Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Laitetaan nyt sitten vertailun vuoksi omia tänne.

Sotilaspenkki
-8x110kg

Syväkyykky (kehittynyt hyvin, nimittäin ei kauaakaan ole aikaa, kun 50kg tuntui yhtä raskaalta)
-4x100kg

Rinnalleveto (aloittelija)
-8x80kg

Leukoja
-12-14kpl

Mave (olen 2 kertaa kokeillut)
-130kg tuli :) ... Tiedän, pitäisi alkaa tätä tekemään ja tarkoitus olisikin alkaa reenaamaan rinnallevetoa ja maastavetoa hieman enemmän.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aika jänskää kun meillä on kaikissa liikkeissä about samat painot. Penkissä olen ehkä aavistuksen edellä, mutta itse kyykkään 4 sarjaa tiukkoja kutosia 60kg, ovat tosin syviä. Takareiden ja pohkeen välinen kulma n. 45 astetta, jos joku ymmärsi?:david:

Ei muuta muttakun jalat ovat minullakin selvästi edellä muita lihasryhmiä, viittisitkö kertoa jotain mittoja reisistä vaikka?

Totta kai. Takareisi mitattuna nivusen läheltä 60cm, joku 10 senttiä siitä alaspäin 57 ja etureisi ihan polven vierestä 50cm. Tossa nyt oli kaposet tuulihousut välissä, mutta ei noitten hirmusesti pitäs heittää.
Ja niinkun monet on jo sanonu, ja itekki uskon vallan hyvin, että puolikyykyt ei oo mitään verrattuna kunnon kyykkyyn. Pitää kokeilla se kunnon kyykky kunhan kuntoudun niin pääsette nauramaan mulle yhteen ääneen ihan kunnolla.

Mutta silti verrattuna speedyG:n muihin tuloksin JO 150kg:n niskassa pitäminen kuulostaa todelta kovalta saavutukselta :D

Jos pitää laittaa järjestykseen, jalat on selkeesi parhaassa kunnossa, keskivartalo siinä välissä ja käsistä ei voi sanoa mitään. Keskikorpasta sen verran, että pystyn olemaan puolapuissa melko suorassa käsien varassa(ei ota käsiin kun ne on suorana ko. asennossa). Eli siis tuo http://www.beastskills.com/Flag.htm , tosin epäpuhtaana kuten sanoin.
Ton "kyykyn" kun tein, oli mulla semmonen retkeilypatjan tyylinen ratkasu laitettu tangon ja olkapäiden välii ettei tekis niin julmaa painetta olkapäille.

Ja jos nyt ketään kiinnosta, olen lenkkeillyt 5-10km lenkkejä ja juoksennellut portaita (muutamaa vaille 200kpl) 10-20kg kiekko repussa melko pitkään. Tuostahan ne polvivaivat suurimmaksi osaksi johtuukin, luultavasti. Kesällä ennen töitä joka arkiaamu juoksin fiiliksen mukaan, mutta aina se 5 kilsaa vähintään. Painotkin meni ihan fiiliksen mukaan tuossa haarukassa.

Myönnetään, noissa mun kirjotuksissa on melkosia epätarkkuuksia, mutta enköhän minäki opi ihan oikeille tavoille. :david:

Noh laittelen nyt semmoset ykköset mitä oon kokeillu, toki enemmänkin nousee vaikka ikää vasta 16 ;=)

1*125 pp
2*190mave
1*190kyykky
Kaikkii voi lisätä noin 10 :) ja tulen kohta tekee oman threadin mun treenin kulusta :) mut ++ suntaa ollaan menos ja nopiaan :)

EDIT: 260 olen muuten polvi maveakin vetänyt :) muita en jaksa postaa ku nykyää lähinnä voima puolella.

Anteeksi vain, mutta nyt mättää ja pahasti. :D

70 kiloinen kaveri, treeniä takana puol vuotta "aktiivisesti" ja kyykky 3*12*150 kg? Prässi 5*200...? Onko tuossa kyykyn kohdalla kirjoitusvirhe, eli ykkönen pitäisi poistaa? 3*12*50 kg sopisi tuon prässin kanssa yksiin paljon paremmin. :)
HAHAH! Paska puhetta. siis tuo tompan. Itse olen ollut voima puolella nyt n 3-4kk ja salilla käynyt aktiivisesti 1.5v ja kyykkyy meneen 190max. ja jalka prässii n500kg. riippuu minkä näkönen prässi. Eli minulla huomaa että on keski kropassa kehittämisen varaa ja tolla toisella ei jos 70kg painaa. Kaverini treenannut saman verran voimapuolta ja sitä ennen n3kk paino puolta niin kyykkää 200kg aika kevyttä*1 ja painaa muistaakseni ~74 ja geenit tosiaan kohillaan sillä miehellä. Voi tuo olla hyvinkin mahdollista.

3.12. kirjoittelit että kyykky 150, nyt 200?

7x100kg/1x125kg Normipenkkiä.
Hack-kyykky koneella 2x6x105kg + kelkka
Maastaveto 150kg
Pystyp. kp. 9x31,5kg
Hauis tangolla 2x70kg

Treeniä 2 vuotta, huonolla ruokavaliolla höystettynä.

Jep, jep:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei muuta ku tuubiin videota ja linkkiä tänne. Turha näistä on väitellä ennen ku video on nähty.

EDIT: laittakaa muuten treenivuodet mielellään näihin mukaan niin tietää onko perseestä vai hä.

Zone-sarja -42%
Jos reenikaverikin löi tänne koodia niin enhän minä huonommaksi jää. :)

Kyykky: 5 x 115kg, 3 x 125kg 1 x 180 kaikilla kamoilla. Tulis varmaanki 190

Mave: 5x150kg on paras sarja normaalisti 135 kilolla oon jumpannu, 1 x 190kg helposti tulis ainaki se 200
Penkki: 5 x 80 stopeilla, 1 x 115kg paidalla

Etukyykky: 3 x 100

Siinähän noita tärkeimpiä. Ruokavalio on mallia syödään mitä sattuu....

Pitäsköhän sitä häpäistä itsensä:

Penkki parhaat 4X110kg 1X122,5kg 8X100kg

Rive 1X77,5kg 3X75kg

Mave 3X5X140kg

Einäisten juttujen vuoksi kyykky 5X100kg ja kulmasoutu tangolla 8X85kg tuettu kulmasoutu käsipainolla 8X40kg

Eli RHP ainaski jossain määrin :itku:

- Penkki 1*85, runkkupenkki 1*90
- Mave 6*100
- Kyykky 1*120
- Kulmasoutu kp 9*36
- Leuat 25
- Jalkaprässi 9*240
- Tasapenkki kp 9*22 käsipainot
- Hauiskääntö tangolla puhtaasti 10*35
- Ransk. punnerrus 10*32
- Pystypunnerrus kp 8*17kg kässärit

Ikä 16, paino 73kg, pituus 182cm, treeniä takana 1,5v

Penkki: 15x125 8x150 6x165 ja 1x200 ilman pysäytystä.
Kyykky: 27x125 ja 3x195 ei oikeen uskalla noita maksimeja testailla yksikseen.
Maastaveto: remmien kanssa 7x195 ja 2x220, ilman remmejä 190kg ei oikeen taho pysyä näpeissä montaa toistoa.

Tuossa ny jotain sarjoja joista osa on tehty loppuun asti ja osassa olis ollut vielä varaa. Oma paino +120 ja pituus n.175...

Kyykky tänään 1x220kg meinas kyl olla liikaa. Tosin nyt on kyllä ollut joku alamäki muutenkin voimissa, tuntuu jotenkin vaikealta kaikki. Ruokailut on kyl ihan metikössä ollut että siinä voi olla osa syy. Ei vaan saa syötyä tarpeeks hyvin ja "laadukkasti". Myös veden juontia pitäis lisätä, sitä kun tulee litkittyä aivan liian vähän tyyliin lasi tai kaks päivässä.:david:

Jos reenikaverikin löi tänne koodia niin enhän minä huonommaksi jää. :)

Kyykky: 5 x 115kg, 3 x 125kg 1 x 180 kaikilla kamoilla. Tulis varmaanki 190

Mave: 5x150kg on paras sarja normaalisti 135 kilolla oon jumpannu, 1 x 190kg helposti tulis ainaki se 200
Penkki: 5 x 80 stopeilla, 1 x 115kg paidalla

Etukyykky: 3 x 100

Siinähän noita tärkeimpiä. Ruokavalio on mallia syödään mitä sattuu....
Johan on huonoilla sarjapainoilla kovat ykkösraudat!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom