Negatiivisuus aloittelevia kehonrakentajia kohtaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jezeli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kunnon huomiohuoraamistahan tämä nyt on. Viikko treenattu ja nyt ilmeisesti jo toisella foorumilla julistetaan että miten ollaan kurinalalaisia bodymunkkejä eikä toisten mielipiteet kiinnosta pätkääkään. Varmuuden vuoksi sitten pidetään meteliä että löytyis joku vittuilemaan niin voi vielä taputella itseään selkään, vihaajat painaa mua maahan mut mä poika meen tekee salitreenin kurinalaisesti jo toista viikkoa putkeen.
Muistahan koulussa/töissä suurieleisesti syödä ehrmannia ja prodesheikkejä ja tule foorumille leijumaan kun "tulee kokoajan kommenttia elämäntavasta".

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
M&M Podcastissa aikoinaan tuli Mähöseltä täsmämääritelmä: "Silloin, kun on ollut lavalla, saa alkaa kutsumaan itseään kehonrakentajaksi."

Mun mielestä ennen sitä vois jo harrastaa kehonrakennusta. Tämä pätee moneen muuhunkin lajiin. Jos oot kuulunut vaikka nyrkkeily seuraan pari kolme vuotta, mutta et ole vielä virallista ottelua suorittanut niin mikä on "tittelisi" silloin. Nyrkkeily-jäbä? Jos oot käyny salilla BODAAMASSA 25V mutta et kisaile niin oot vaan salimake koska urheilun täytyy aina olla kilpaurheilua ja harrastelijoita ei ole olemassa.

Kuntosaliharrastus:Natuhassuttelua,ja heti tilaukseen betterbodiesta ja gaspia...,Kehonrakennus:Ei natuilua(jos meinaa pärjätä)muuten edellä mainitut,tukka pitää vielä värjätä mustaksi ja geelillä pystyyn :D

Mun mielestä ennen sitä vois jo harrastaa kehonrakennusta. Tämä pätee moneen muuhunkin lajiin. Jos oot kuulunut vaikka nyrkkeily seuraan pari kolme vuotta, mutta et ole vielä virallista ottelua suorittanut niin mikä on "tittelisi" silloin. Nyrkkeily-jäbä? Jos oot käyny salilla BODAAMASSA 25V mutta et kisaile niin oot vaan salimake koska urheilun täytyy aina olla kilpaurheilua ja harrastelijoita ei ole olemassa.

Nyrkkeilyn harrastaja on silloin titteli. Ja kyllä ilman kisailua on normi kuntosali harrastaja..
Yleisesti ottaen tossa on mielikuvan luomisesta kiinni. jos sulle joku sanoo olevansa nyrkkeilijä mitä sä ajattelet?
Jos kuulet että joku on kehonrakentaja varmaan luo hieman mielikuvaa ihmisestä?

Otan ihan avoimesti vastaan kaikki kommentit ja hyödyn niistä, jos niistä jotain irti saa. :) En ole tänne sitä kirjoittanut, mutta eräälle foorumille olen avannut asioita paremmin, elikkä siis kuntosalilla olen toki käynyt 6-7 vuotta, mutta se ei ole ollut niin sanottua bodaamista. Ja kehonrakennukseen internetin ja lehtien avulla tutustunut noin 2 vuotta. :)

Kuntosaliharrastus:Natuhassuttelua,ja heti tilaukseen betterbodiesta ja gaspia...,Kehonrakennus:Ei natuilua(jos meinaa pärjätä)muuten edellä mainitut,tukka pitää vielä värjätä mustaksi ja geelillä pystyyn :D

Voi hyvä tavaton, eikö Utti tai Kuronen oo kehonrakentajia, kun ei roinaa :face: Kyllä ne ainakin näyttää enemmän kehonrakentajilta, kuin 99% roinareista... :D :D Ei CBB ukoista erota mikään muu BB jätkistä kuin aineet ja sekö on ainut kriteeri olla kehonrakentaja.

Voi hyvä tavaton, eikö Utti tai Kuronen oo kehonrakentajia, kun ei roinaa :face: Kyllä ne ainakin näyttää enemmän kehonrakentajilta, kuin 99% roinareista... :D :D Ei CBB ukoista erota mikään muu BB jätkistä kuin aineet ja sekö on ainut kriteeri olla kehonrakentaja.

Erottaa myös se, että ne mahtuu classiciin ;)

Otan ihan avoimesti vastaan kaikki kommentit ja hyödyn niistä, jos niistä jotain irti saa. :) En ole tänne sitä kirjoittanut, mutta eräälle foorumille olen avannut asioita paremmin, elikkä siis kuntosalilla olen toki käynyt 6-7 vuotta, mutta se ei ole ollut niin sanottua bodaamista. Ja kehonrakennukseen internetin ja lehtien avulla tutustunut noin 2 vuotta. :)

Toinen threadi Jezekiel kirjoittelee.
Salilla itsekkin olen käynyt kolmisen vuotta ja Nyyssiksen tarinan varmaan jokainen fani tietää!

~Selkä suoraan, päätä pystyyn!

Ei tullu kehonrakentajaa tästäkään tyypistä mut ihan kohtuullinen trolli kumminkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Cmoon.. vähän vois löysentää sitä vannetta, epäilen, ettei kukaan oo tienny sen viikon aloittamisen jälkeen kaikkia oikeita "termejä". Kovasti tuntuu olevan innostumista olevan havattavissa ainakin, tosin niinpä taitaa kaikilla "aloittelijoilla" olla..

Aloitit nyt kehonrakentamisen, tutustuttuasi asiaan ensin 2 vuotta netistä ja lehdistä tms, mutta kumminkin oot käyny salilla 6-7 vuotta, tehden mitä?
Sori, mut en kysyn, kun en ymmärrä.. vai ootko ollu perus-pertti viimiset 6-7 vuotta ja nyt aloittanut sit treenaamaan päämäärän kanssa aikeina nousta lavalle joskus?

Zone-sarja -42%
Toinen threadi Jezekiel kirjoittelee.
Salilla itsekkin olen käynyt kolmisen vuotta ja Nyyssiksen tarinan varmaan jokainen fani tietää!

~Selkä suoraan, päätä pystyyn!

Ei tullu kehonrakentajaa tästäkään tyypistä mut ihan kohtuullinen trolli kumminkin.

Tarkoitatko että pystyt/osaat tämän topicin perusteella sanoa, että minusta ei kehonrakentajaa tullut? Vai että Nyyssölästä ei tullut kehonrakentajaa? :D

Jokainenhan voi kokeilla mitä vain ja se on itsestä aika paljolti kiinni, että onnistuuko vai ei. Nykyään kun katsoo, niin monia vuosia bodanneet ihmiset ovat varmaan samalla innolla lähtenyt liikkeelle ja jotkut ainakin alusta asti tehneet asiat pilkulleen niinkuin kuuluu, saadakseen tuloksia. :) Tiedän ainakin yhden bodaajan, joka on sanonut että ensimmäiset kymmenen vuotta raudan noston ohella, söi päi persettä. Sittemmin parantanut asiaa ja hyvin on mennyt.

Tarkoitatko että pystyt/osaat tämän topicin perusteella sanoa, että minusta ei kehonrakentajaa tullut? Vai että Nyyssölästä ei tullut kehonrakentajaa? :D

Jokainenhan voi kokeilla mitä vain ja se on itsestä aika paljolti kiinni, että onnistuuko vai ei. Nykyään kun katsoo, niin monia vuosia bodanneet ihmiset ovat varmaan samalla innolla lähtenyt liikkeelle ja jotkut ainakin alusta asti tehneet asiat pilkulleen niinkuin kuuluu, saadakseen tuloksia. :) Tiedän ainakin yhden bodaajan, joka on sanonut että ensimmäiset kymmenen vuotta raudan noston ohella, söi päi persettä. Sittemmin parantanut asiaa ja hyvin on mennyt.

Tarkoitan sitä että uskottavuus menee jos kirjoitaa toiseen threadiin treenanneensa 3vuotta ja toiseen 6-7

No siis pointti varmaan lienee ollut se, että älä nosta meteliä aiheesta jollet halua että sinua vähän katsotaan kieroon. Ei mitään sen kummempaa.

Cmoon.. vähän vois löysentää sitä vannetta, epäilen, ettei kukaan oo tienny sen viikon aloittamisen jälkeen kaikkia oikeita "termejä". Kovasti tuntuu olevan innostumista olevan havattavissa ainakin, tosin niinpä taitaa kaikilla "aloittelijoilla" olla..

Aloitit nyt kehonrakentamisen, tutustuttuasi asiaan ensin 2 vuotta netistä ja lehdistä tms, mutta kumminkin oot käyny salilla 6-7 vuotta, tehden mitä?
Sori, mut en kysyn, kun en ymmärrä.. vai ootko ollu perus-pertti viimiset 6-7 vuotta ja nyt aloittanut sit treenaamaan päämäärän kanssa aikeina nousta lavalle joskus?

