaa lavennettiin liikaa... Ja olen kyllä muutamankin sukupuuselvitys-videon katsellut näin jälkeenpäin 👍

@start , komppaan. Dark oli hyvä.
Jotenkin se eurooppalaisuus näkyi koko sarjassa hyvällä tavalla. Maisemissa ja ihmisissä.
Onneksi löysin asetukset mistä sai vaihdettua alkuperäiskielen takaisin.
Dubbaus häiritsi aluksi ihan älyttömästi.

Ehkä hieman vikalla kaudella tuli sitä että tarinaa lavennettiin liikaa... Ja olen kyllä muutamankin sukupuuselvitys-videon katsellut näin jälkeenpäin 👍
Joo ite mietin ekassa jaksossa että ompa vähän huonosti näytelty ennenkun tajusin että heitti mulla automaatti dubbauksen päälle ja vaihdoin kieltä. Saksankieli sopi muutenkin tohon sarjaan oikein hyvin.

Itsellä kävi kans pari kertaa mielessä että lähteeköhän jo liikaa laukalle, mutta pysy kyl nätisti lapasessa kun jakso ite miettiä kuka oli kuka. Ja tosiaan yksi parhaista näkemistäni sarjojen päätösjaksoista. Ois voinu jäädä sellaseen hämärään Lost tilaan missä ei sitten oikein selviä mistään mitään jollei sitä olis selkeästi kirjotettu loppuun. Ainakaan toivottavasti ei jatku tosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom