Nes (Nintendo 8 bit)

Blade of steel, Turtles 2, Super Mario 3, Bigfoot, Star Wars... oi niitä aikoja :)

Ja tuo jalkapallopeli on aivan huippu. Maaleja tärkeämpää oli saada se "superpotku" lennättämään pallo päin vastustajaa, jolta silmät pullistui päästä :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anonymous sanoi:
blade2.gif

Onko tuo se missä kuuluu TSE TSE TSEE kun syöttää? Mistä tohon emulaattoriin löytää pelejä?

Kunnon hymy nousi huulille, kun näin threadin nimen. Ja sitten kun lueskeli tätä threadia niin muistu noi kaikki legendapelit. Kaikki mainitut pelit oli kyllä tykkejä, niihin vois vielä lisätä vähän harvinaisemmat mr. Gimmickin ja Little Samsonin. Kavereiden kanssa kun niistä aina puhui tyyliin "nyrkkeilypeli", niin ei muista nimiä.

World Cup oli kyllä tosi kova fudis-peli, kenttiä joka lähtöön. Oli komeaa kun jätkiä taklas asfaltilla muutaman kerran, niin kaverit jäi loppueräks tonttiin. Mariot oli mun suosikkeja kanssa ja Mega-Manit.

Muita mieleen tulevia huippuja:
Bubble Bobble, Track and Field (sormet ruvella, ja tunto hävis), Zeldat (kerran 10 tuntia putkeen), Roller Games, Robocop, Blades of Steels, Turtlesit ja yks jota tässä threadissa ei vielä ollutkaan: Street Gangs!!! Toi oli mielettömän kova väkivaltaeepos...
Miksi myinkään Nintendon vuosia sitten pois... nyyh :(

Antza sanoi:
ja yks jota tässä threadissa ei vielä ollutkaan: Street Gangs!!! Toi oli mielettömän kova väkivaltaeepos...
:([/QUOTE

Street Gangs oli niiiin hyvä :rock: tuntikausia aina serkun kanssa sitä..sit ku meni läpi ni eikun uudestaan :D dragon kick jne :whip:

Nessillä on kyllä todella paljon loistavia pelejä. Yksi mitä ei vielä ole mainittu on Castlevania II: Simon´s quest, pelissä on aivan mahtava tunnelma ja todella kauniit musiikit.

http://pristavka.kulichki.net/index.php?step=nes&step2=history

Tuolta saa aivan kaiken. Menkää ja pelatkaa! Pelitkin vievät tilaa joku 50-100kiloa eli megaan mahtuu 20 peliä :D

Itse vedin retroilun takia PC:stä kuvan olkkarin televisioon, ostin pädin
ja hankin pari emua(nes, snes, megadrive, jne.) sekä kaikki(!) pelit noihin.
Hauska niitä on hakata, mutta kärsii kyllä aikamoista inflaatiota kun pelejä on
kerralla niin paljon. Lähinnä tullut vedettyä läpi noita vanhoja klassikoita pikasessioina(save + load pikanäppämillä) mitä ei junnuna päässyt läpi, tai jotain jäi kaivelemaan hampaankoloon(etenkin megadriveltä noita löytyy, mm. Flashback, splatterhouse II, desert strike, jne.), tai sitten testailtua pelejä joita tuolloin kuolasi jostain ulkomaisista lehdistä, mutta ei koskaan saanut hankittua.

Loistava vempain, oikein tässä liikuttuu kun muistelen sitä joulua kun sain tuon lahjaksi, oli kohtuu uusi vekotin silloin. Voi että pystyi olemaan silloin huumassa. Loistavia pelejä joita itsellä muistuu mieleen: Mariot, Blades of Steel, Ice Hockey, Punch Out, Turtlesit ja joku wrestling peli jonka nimeä en muista. Ilmoittaudun laitteen ostajaksi jos joku kyseisestä vehkeestä eroon tahtoo koska pakkohan tuollainen on jostain kaivaa kun joku sen meidän laitteen on joskus myynyt :curs:

:worship: Nintendo 8-bit :worship:

Oujea!

Hankin itse huudosta toimivan pelilaitteen, kun oma wanhus ei enää pelittänyt. Sen jälkeen tuli hankittua pelejäkin muutamia kipaleita tolkuttomiin hintoihin. :hyper: Oli vaan pakko päästä pelaamaan. Nintendon ääressä tuli vietettyä monta unetonta yötä pienenä.

