Totta. Mulla aika vammanen skaala kuvailla leffoja "ok - hyvä". Antaisin 7 imdb asteikolla ja suosituksen myös.Todella suositeltava elokuva kyllä ja omasta mielestäni vielä paljon enemmän kuin "ok".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta. Mulla aika vammanen skaala kuvailla leffoja "ok - hyvä". Antaisin 7 imdb asteikolla ja suosituksen myös.Todella suositeltava elokuva kyllä ja omasta mielestäni vielä paljon enemmän kuin "ok".
Täytyy kattoa se leffa uudestaan ku ei muista oiekin mitään siitä.
Aika otollinen sarjaa varten tuo Snowpiercerin maailma.
1000vaunun junaan mahtuu vaikka minkälaista tarinaa. Ja olihan siinä jo nyt sitä turhaa ihmissuhde skeidaa.
Olen tsiikannut tän ekan kauden kaksi kertaa nyt. Löytyi tiettyjä uusia yksityiskohtia/hienoja kohtauksia ainakin itselle toisella katsonnalla, kelasin väijyä vielä kolmannen kerran ennen kuin toinen kausi aikanaan tulee.Oon melkein sanaton ku katoin ekan jakson Witcheria. Kaikilta osa-alueiltaan imo Game of Thronesin tasoa. Eka jakso parani loppua kohden siis ihan helvetisti. Se erittäin mahtipontinen ja tyly ote oli jäätävän kovaa ja intensiteetti tunnelmassa meni loppua kohden aivan huikeaksi musiikkeineen ja nuo musat oli niin kovat et kelasin et en oo varmaan missään sarjassa tai leffassa kuullut ikinä noin upeita musiikkeja. Oikeasti. Sit Henry Cavill on aivan nappivalinta päähenkilöksi ja tosi hienosti on saatu The Witcher 3 tunnelma, ote ja toteutus todella voimakkaasksi huomattavaksi / näkyväksi asiassa sarjassa. Taitaa mennä tän yön unet ku jäin niin pahasti koukkuun tähän sarjaan. Nyt tokan jakson kimppuun.
Eli tänään!
Tosin nyt alkuun puolet kaudesta eli 8 jaksoa.
Joo ite mietin ekassa jaksossa että ompa vähän huonosti näytelty ennenkun tajusin että heitti mulla automaatti dubbauksen päälle ja vaihdoin kieltä. Saksankieli sopi muutenkin tohon sarjaan oikein hyvin.@start , komppaan. Dark oli hyvä.
Jotenkin se eurooppalaisuus näkyi koko sarjassa hyvällä tavalla. Maisemissa ja ihmisissä.
Onneksi löysin asetukset mistä sai vaihdettua alkuperäiskielen takaisin.
Dubbaus häiritsi aluksi ihan älyttömästi.
Ehkä hieman vikalla kaudella tuli sitä että tarinaa lavennettiin liikaa... Ja olen kyllä muutamankin sukupuuselvitys-videon katsellut näin jälkeenpäin