Tervehdys. Voisitko Recyclist kertoa yleisesti ottaen millaista tuolla sukelluskoulutuksessa oli? Olen nimittäin itse harkitsemassa pääsykokeisiin osallistumista... Mitä mil:n sivuilta olen lukenut niin homma vaikuttaa mielestäni todella mielenkiintoiselta, oli se sitten taistelusukeltaja tai raivaajasukeltaja. Jotenkin mulla on sellanenkin käsitys että tuo koulutus ei oo ihan pelkkää hiihtelyä keskellä metsää, vaan siihen on sisällytetty asiallinen paketti nykyaikaista tietotaitoa, ja sitä sitten sovelletaan itse toiminnassa veden alla ja maissakin. Aerobista varmasti tehdään, mutta hommassa tarvitaan myös sitä lyhyempää kestävyyttäkin, mikä saattaisi tehdä paikan hieman otollisemmaksi tällaiselle 90-100kg lihasklöntille
Tuota en kyllä ymmärrä miten leposykkeesi on voinut olla 100 bpm, ainoa selitykseni on se että olet ollut erittäin pahassa ylikunnossa?
Aiemmissa viesteissäsi valotit hyvin tuota peruskuntokautta, mutta kiinnostaisi tosiaan tietää miten koulutus eteni, eli milloin etenitte laitteiden käyttöön jne... Sukelluksiahan tehdään aika paljon, jostain muistan lukeneeni että jopa 25-30kpl/kk...
Onko tuon koulutuksen äijät muuten jotain huippu-uimareita? Itse en ole uintia kilpailumielessä harrastanut mutta kyllä ihan "hyviä" aikoja on tullut, tekniikkaa pitäisi toki hioa vielä mutta ehkä siellä koulutuksessa sitten viimeistään senkin oppisi