nauttimisajankohta?

kyselisin tässä sellaista että millon on paras aika juoda "massajuoma". sekä sellainen että sopiiko massa ja rasvanpoltto pillerit yhteen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
enkeleitä näen yleensä siinä 22-23 aikoihin

kyselisin tässä sellaista että millon on paras aika juoda "massajuoma". sekä sellainen että sopiiko massa ja rasvanpoltto pillerit yhteen?

Mitähän pillereitä mahtaa käsittää "rasvanpolttopilllerit"? Hyöty on varmaan +-0 jos ikäänkuin juomalla koittaa saada plussakaloreita ja sitten "rasvanpolttopillereillä" yrittää samaan aikaan polttaa rasvaa? (mitä ikinä sitten ovatkin.) Silloin kun sille on tarvetta. Itse joisin ainakin aamupäivällä/aamusta/treenien yhteydessä/jälkeentreenien/.

just enne nukkumaa menoo

Ei helvetissä sillon. Ennen nukkumaanmenoa ehrmannia purkki tai sitten huitaset lärviin kaseiinidrinkin sotkettuna maitoon.

Sen massanlisääjä drinkin voit vaikka nauttia aamupalan yhteydessä, +2h ennen treeniä, palkkarin jälkeisen aterian yhteydessä jne..
Itse olen tehnyt niin, että otan kouluun mukaan sheikkerillisen heraa ja napsin sitten pitkin päivää sitä koulussa, en kerralla vedä koko paukkua.
Massakaudella hyvä on heittää jotain maltoa sekaan joten sama pitkin päivää naukkailu on mielestäni ihan jees toteuttaa myös tolla massanlisääjälläs, koska siten sulla on kokoajan polttoainetta kehossa, muunki ku lihaksen muodossa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom