Netflix

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko kysyä koska kiinnostuin, että takoittaako tuo että positiivisella tavalla järkky ja käsittämätön?

Siis miehen ratkaisu oli järkyttävä ja käsittämätön siinä mielessä että ei voi ymmärtää miten joku pystyy noin sairaasen tekoon.
 
Viimeksi muokattu:
Shonda Rhimes (Grey's Anatomy, How to Get Away with Murder) teki muutama vuosi sitten 150 miljoonan dollarin sopparin Netflixin kanssa ja nyt jouluna olisi ensimmäinen tuotos tulossa ulos. Genrenä kirjasarjaan perustuvaa historiallista romantiikkaa.


Enemmän ehkä kiinnostaa Shondalandilta myös tulossa oleva Inventing Anna, joka kertoo New Yorkin jet set -piirejä useamman vuoden huijanneen feikki-perijättären Anna Sorokinin tarinan.
 
Mun top 10 Netflixissä, ei missään erityisessä järjestyksessä:

Breaking Bad
Better Call Saul
The Queen's Gambit
The End of the F***ing World
How I Met Your Mother
The Kominsky Method
Peaky Blinders
House of Cards
Narcos
Bodyguard
 
Onkos kukaan katsonut Karate Kid sarjaa, jos on oliko hyvä? Olen kuullut että hiukan jakaa mielipiteitä, joko siitä tykkää erittäin paljon tai ei yhtään kiinnostaa. Alkujaan oli 1&2 kausi Youtubessa maksullinen sarja, kunnes päättivät päättää sarjan mutta netflix otti ja tuotti tämän nykyisen kauden.


View: https://www.youtube.com/watch?v=LcDQqGJG8pA

Kohtalainen. Kyllähän tuon katsoi jo ihan nostalgia syistä. Liikaa teinidraamaa minun makuun tosin, mutta ihan hauskoja juttuja paikkapaikoin.
 
Mä pidin Cobra Kaista - tehokkaasti hämmentää perinteistä "hyvis vastaan pahis"-asetelmaa vaatimatta kuitenkaan mitään yliluonnollisia älynlahjoja juonessa mukana pysymiseen. Teinidraama menee vähän yli paikoitellen, mutta niinhän se meni noissa alkuperäisissä leffoissakin. Kun ottaa huomioon päähenkilö(?) Johnnya näyttelevän tyypin uran tähtihetkien olevan Karate Kid-elokuvien myötä jo kaukana takanapäin, niin jotenkin se istuu tuohon rooliinkin kuin nyrkki silmään.
 
Katsooko kukaan täällä Blacklistiä?
Voi jumankauta että on koukuttava ja juonenkäänteitä täynnä oleva sarja.

Kuukauteen kaikki vapaa-aika melkein tullut käytettyä tän katsomiseen ja 4. kausi tulee juuri täyteen. Onneks 4 vielä jäljellä 😅
 
On Blacklist kyllä melko koukuttava ns. perushömppä, kuten joku CSI yms. Hyvää viihdettä siis.
Itsellä tosin jäi 7:llä kaudella kesken, jotenkin alkoi menemään maku jossain siinä kausi 6/7 vaihteessa.
Neljännen kauden kohdalla oli kyllä vielä aika timanttia. :)
 
Ainakin woke-väen mielestä. :unsure: Näitä alkaa olla vähän liikaa mun makuuni. En ole varma, haluanko olla rahoittamassa tämmöistä.
Ite koitan parhaani mukaan olla ajattelematta näitä uusia tuulia, muuten ei oikeen löydy mitään katottavaa. Sense 8 oli kyl niin hapokasta menoa että on yksi harvoista mikä jäi kesken aika hätäseen.
 
Uudet elokuvat ollut tasaistaan paskoja tai mitään sanomattomia tekeleitä, mutta ilahduttava yllätys oli Hillbilly elegy (y) Vahva suositus
 
On Blacklist kyllä melko koukuttava ns. perushömppä, kuten joku CSI yms. Hyvää viihdettä siis.
Itsellä tosin jäi 7:llä kaudella kesken, jotenkin alkoi menemään maku jossain siinä kausi 6/7 vaihteessa.
Neljännen kauden kohdalla oli kyllä vielä aika timanttia. :)
Viimeinen jakso oli osittain animoitu kun korona katkaisi kuvaukset. Oli sitten melkoisen tökeröä jälkeä :D
 
Uusi fantasiasarja tulossa huomenna. Tämä perustuu kahteen eri kirjasarjaan, jotka sijoittuvat samaan maailmaan. Tarinoiden yhdistäminen on parin näkemäni arvostelun perusteella onnistunut ihan hyvin.
 
Uusi fantasiasarja tulossa huomenna. Tämä perustuu kahteen eri kirjasarjaan, jotka sijoittuvat samaan maailmaan. Tarinoiden yhdistäminen on parin näkemäni arvostelun perusteella onnistunut ihan hyvin.

Kanssa kuullut tästä pelkkää hyvää arvosteluiden muodossa, jopa hehkutusta että Netflix parhaimmistoa ikinä. Saa nähdä joutuuko pettymään jälleen kerran kovan hehkutuksen jälkeen vai ei.
 
Back
Ylös Bottom