Tällä hetkellä hyllystä löytyy vielä muutamia helmiä: Mario 1, duck hunt, world cup, megaman 3 ja 4, zelda 1 ja 2.. JEAAH! Pakko pelata tänään! :evil:

:itku:
Jesus mä menin pari vuotta sitte myymään mun nintendon kaverille, mutta eiköhän sen sais takasi.. mistähän noita pelejä vielä löytäisi? Tuo World Cup oli kyllä yks suosikki peleistä, mutta kun oltiin asuntovaunulla helsingissä niin sinne murtauduttiin ja vietiin mun Nintendo :curs: ja koneen sisällä oli tietenkin World Cup :(

Mulla oli sellainen "kokoelma" jotain piraattipelejä(?) 8-bittiselle. Siinä oli varmaan yli 100 peliä yhdellä levyllä, kellään muulla ollu tämmöstä? Siinä oli ainakin joku motocross peli, mitä tuli hakattuu paljon. Sitten oli myös joku ninja peli, missä liideltiin puiden latvoissa ja taisteltiin eri väristen ninjojen kanssa.

Track and Fieldissä keihäänheitosta tuli melkein taidetta ja ohjain sai kyytiä :D

Street Fighterissa kulutin yhden yön miettiessäni yhden potkun suorittamista, millä sai 50% vastustajan energioista pois. Legendaarista.

Oi niitä huolettomia aikoja...

Flea sanoi:
Mulla oli sellainen "kokoelma" jotain piraattipelejä(?) 8-bittiselle. Siinä oli varmaan yli 100 peliä yhdellä levyllä, kellään muulla ollu tämmöstä? Siinä oli ainakin joku motocross peli, mitä tuli hakattuu paljon. Sitten oli myös joku ninja peli, missä liideltiin puiden latvoissa ja taisteltiin eri väristen ninjojen kanssa.

QUOTE]

Itellä oli tollasia parikin kappaletta. toisessa oli jotai 216 peliä ja toises 64 peliä

Karpaasi85 sanoi:
Yksi mitä ei vielä ole mainittu on Castlevania II: Simon´s quest, pelissä on aivan mahtava tunnelma ja todella kauniit musiikit.
Alhaalla olevasta osoitteesta saa remixattua musiikkia kyseisestä pelistä ja monesta muustakin pelistä, jos jotakuta kiinnostaa. Löytyy myös alkuperäiset versiot ja siellä on ohjeet, millä ne saa kuuluviin. Kaiketi on ihan laillista tavaraa kun sivu on elänyt monta vuotta ja ei ole tullut bannia yhdestäkään foorumista, johon olen laittanut linkkejä vaikka WAREZ-politiikka on niissä kielteinen. Oletan siis näiden perusteella lailliseksi.

http://www.ocremix.org

Anonymous sanoi:
Joku tyyppi pelaa Super Mario 3:sen 11 minuutissa läpi :eek:
video
Tuo on feikki. Se on tehty emulaattorilla hyvin paljon hidastettuna ja jokainen kenttä yritetty uudestaan ziljoona kertaa. Ihan viihdyttävä pätkä, mutta...

SUPER MARIO 3 IN !! MINUTES

juu feikkihän se. itse yritin kanssa muutaman kerran ja 13 minuuttiin sen pääsi. ensimmäistä tasoa tuli kyllä tahkottua läpi muutama sata kertaa, lopulta pääsin sen pelin kellon mukaa 6 sekunnissa :D

Tossa on nes vielkin ja käytössä, mut pelien ne kontaktipinnat rupee olee niin kuluneita et pelisessiot alkaa lyhentyä :D Kaikkee on kokeiltu, esim jos laitat kasetin vähäks aikaa pakastimee ni pelittää hiuka paremmi vähä aikaa ;)
Koneellahan noita voi pelata, mut ei Duck Huntia ja muutenkin ilman sitä super-ergonomista alkuperäistä ohjainta ei aitoa tunnetta saavuteta :)
Pari hyvää peliä viel, World Wrestling ja Double Dragon III.

Ooh! Unohtuikin tuo legendaarinen Double Dragon II, jota tahkottiin ties kuinka monetta kertaa läpi:haart:

25v ikää mittarissa ja vieläkin tulee nähtyä satunnaisesti painajaisia Castlevanian loppumöröstä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom