Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lagus1 sanoi:25v ikää mittarissa ja vieläkin tulee nähtyä satunnaisesti painajaisia Castlevanian loppumöröstä.
hitto että se castlevania kakkonen oli hyvä ja on vieläkii. itse eka kertaa pelasin sitä joskus 9vuotiaana (muistaakseni) läpiipeluuohjeitten kanssa enkä silti päässyAnonymous sanoi:Ei hitto toi Castlevania oli vaikea peli....luulin jo voittaneeni loppuvihollisen, mutta sen tapettuani tuli uudenlainen örrimörri tilalle (jos nyt ees puhutaan samasta pelistä).
Anonymous sanoi:Joku tyyppi pelaa Super Mario 3:sen 11 minuutissa läpi
video
Kparta sanoi:Hoh, kattelin videon. Kyllä on kaveri vissiin vähä aikaa pelaillu tota peliä ..jostain syystä pulssi kohos ja rupes jännittää kun toi kaveri tykitti tollasta tahtia.
Tiedän kyllä, että tämä ketju on vanha kuin taivas, mutta ajattelin että sama käyttää sitä. Ei tarvi uutta perustaa.
Asiaan: miten näitä Nintendon pelejä tai laitteen sais puhdistettua? Monenlaista ohjetta olen lukenut, joissa on pelien ja koneen avaamisesta ja vaikka nämä eivät niin monimutkaisilta näytä, niin ei viittis ottaa riskiä että jokin menee vikaan. Siis: saako pelejä ja konetta puhdistettua jotenkin avaamatta niitä? Oon lukenut että ennen niin suosittu puhaltaminen on lähinnä haitallista.
Muita mieleen tulevia huippuja:
Bubble Bobble, Track and Field (sormet ruvella, ja tunto hävis), Zeldat (kerran 10 tuntia putkeen)
Miksi myinkään Nintendon vuosia sitten pois... nyyh :(