Ensimmäiset 3-4 vuotta olin tosiaan tuo perus-pertti ja kun aloin tutustumaan kehonrakennukseen, josta innostuin, niin sen jälkeen salilla käymisessä oli edes selvä rytmi, mutta ei niinkään erikoisia tulos tavoitteita. Nyt olen alkanut treenaan niin, että taivoitteet ovat enimmäkseen raudan painon nousun suhteen, oman lihasmassa painon nousun suhteen ja ulkoisen muodon saavuttaminen. Noista lavoille nousemisista en vielä ole tavoitetta ottanut.

Ensimmäiset 3-4 vuotta olin tosiaan tuo perus-pertti ja kun aloin tutustumaan kehonrakennukseen, josta innostuin, niin sen jälkeen salilla käymisessä oli edes selvä rytmi, mutta ei niinkään erikoisia tulos tavoitteita. Nyt olen alkanut treenaan niin, että taivoitteet ovat enimmäkseen raudan painon nousun suhteen, oman lihasmassa painon nousun suhteen ja ulkoisen muodon saavuttaminen. Noista lavoille nousemisista en vielä ole tavoitetta ottanut.

No mikäs tässä sitten? Panostat tuohon treeniin, ravintoon ja lepoon ja jos joku kysyy harrastusta niin käyt salilla. Sitten jos olet jo oikeasti kasvanut, niin ne sanoo että wau sehän näkyy, sitten voit olla tyytyväinen. Mutta jos sanoe että hei mä oon niinku kehonrakentaja, niin joku jo vähän perillä oleva kysyy että aika paskat rojut vissiin kun ei jätkä oo ton isompi.

Siis ihan oikeasti, kehonrakentaja on alinta kastia kun normipulliaiselta kysyy, että en mää nyt ihan ekana se pää edellä menisi harrastuksista puhuessa kun vaihtoehtoja on. Tää on oikeasti ihan täysin sama kun perus duunarina safkapöydässä puhut että sijoitat palkasta ylijääriä rahoja. Olet saatanan riistokapitalistisika, joka pitää seuraavissa yt neuvotteluissa lahdata muiden edun hyväksi.

Että sanon tän ihan hyvällä vaan, ei kannata huudella olevansa KEHONRAKENTAJA jos ei näytä siltä ja ihan oikeasti ole sinne lavalle menossa.

Tai siis kukin saa toki tehdä mitä tykkää, mutta ei sitten kannata perustaa ketjua että miksi väki sylkee päälle...

Mistäs sitä tiedetään millaisessa kunnossa tämä "kehonrakentaja" tällä hetkellä on,
ja kuinka realistisia nämä kehonrakennuspuheet on,
ennenku se postaa kuvan päivän kunnosta ;)

Olen hyvin monia vuosia sitten livenä kuullut olevani kehonrakentaja, vaikken ole koskaan edes ollut kisojen yleisössä. Mä rakennan kehoani sitä varten, jotta (vanhat, yli 4-kymppiset) muijat voivat olla kauhistelevinaan ja päivittelevinään siellä, missä kulloinkin liikun. Olen siis "yleisön" palvelija. :D

Perimmältäni "rakennan" itseäni ihan itseni takia.

Ketjun aloittaja sai hieman tälläkin forumilla esiin asian, josta kirjoitti.

Lisättäköön, että luulisi kehonrakentajia olevan tarjolla sm-kisoihin kuin tangomarkkinoille halukkaita aluekarsinnoissa laulajia, jos kehonrakennus on kovin yleinen urheilulaji. Jos siis kehonrakennus tarkoittaa vain kilpaurheilua. Nythän näyttää tunkua olevan äijillä vain Mens Physique-sarjoihin shortseissaan.

Men's Physiquessa sijoittuvat, kovemmassa kunnossa kuin 99% pakkislaisista :D

Taidamme tarvita kuvia äänestääkseemme onko OP oikeasti kehonrakentaja vai ei.

Aina niitä ihmisiä on jotka tahtoo olla sanomassa vastaan ja huutelemassa ettei susta kuitenkaan mitään tule. Siinä ei auta muu kuin pitää oma turpa kiinni ja näyttää niille kuinka helvetin väärässä ne on. Tuntuu muuten saatanan hyvältä :)

Back
Ylös Bottom