Navigointi

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Elikäs hankinnassa olisi autoon navigointi laite ja nyt kaivataan "asiantuntija" mielipiteitä ja kokemuksia.
Tarkoitus olisi saada äänellä ohjeet antava laite ja riittävän kookas näyttö ja tottakai mahd.kattavat kartastot suomesta.

Suosituksia ?Dissauksia?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oletko ostamassa aftermarket -tuotetta, eli haet olemassa olevaan autoon jälkeenpäin asennettavaa navigointilaitetta? Vai onko hankinnassa uusi auto, johon ostat merkin oman, ns. line-fit navigoinnin?

saakos näihin navigointilaitteisiin esim. muut (omat) autot näkymään? vaikka firman autoja haluaisi seurata..

jos laittaisi vaikka navigointilaitteen (ei tarvitse näyttöä) kiini autoon, moottoripyörään tai perämoottoriin niin voisi vaikka käydä hakeessa takaisin kun sen joku varastaa, eli voisi vaikka kannettavalla tietokoneella seurata tämän menoa..

kuin hyvin saa toimimaan tuon matkapuhelimen paikannuksen, onko kokemusta? onko se tarkka? mitä maksaa? hommaisi kuukausimaksuttoman tai muuten vaan edullisen puhelimen ja laittaisi auton rakenteiden sisään latureineen...

nevahood sanoi:
saakos näihin navigointilaitteisiin esim. muut (omat) autot näkymään? vaikka firman autoja haluaisi seurata..

jos laittaisi vaikka navigointilaitteen (ei tarvitse näyttöä) kiini autoon, moottoripyörään tai perämoottoriin niin voisi vaikka käydä hakeessa takaisin kun sen joku varastaa, eli voisi vaikka kannettavalla tietokoneella seurata tämän menoa..

kuin hyvin saa toimimaan tuon matkapuhelimen paikannuksen, onko kokemusta? onko se tarkka? mitä maksaa? hommaisi kuukausimaksuttoman tai muuten vaan edullisen puhelimen ja laittaisi auton rakenteiden sisään latureineen...
Nämä ns. fleet management -palvelut on asia erikseen. Jos ostat kaupasta esim Symbian puhelimiin sopivan GPS laitteen ja siihen soveltuvan softan, et voi kyseistä pakettia käyttää firmasi autojen paikannukseen.

Mitä saatavilla oleviin ratkaisuihin tulee niin autonvalmistajilla on omat telematiikkapalvelunsa ja -tuotteensa, joita tarjoavat uusien autojen ostajille. Pisimmälle penetraatio on edennyt USA:ssa, jossa GM:n OnStar palvelu taitaa olla tarjolla olevista tällä hetkellä suosituin. Kuvaamasi paikannus kolari- tai varkaustapauksessa on mahdollista OnStar palvelulla.

Ylivoimainen tuote tällä hetkellä markkinoilla.http://www.navicore.fi
Itsekin olen ko. tuotetta testannut ja se on kyllä ällistyttävän hyvä. Hinta/ laatusuhde on ylivoimainen. Testejä löytyy netistä ja alan lehdistä. Suosittelen.

Dbol sanoi:
Itsekin olen ko. tuotetta testannut ja se on kyllä ällistyttävän hyvä. Hinta/ laatusuhde on ylivoimainen. Testejä löytyy netistä ja alan lehdistä. Suosittelen.

Olen täysin samaa mieltä! paras kapistus tällä hetkellä ehdottamasti!!

Dbol sanoi:

Softa on varmasti toimiva mutta puhelimien näytöt (koko) on vähän niin ja näin, joten en pidä kys. ratkaisua tarpeeseen sopivaksi.

vapaudenpatsas sanoi:
Softa on varmasti toimiva mutta puhelimien näytöt (koko) on vähän niin ja näin, joten en pidä kys. ratkaisua tarpeeseen sopivaksi.

Eipä sillä näytöllä olekaan väliä kun opastus tulee selkeästi myös puheena :)
Näyttö on ainakin mulla Nokia 6600 samankokoinen kuin tavallisissa autonavigaattoreissa. Kannattaa käydä tutustumassa lähimällä jälleenmyyjällä.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom