Nes (Nintendo 8 bit)

Bionic Commando, Mario Golf ja Megamanit on ainakin helmiä, sekä tietty Super mariot, niissä oli pelisuunnittelu aikaansa edellä aina. metal Gear Solid 2:Snakes Revenge on myös huippua kovempaa kamaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ei ole NES:iä ikinä ollut mutta kaverilla oli. Sen kanssa pelattiin joskus muinaisessa historiassa aika paljon lätkäpeliä Blades of Steel tai joku sellainen. Siinä oli hauska ominaisuus, että tappelun tullessa jäähylle joutui hävinnyt osapuoli, joten meidän matseissa oli tärkeimpänä tavoitteena hakata kaverilta mahdollisimman monta pelaajaa jäähylle :lol2:

Mulla ei ole NES:iä ikinä ollut mutta kaverilla oli. Sen kanssa pelattiin joskus muinaisessa historiassa aika paljon lätkäpeliä Blades of Steel tai joku sellainen. Siinä oli hauska ominaisuus, että tappelun tullessa jäähylle joutui hävinnyt osapuoli, joten meidän matseissa oli tärkeimpänä tavoitteena hakata kaverilta mahdollisimman monta pelaajaa jäähylle :lol2:
Juu, mäkin muistan tuon pelin. Mä pelasin kanssa kaverin luona, en kyllä tykännyt siitä hakkaamisesta, kun kaveri oli kokeneempi. Ei siitä pelaamisesta itsestään mitään tullut :D

Mulla oli joku Battle "whatever" peli, jossa oli sellainen laiha sammakko, mikä hakkasi vihollisia patukalla päähän (ja heitteli kiviäkin välillä :rock: )

Tätä peliä tulee pelailtua porukalla illanvietoissa nykyäänkin, hyvin toimii :D

Olisko jollain myynnissä Turtles pelejä kohtuulliseen hintaan? :) Vittu ne oli PELEJÄ!!!

Jep, se tais olla tuo. Nytkin olis kiva hakata tuota peliä :kippis1:

Löytyy täysin toimiva nintendo, 2 ohjainta, Nes Advantage-erikoisohjain ja 21 peliä, joiden joukossa mm. Battletoads.:rock:

Jätkät vähä eksyny aiheesta... eli REENAAMISESTA. :D

Jätkät vähä eksyny aiheesta... eli REENAAMISESTA. :D

Totta, tietotekniikka/pelit/tele-osiollahan tulisi keskustella mm. keskusyksikköjen nostamisesta ja siitä, kuka tilla kreansa mitäkin kautta netistä... :jahas: :D

megamanit muuten rokkas 8-bittisellä, niitä tuli pelattua ja paljon! Muuten 8-bittisestä on sen verran jo aikaa ja sen verran nuori tuli oltua ettei muista kun jonkun ärtsyn vapaapainipelin jossa hulk hoganilla sai murskata muita.

tmnt2nes.png

Oi niitä ksiittaamisen kulta-aikoja, kyllä jää cs:n wallhackit ja aimbotit kauas taakse kun sormet syyhyten tuli hakattua startmenussa erilaisia näppäinkomboja, paperille lyijykynällä kirjotettuja, kaverilta haettuja ultrapsiittejä.

tmnt2nes.png

Oi niitä ksiittaamisen kulta-aikoja, kyllä jää cs:n wallhackit ja aimbotit kauas taakse kun sormet syyhyten tuli hakattua startmenussa erilaisia näppäinkomboja, paperille lyijykynällä kirjotettuja, kaverilta haettuja ultrapsiittejä.

hitto että oli siistiä. nykyään tsiittaamisesta on menny maku kun googgelista löytää parissa sekunnissa kaikki tsiitit

tmnt2nes.png

joo arvelinkin tuota peliä. itsekkin tuli tuo omistettua. itellä tuota pelatessa tuli oikeen käden peukalon ja etusormen väliin semmonen hankauma :D sitten vaan laastaria ja meno jatku.

edit. tullee ihan kylmät väreet kun kuuntelee tuota themeä :D

Jätänpä tuon nintendon nostelemisen vähäksi aikaa ja totean, että Megamanit oli kyllä kova sana, 2-4 osat etenkin. :rock: Ja ne musiikit... :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom